Menu

piątek, 18 grudnia 2015

˟ 4 Look inspirowany ˟

Tak jak się domyślacie (lub nie...) z tej strony Angelika. Dzisiaj pomyślałam by napisać post z serii "Look inspirowany". W tym odcinku postanowiłam zainspirować się świątecznymi słodkościami! Jakie przysmaki wybrałam?:

˟ Pierniczki

˟ Ciasto - keks

˟ Ciasto mandarynkowe


No to co? Zaczynamy!
-------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  1 --------------------
Jak co roku na Święta Bożego Narodzenia wiele rodzin przygotowuje pierniczki. Są one bogato ozdobione lub np. tylko zamoczone w lukrze. Jedni jedzą je jako przekąskę, a inni wieszają jako słodkie ozdoby na choince. Ja w mojej stylizacji postanowiłam uwiecznić scenę ich przygotowywania, pieczenia. Więc nie obyłoby się bez jakiegoś fartucha. Gdy udało mi się wybrać strój, przyszła pora na włosy, wybrałam związane w koka (?). Następne były buty, je znalazłam przypadkowo "błądząc po sklepie z odzieżą". Na sam koniec jakiś mały dodatek - kokardka - i gotowe! Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, wpłynęła na to choćby cena. Minusem jest to, że outfit mogą zakupić jedynie osoby posiadające rangę vip.

Co znajdziesz w koszyku?
- Włosy Christmas Bun 600sc
- Ubranie  Kiss Apron Skirt 400sc oraz All Year Round 625sc
- Buty Yummy Ballerinas 400sc
- Dodatki Little Red Bow 250sc oraz Stay Clean 350sc 

*Przepraszam za brak palety. Pamiętam, że ją robiłam... Widocznie zapomniałam zapisać.*

-------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  2 --------------------
Nie wiem jak jest u Was w domach, ale u mnie na Święta nieodłącznym elementem deseru jest keks. Zawsze przyozdabiamy go kolorowymi kandyzowanymi owocami, mimo iż nie przepadam za nimi w połączeniu z ciastem smakują świetnie. Do mojej stylizacji postanowiłam wykorzystać dość luźne ubrania, które wraz z butami i biżuterią stworzyły elegancki zestaw. Miałam drobne wątpliwości co do koszuli, ale pomyślałam, że wybiorę coś z poprzedniego motywu który był okropny. Nie obyłoby się bez jednych z moich ulubionych włosów, które - moim zdaniem - dobrze pasują do reszty. Cena looka nie zachwyca, ale jest plus - mogą go kupić osoby bez pakietu cz też diamentów.

Co znajdziesz w koszyku?
- Włosy Photoshoot Darling 575sc
- Ubranie Foam Fab 475sc oraz Wrapped Up 400sc
- Buty Ringing Bells 700sc
- Dodatki Candy Ornaments 450sc oraz Oceanic Gems 425sc



-------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  3 --------------------
Pamiętam, że może z dwa lata temu jadłam ciasto mandarynkowe - było pyszne. Wielu osobom (jak i mi) Święta kojarzą się z mandarynkami, dlatego też czemu by nie zrobić looka inspirowanego nimi?
Zaczęłam od bluzki, która wydawała mi się elegancka. Później buty, a do nich szybko znalazłam pasujące spodnie, gdyż nie chciałam, aby wszędzie były spódniczki. Szperając w dziale biżuterii znalazłam kolczyki i naszyjnik w kształcie pomarańczy ale uznajemy, że to mandarynki co nie? Na koniec włosy, jakoś nigdy za nimi nie przepadałam, ale tutaj pasowały. Całość kosztuje ponad trzy tysiące "wirtualnych pieniążków" i mogą ją zakupić osoby z pakietem vip. Jest to jednak spowodowane tylko tym iż naszyjnik go wymaga, a przecież zawsze możecie go czymś zastąpić.

Co znajdziesz w koszyku?
- Włosy Silky Smooth 500sc
- Ubranie Rough Holes 550sc oraz Exclusive Wonder 750sc
- Buty Cool Off 600sc
- Dodatki Orange Slice 350sc oraz Fruity Favorites 350sc



--------------------------------------------------------------------------------
Zbliżamy się do końca posta, który mam nadzieję, spodobał się Wam.
Przypominam o moim świątecznym rozdaniu prezentów! >>INFORMACJE TUTAJ<<
Pierwszy komentarz pod tym postem wygrywa jedną z 6 nagród.
Nagrody - "niespodzianka"
Rozdanie  - 24.12

Trzymajcie się!
Pozdrawiam
~ Callies/Jesy <3
--------------------------------------------------------------------------------
*Tak, zdaję sobie sprawę, że ten podpis jest świetny 8)*


21 komentarzy:

  1. Śliczne looki! Ciato mandarynkowe, musi być pyszne *o*
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Tak, jest pyszne (:

      Acha no i oczywiście gratulacje! Wygrywasz pierwszy prezent z maratonu!

      Usuń
  2. Pierwsza?
    Świetny post.
    U mnie w domu tradycją świąteczną jest pieczenie pierniczków. Piekę co roku. *-*
    Później oczywiście je ozdabiam, bo jak inaczej? Taak, ten Look kojarzy mi się z pieczeniem pierników. Hmm, keks. Tak, pamiętam w zeszłym roku zamawiałam! Dobry, naprawdę.
    Ciasto mandarynkowe jadłam w zeszłym roku, pyszne!
    Look bardziej kojarzy mi się z pomarańczami, ale jest okej.
    ~Jednorożec ♥
    #Truskaffkowa
    Daria5677567

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz, Ty tam na górze! XD
      Jednak druuga.

      Usuń
    2. Hahaha przepraszam no XD
      ~ love4ever1

      Usuń
    3. Nie no spoko.
      Długie komy zawsze są drugie. XDXDXD

      Usuń
    4. Dziękuję ^^
      Ważne, że jest długa opinia ;)
      Lubię czytać Wasze komentarze.

      Usuń
  3. Pysznie wyglądają te ciasta! Najbardziej podobają mi się pierwszy i ostatni look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się c; Tak się składa, że w tym roku będę mieć okazję znów spróbować wszystkich.

      Usuń
  4. Świetny post! :) Looki są cudowne, i jeszcze raz cudowne!

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Najbardziej spodobał mi się pierwszy look. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty posteł mi najbardziej podoba się pierwszy i ostatni look **


    Na jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora zgłoś się jeżeli
    masz chęci i czas ! Sry za reklame xd
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy look jest świetny! :D
    Post jak zawsze super. C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c;
      Mi się on chyba nawet najbardziej podoba xd

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)