Menu

piątek, 18 grudnia 2015

Elo

Elo!

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja *o*
    A ja dziś na twój profil g+ wchodziłam XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I teraz widać, kto od kiedy czyta bloga ;")

      Usuń
    2. Ona ja zna pewnie, tylko sie pyta co to ma byc.

      Usuń
  4. ELO. Nie skończyłaś tego posta, ziom! XDD
    *głupek ze mnie*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, Alicja! <3 Ejjj, bedziesz tu jeszcze pisac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, od kiedy wy czytacie bloga, ze jej nie znacie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona będzie jeszcze pisać. Na kartce, facebooku, komputerze i w zeszycie.
    *troll face*

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu dałaś jakiś znak życia. Będziesz jeszcze pisała na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi napisała, że ta gra to pomyłka..

      Usuń
    2. Taak, potwierdzam ta gra zabrała m i dużo wolnego czasu. Ta gra była dlamnie wszystkim a teraz pluje sb w twarz że w to grałam xd Besos

      Usuń
  9. Cześć.
    Nie znam Cię.
    Kim jesteś nieznajoma..?
    ~Jednorożec ♥
    #EloElo

    OdpowiedzUsuń
  10. Elo, byłaś tu wcześniej, wiem. Ale co to za post?

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZECIEŻ TY BYŁAŚ BORYCHOWSKA A NIE BRZOZOWSKA

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)