Menu

środa, 9 grudnia 2015

50 faktów o Marcii!

Omfly, pomfly, szomf!
Zapewne po przywitaniu oraz tytule notki domyślacie się, kto tutaj pisze. Tak, z tej strony Marcia. Strasznie się cieszę, iż tyle osób zgłosiło się do serii Movie Star Tygodnia. Cóż, ale ja tu nie po to. Chciałam, by czytelnicy tego oto wspaniałego bloga poznali mnie ciut lepiej, toteż przygotowałam wpis zatytułowany "50 faktów o Marcii". Zapraszam Was wszystkich serdecznie do czytania!

1. Na imię mi Marta, przyjaciele zwracają się do mnie Marcia, lecz to już z pewnością wiecie.
2. Mam 13 lat.
3. Urodziłam się 14 października 2002 roku.
4. Rodzice zdecydowali, że drugie imię powinnam otrzymać od babci. Brzmi ono Basia *suprajs mada faka*.
5. Mam pełno pseudonimów, a mianowicie: Marcia, Jeremy, Foxy, Biedronka, Rabarbar (to od tego przeklętego drugiego imienia), Marcisława, Kitty, Marciatka oraz Marciatełga (którego dość nienawidzę).
6. Moim ulubionym zajęciem jest pisanie opowiadań. W przyszłości chciałabym zostać pisarką, do czego dążę z całych swych sił. Prócz tego lubię czytać książki oraz blogować.
7. Moim ulubionym przedmiotem jest oczywiście język polski. Lubię też angielski (jestem pupilkiem pana z angielskiego, #jolo), geografię, a także biologię (co z tego, iż nie jestem w tym dziale orłem).
8. Nie rozstaję się z takimi rzeczami jak notes (zawsze jakiś przy sobie mam), długopis i słuchawki (ZIELONE!).
9. Mój ulubiony kolor to zielony.
10. Mój ulubiony sport to piłka nożna.
11. Moje najlepsze przyjaciółki z życia realnego to Kasia i Ela (które i tak nie przeczytają tego posta...).
12. Słucham zazwyczaj rocka, lecz rapem nie pogardzę.
13. Mam cztery ulubione zespoł, których słycham na okrągło: Three Days Grace, Skillet, Linkin Park oraz Arctic Monkeys.
14. Mieszkam w Częstochowie. Przyjedzie mnie ktoś odwiedzić?
15. Nienawidzę pływać.
16. Uświadomiłam sobie ostatnio, że lubię zapach przypraw.
17. Jestę detektywę, Marcia Szerlokeł Holmseł do usług.
18. Codziennie rano muszę się napić herbaty, inaczej mam całodziennego wkurwa. #TakiŻywot.
19. W większości jestem introwertyczką, w 70% melancholikiem, w 25% flegmatykiem, a w 5% cholerykiem.
20. Lubię FNaF'a (Purple Guy to mój mąż!).
21. Ubóstwiam oglądać anime, mimo iż jestem początkującym otaku. Moje ulubione to Nanatsu No Taizai (Meliodas to mój mąż! Sebcio z Kuroshitsuji to też mój mąż! WSZYSCY jesteście moimi mężami!).
22. Kocham pstrykać wskazującym palcem o kciuk. Tylko moje przyjaciółki wiedzą, jak to wygląda, a wygląda dość dziwnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż podczas tego dość dziwnie się gibię...
23. Moje ulubione zwierzęta to psy, jednakże niczym Sebastian z Kuroshitsuji (Marcia, daj już spokój z tym Sebciem) mam słabość do małych kotków.
24. Moja ulubiona pora roku to jesień.
25. Moje ulubione książki to "Harry Potter i Komnata Tajemnic" oraz "Opowieści z Narnii: Siostrzeniec Czarodzieja". Darzę sympatią również Igrzyska Śmierci.
26. Nigdy nie oglądam filmów na podstawie książek, bowiem moim zdaniem psuje to wyobrażenie na świat przedstawiony w powieści.
27. Jestem psycholem.
28. I zboczeńcem, ale to tylko w 40%. Chyba. A przynajmniej mam taką nadzieję.
29. Miałam taki okres w życiu, że się cięłam thug life.
30. Mam okropne poczucie humoru, wiem.
31. Zdradzę Wam sekret. Otóż, mam bardzo krzywe, w sam raz jak dla pseudo pisarza pismo. Jest ono podobne do pisma mojego taty. Prawda jest taka, iż podrabiam sobie zwolnienia (cśś), korzystam z telefonu na lekcjach (cśś), a także robię sobie ściągi, w czym jestem mistrzem (cśś).
32. Chyba nie powinnam tu pisać faktu spod numeru 31.
33. Taktaka! <- co
34. Na MovieStarPlanet zwę się kitty3567, zaś na Transformice, gdzie od czasu do czasu wchodzę, Marciatka.
35. - Skąd idą pieniądze z Tomb Ridera?
- DoLary!
*padump tss*
36. Z babcią i z tatą dogaduję się lepiej niż z własną mamą. #rzalbul.
37. Zjadłam cały słownik synonimów, aktualnie żrę codziennie na kolację po trzy kartki słownika wyrazów obcych.
38. Kocham teatr.
39. Jedyny pop, który do mnie przemówił to zespół Years & Years, Avicii oraz piosenka "Don't worry" Madcona. Sama nie wiem, dlaczego akurat oni.
40. Mój telefon to samsung szajsung galaxy mini 2.
41. Jestem w sieci play.
42. Cierpię na bezsenność w tak młodym wieku.
43. Obecnie piszę na trzech blogach (mój (MARCIOWATE MSP, ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE! <- Tak, musiałam), Wanny, a także Emily McCline). Prowadzę też aska, lecz przestałam na niego wchodzić. Niedługo założę nowy.
44. Bardzo dużo czasu spędzam na facebooku.
45. TUMOROŁ IS ANODER DEJ, DEJ, DEDEDEDEDEDEDEJ!
46. Lubię układać (chyba mogę tak rzec) sudoku.
47. Lepiej, żeby mi nie odbijało, bo jak mi odbije, to zmiotę wszystkich z powierzchni Ziemi, po czym urządzę taki rozpierdol, że rozpierdol rozpierdolów KABOM.
48. Gdy miałam osiem lub dziewięć lat, byłam wielką fanką zespołu The Wanted.
49. Ogólnie mówiąc, mam wręcz piekielnie (,,W końcu piekielnie dobry ze mnie lokaj"... Jezu, Marcia, przestań już z tym Sebastianem, przerzuć się na Undertaker'a) dużo dystansu do siebie i wszystkiego, co robię. Często jestem sarkastyczna, a przy okazji powiem, iż myślę ostatnimi czasami nad wyraz trzeźwo.
50. Szanuję, lubię oraz KOCHAM każdego czytelnika za to, iż po prostu jest i mnie wspiera. Dziękuję Wam wszystkim!

Ok, mam nadzieję, iż nie zanudziłam Was tymi moimi głupimi faktami. Gratuluję wszystkim, którzy dotarli do samego końca!
To co? Może tak na koniuszek tego wpisu, a na dobry początek dnia dam Wam moje zdjęcie?

JEZUZUZUZUZU, MARCIA DAJE ZDJĘCIE NA WANNACH!

Nie odpowiadam za zniszczone ekrany, katarakty czy zaćmy oczu. Wszelkie uszkodzenia i niedogody wywołane moim zdjęciem należy zgłaszać do mojego prawnika!

3...
2...
1...

-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


AJ LAJKED MUUUUUUUUWS LAJK DŻAGGER.



Jesus, Marcia, dajesz to zdjęcie, a wszyscy je już widzieli, co z ciebie za głomb.
No co, nie miałam innego.
Wiem, nie wyglądam na swój wiek, wiem, jestem brzydka.

Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

20 komentarzy:

  1. Genialny post Marciu! Zresztą jak zawsze! :*

    //Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :3 Masz ładne oczy. *-* O, Częstochowa! Niedaleko ode mnie xD

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - me lubisz jak cie nazywam Marcoatelgom? #smutek po drugie - po co ja to czytałam? Prawie codziennie pisze z toba na fb...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, jak zawsze!
    A JA MAM NIEBIESKIE SŁUCHAWKI!
    I CO?! I CO?! I CO? HSHSHSH.
    Ja robiłam ściągi w długopisie, i na testach wyjmowałam je pod pretekstem "Proszę Pani, tusz mi się skończył! Mogę odkręcić długopis??". Hshs, później baba od Angielskiego mnie przyłapała.
    (Co za zła gni.. *PIP*)
    PIĘKNY RYJ! (Znaczy się twarz.)
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAKAPAKA
      MAKAPAKA
      PAKAMAKA
      PAKAMAKAKAPAMAKA!! XD

      Usuń
  5. Świetna notka. Dużo dziwnych faktów xDDD Wyglądasz jak Sebastian, prawdziwe sobowtóry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jesteś.
    Też kocham Skillet, IŚ, Narnię i Pottera...
    Twoje powitanie, to te 3 słowa, które powiedział wuj Andrzej, gdy mu kapelusz na twarz się nałożył (że co zrobił?)?
    No. Ciekawy post.
    |Precel|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniusia jesteś.... a i dwa razy napisałaś Marcisława Marcisławo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. + polecam ołówkiem na ławce napisać. Potem ścierasz jednym pociągnięciem ręki.
    Nikt Ci nie zabroni zetrzeć "wiórków po gumce/kurzu/innych śmieci' z ławki.
    Ewentualnie, gdy nie mozesz zetrzrc reka, bo czasami jak masz taka calkiem sucha i zostają ślady (na sprawdzianie przy nerwach raczej trudno, zeby byly tak suche)... "ziewając" chuchnij (?) na rękę.
    |p| z tel

    OdpowiedzUsuń
  9. O niee, Sebastian jest mój!!!!!!!!!! xD
    A tak wgl to fajny post

    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fakty, jak i post! :)


    >conves-star-planet.blogspot.com
    Nowy blog. Zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co widzicie w tym Sebastianie?!
    On ma taką prostą twarz.. Jak banan..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie jakiś otakurak :v XDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo długi, ale fajniutki post. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam dobremsp.blospot.com ♡
    Czekam na następne notki!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)