Menu

wtorek, 29 grudnia 2015

Brzozowska

Hej xd
Tutaj redaktorka bloga Alice17, sama się dziwie, że tu jestem ale swojej kariery na tym blogu jeszcze nie zamknęłam chciałam wyjaśnić parę spraw. Mój ostatni post wywołał duże zainteresowanie. Na początku odpowiem na parę pytań. A więc tak, nie wracam eo blogowania chociaż mega bym chciała. Prezenty z strasznie starym konkursem zostały dawno oddane. Oddałam je już następnego dnia bp ogłoszeniu wyników. A pytania dostaje o to od dziś. Pojawił się ogromny spam  na fb, asku, msp. Post wcześniejszy napisałam z nudów nie miałam żadnego włamania na moje konto. Moje nazwisko Brzozowska wzięło się z tąd ze wyszłam za mąż.
 A odchodząc od pytań co tak w ogóle się stało i dlaczego tu jestem?
Jestem tu dlatego, ponieważ ta gra, jak wspominałam okazało się ogromną porażką. Nie żałuje, że pisałam na tym blogu, bo nie ukrywam, że bardzo bym chciała tu wrócić. Dlaczego przez tyle miesięcy nic nie napisałam? Dlatego, ponieważ nie miałam sprzętu. Popsuła mi się klawiatura w laptopie. No i owszem, mam komputer w pełni sprawny lecz mam zakaz wstępu na niego. Dlatego, ponieważ popsułam w moim domu zbyt dużo sprzętów AGD. Np. suszarke, prostownice, telewizor, około trzy piloty, telefon wrzuciłam do rzeki, mikrofalówkę, aparat, pralkę, żelazko. Naprawdę, za dużo by tu wymieniać. Jednak chcę Was uprzedzić z tą gra. Rozumiem, może Wam się to jeszcze podobać, ale gdy słyszę jak moja siostra gapi się w komputer dwadzieścia cztery godziny na dobę, to aż mi się szkoda robi. Cały internet to tylko wasza strata zdrowia i czasu. Nie namawiam Was do nieczytania tego bloga, bo są tu cudowni redaktorzy jak Nat, Lyene, Florence. Wspominam je bardzo dobrze, za czasu kiedy pisałam tu pierwszy post. Grajcie w to, róbcie sobie co chcecie, ale zluzujcie portki z tym nołlajfieniem na MovieStarPlanet. Za ten czas moglibyście pomóc rodzicom, pouczyć się, pobawić, wyjść na dwór, chociażby wziąść tą beznadziejną książkę która kurzy się na Twojej szafce od lat. Wiem, ze będzie ogrom hejtów i naskoków na mnie, z powodu uwielbienia tej gry, ale chyba każdy kto zakończył grę na MSP żałuje, że w to grał. Przynajmniej ja. Zakończcie te przyjaźnie internetowe bo na około otacza Was wiele wspaniałych ludzi. Grając w tą grę 24/h za dużo nie osiągniecie.
CZEKAM NA FALĘ HEJTÓW.
Tutaj kończę na zawsze moją karierę z tym blogiem i czekam na wasze hejty, komentarze by poodpowiadać jeszcze jako redaktorka. Pozdrawiam osoby które mnie jeszcze pamiętają.
Besos,
Alice917

52 komentarze:

  1. O, to Ty Ala! :o Pamiętam Cię, jak tutaj pisałaś. Jak razem pisałyśmy.. Dobrze, że napisałaś tego posta.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie chcę mi się wierzyć w te wszystkie historie że zniszczyłaś telewizor, mikrofalówkę, wrzuciłaś telefon do rzeki czy wyszłaś za mąż. Śmierdzi trochę wymyślonymi bajeczkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś mega inteligentna jeśli uwierzyłaś, że wyszłam za mąż 😂😂 To było tylko prowo, bo uwielbiam jak ludzie myślą żw to prawda. A co do psucia sprzętów agd, to prawda. Tylko nie zbyt dosłownie. Telefonu nie wrzuciłam, tylko kucając wypchną się i wpadł, telewizor nie do końca popsułam, bo zrobiłam jedynie zwarcie i wszystko gra. A mikrofalówkę? Zalałam gniazdko barszczem.
      Besos, i jeszcze raz pozdrawiam za te wyjscie za ma z xdd

      Usuń
    2. Tsaa, na pewno bym uwierzyła...

      Usuń
  3. ,,moje nazwisko brzozowska wzięło się stad ze wyszlam za maz"
    o co chodzi XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszłaś za mąż?! xDDDDDDDD Zaraz padnę ze śmiechu xDDD
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie szpanuj angielskim dis is true

      Usuń
    2. Karola! Jak tam podyt w psychiatryku? Też bym skorzystał ;'D

      Usuń
    3. Troche tam siedzialam jak zdazyliscie zauwazyc, co spowodowalo brak mnie i moich ambitnych opini na blogach ;_; Niby ktos probowal mnie zastapic, wiecie Diamentowa Pati czy ktos ale ja jednak jestem niezastapiona. Pobyt chyba nie pomogl, podroz znioslam ciezko. Zmienily mi sie gusta muzyczne, i wgl. Ogolnie polecam psychiatryk darmowe wyzywienie i wiecie XD Tez sie za tobol stesknilam Szymon :*

      Usuń
    4. Och... Witaj ;* ♥ Czekam na Twoje opinie :D

      Usuń
    5. ,, Też się za tobol stęskniłam Szymon"... Toboł? Tobą się pisze jkbc.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Do blogerki? To, co ona ma do czytelników pisać, "spierdalaj", "ty kurwo"?

      Usuń
    2. XD wiem, że niezły. Opanuj się trochę, wulgaryzmem nikogo nie ruszysz; ) os szymon kc 🙅

      Usuń
    3. ,,Do blogerki? TO, co ona ma do czytelników pisać, "spierdalaj", "ty kurwo"? "

      >do blogerki?

      A kim ona niby jest? Dziewczynką z bloga którego zaniedbała?

      Usuń
  8. Ja nie żałuję czasu spędzonego na jakiekolwiek grze, bądź pieniędzy wydanych na nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czasu stania się pięćdziesięcioletnim skąpcem, który będzie liczył każdy zmarnowany grosz? Może, czy ja w ogóle będę skąpcem?!

      Usuń
  9. Ja nie "nołlajfie" w MSP 24/h na dobę jak niektórzy, ale nie ważne. Mam tylko jedno pytanie :
    Serio wrzuciłaś telefon do rzeki, zepsułaś tyle sprzętów i wyszłaś za mąż? Właśnie, WYSZŁAŚ ZA MĄŻ?! Ile masz lat? Hmm, wydaje mi się, że to zmyślone..
    No okej, odchodzisz, nie chcesz tutaj pisać, czy coś..
    Aha, już nic nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadł mi, serio popsułam tyle sprzętów. Nagrałabym moja mame potwierdzającą to, ale tak się składa że od 4 dni się nie odzywamy xd Mam 13 lat i nie wyszlam za maz. TO BYŁO ŻEBY WYWŁAĆ TAKI GÓWNOBURZE BO JE KOCHAM CZYTAĆ TAK SZCZERZE

      Usuń
    2. O, ja też kocham czytać gównoburze. Piona! (y)

      Usuń
  10. Ee, w moich stronach czesto prabli takie "sluby" dla beki czy coś, więc nie widzę w tym nic dziwnego (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie to tylko prowo, 13 latki nie biora ślubów xd

      Usuń
  11. no to tak rzyczem ci strofja szczenścia ji pomyślności s oksji ślóbu no ji fjesz rzebyście mjeli duszo cieci i rzeby fam siem fszystko fainie poókładało. oi fjem rze to tylko trol xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie troll. Ona tu pisze tak, jakby to napisała za kilka lat *-* Rzdżendździa!

      Usuń
    2. Pisanie z błędami nie jest śmieszne. Jest żałosne. :)))

      Usuń
  12. Co cie to obchodzi ile kto gra w MSP? Każdy żyje po swojemu. Po co tu wracałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jk chcesz donkonca zycia byc oddanom faneczkom msp i wyladawac w psychiatryku z worami pod oczami od wbijania i wymuszania od ludzi autografów krzycząc przy tym Wole ALakinge od Alicji to pozdrawiam

      Usuń
  13. Zgadzam się z tym co napisałaś w 100%
    W dodatku każdy się kiedyś "opamięta" tak samo jak ci którzy będą hejtować twój post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co ta gra robi w ludziach. Ta gra to tylko maszyna pobierająca od nas pieniądze za VIP'y i pakiety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko, w sumie się zgadzam. W ogóle to besos wszystkim i szczęśliwego nowego roku.
    ~╰D.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)