Menu

sobota, 19 grudnia 2015

|9| HoM - ciekawostki, błędy gry

Tutaj Angelika/Aga/Angie [...] *No kto by się spodziewał?*. Dzisiaj przychodzę do Was z postem History of MSP, jest to już dziewiąta część tej serii. Niedługo "jubileusz - 10 postów" muszę przygotować coś naprawdę ciekawego. Dobrze, a czym zajmiemy się dzisiaj?

  • C I E K A W O S T K I
  • B Ł Ę D Y     N A S Z E J     G R Y
-------------------- C I E K A W O S T K I --------------------
Postaram się wymienić kilka, być może dla niektórych z Was ciekawych, nowych informacji o MovieStarPlanet. Opisy nie będą jakieś specjalnie długie, bo są to szczerze mówiąc fakty i nie ma się co na ich temat rozpisywać. Informuję, że źródła czerpię z blogów, które w większości już nie działają oraz z takiej strony jak Wikia (również zagraniczny odnośnik). Jak wiecie (nie, lel) grę zaczęłam w roku 2013, więc nie wszystko "dane mi było zobaczyć". No dobrze, zaczynajmy!

Dawniej po zakupie członkostwa vip, nasza nazwa nie była koloru żółtego, a czerwonego.


Kiedyś na forum nie było ograniczeń np. dodawania postów od poziomu naszej moviestar. Zmieniło się to gdy pojawiało się ogromnie dużo spamów reklamujących 10seki.


 Wcześniej moderatorów można było wyszukać, w wyszukiwarce znajomych. Mieli oni specjalnie 

przypisane cyfry. Niestety teraz już nie można tego zrobić. 

♦ W okresie początków naszej gry filmy do konkursów/nowego motywu trzeba było robić w języku angielskim.

  

Ponoć wcześniej były dwa sklepy z odzieżą: z kostiumami np. smoka, a drugi z różnymi ubraniami.


♦ W roku 2011/12 profile były koloru żółtego przechodzącego w biel. 
 Natomiast w roku 2013 zamieniły się na różowe. Znalazło się też miejsce na fioletowy, ale niestety nie pamiętam kiedy dokładnie to było.
Jeszcze w 2013 roku konkursy nie miały wpływu na wygląd tła za głównym menu.
Kiedyś klub vip było dostępny dla wszystkich graczy.
 

Na powyższym obrazku widać też, że do statusów można było wklejać rożne niestandardowe znaki. Teraz nie wszystkich możemy użyć.


Wchodząc do czyjegoś pokoju mieliśmy pełny wgląd do jego "twórczości", menu na górze było czymś w rodzaju profilu.


W owym menu, opisanym wyżej była też opcja, której dzisiaj nie znajdziemy na MSP. Można było dzięki niej zobaczyć ile prezentów wybrana przez nas osoba wysłała innym.




Kiedyś wygląd planety, logo naszej gry był inny.


--------------------------------------------------------------------------------
To wszystkie ciekawostki, które przygotowałam. Teraz przejdźmy do błędów naszej gry, a mianowicie: błąd koła fortuny, look za darmo. O co chodziło? Już tłumaczę.





-------------------- B Ł Ą D     K O Ł A     F O R T U N Y --------------------

W końcówce 2011 roku, a dokładnie w nocy z 1 - 2 grudnia, około godzin 24 - 1 w nocy moviestars miały okazję, szansę zakręcić kołem niezliczoną ilość razy. Jednak jak wiadomo wtedy nie było podziału pakietu vip, więc trzeba było się zalogować od nowa. Z wyliczeń pewnej strony wynika, że: 
czas ponownego zalogowania się i zakręcenia - około 30 sekund.
zarobione sc - maksymalnie około 25.000
Po tym wydarzeniu koło fortuny chwilowo usunięto i naprawiono. Później żadna podobna sytuacja nie miała już miejsca.


-------------------- L O O K    Z A     D A R M O --------------------

Pod koniec lipca 2011 roku odbył się nieplanowany "dzień darmowego looku". Tego dnia można było zakupić stylizację innej moviestar zupełnie za nic. Jednak był pewien "haczyk". Osoba, której zestaw zakupiłeś traciła jego zawartość z szafy i na odwrót - ty również mogłeś je stracić jeśli ktoś zakupił twój. Moderacja szybko zareagowała i już następnego dnia naprawiła błąd. Stracone rzeczy wróciły do właścicieli.  Wiele osób komentujących tą sytuację uważa, że było to okropne zdarzanie. 


--------------------------------------------------------------------------------

To już wszystko co dla Was dziś przygotowałam w ramach posta. Ten post wydaje mi się okropnie krótki. Wybaczcie mi jego długość. Tematy się powoli wyczerpują, ale mam pomysł na kolejną notkę z tej serii. Dobrze pozostaje mi tylko przypomnieć o świątecznym rozdaniu upominków >>INFORMACJE TUTAJ<<.
Zachęcam do komentowania. Dzisiaj już drugi prezent zostanie komuś (na razie) przypisany (rozdanie 24.12).
I jeszcze jedno, nie wiem co się dzieje z blogerem. Co chwile zmienia mi kolory, rozmiar itp. tekstu. Ten post przepisywałam dwa razy, a nadal wygląda tragicznie... Mimo, że setki razy klikałam np. kolor czarny w pewnych miejscach nadal staje się pomarańczowy, zmienia na fioletowy lub szary. W edycji posta wszystko jest normalnie, a na podglądzie i po opublikowaniu zupełnie inaczej. Macie jakieś pomysły jak to naprawić?

Pozdrawiam,
Angelika/Angie/Aga
Callies / Jesy <3



16 komentarzy:

  1. Boże, cudowne logo!
    Stare MSP było dobre, jednak nowe podoba mi się bardziej. Nie wiem dlaczego.
    Super post! :)


    -jaija001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem grafiki etc. Oczywiście.

      Usuń
    2. Jeszcze cos dopisze, buhaha.
      Chciałabym zarobić 25 tys na kręceniu kołem nieograniczoną ilość razy. *,*
      Chce znowu taki błąd! XD

      Usuń
    3. Dzięki ;)
      Ja tęsknię za tym z 2013. Tylko to.

      Usuń
  2. Super post! :D Dowiedziałam się ciekawych rzeczy, nie wiedziałam o niektórych. :)

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka.
    Hehe, te wszystkie ciekawostki poznałam już wcześniej.. A moim zdaniem zmienienie wyglądu profilu na CAŁKIEM różowy był dużą przesadą!
    25 tyś. SC za jednym razem?!
    Łoo, chciałabym taki błąd, mogłabym uzbierać wtedy dużo hajsu.. Ale byłoby fajnie. B))
    Hyhy, z tym "błędem Look'a" nie miałabym styczności, bo i tak nikt nie kupuje moich Look'ów.
    Śliczne logo! Ten kolor. *-*
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      25 tys - biorąc pod uwagę kręcenie kołem przez godzinę (w tym relogowanie się itp.)
      Ja tam lubiłam te całe różowe profile, przynajmniej spójne wyglądały. Całe fioletowe były jeszcze lepsze, a teraz...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ale estetyka leży :/ eh ten bloger.

      Usuń
  5. Świetny pościk. Co do tych ciekawostek i błędów - darmowe looki, to okropna sytuacja. Byłam tamtymi czasy na Msp, ale, że nikt nie kupował moich lookow (nie byłam w tym dobra xd), to nic.o tym nie wiedziałam. Co do koła fortuny... Przydałoby się te 25 tys. C:

    ~'Milka

    (za błędy przepraszam, ale moja autokorekta czasem zachowuje się jak dzika świnia xddd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c;
      Heh, no przydałoby się xd

      Moja też ._.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)