Menu

wtorek, 15 grudnia 2015

#2 Momio Star + wyczekiwane loga (w końcu).

                                        Hello!

Z tej strony Luiza. Tak, wiem - nie pisałam ostatnio przez jakieś kilka dni (a może nawet więcej?). Chciałabym Was za to bardzo przeprosić. Moja mała "przerwa" była spowodowana brakiem weny + musiałam zrobić sporo lóg. Niestety, nie zrobiłam ich dla wszystkich. A dlaczego? Wysłałam zaproszenia do znajomych, jednak nadal czekam aż zostanę przyjęta. Bez tego niestety nie mogę zrobić loga, ponieważ muszę zrobić screen MS, wiadomo. A do ArtBook'a nie można dodawać osób, których nie ma się w znajomych. Chciałabym też Was poinformować, że nie robię już lóg na zamówienie. Nie mam czasu oraz nie chcę ciągle spamować logami. Za jakiś czas znów będziecie mogli się zgłaszać!
Aha, i jeszcze coś - akurat dzisiaj będzie to wyjątkowy odcinek Momio Star, bo nie odwzoruję dwóch twarzy, a tylko jedną.
Tak więc, bez kolejnego zbędnego gadania - pokażę loga (już bez opisów), a później przejdziemy do posta:



                            ***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^












                                ***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^


Tak prezentuje się twarz, którą muszę odwzorować. Jest to zwykła twarz o jasnej karnacji, wielkich, bardzo ciemnych oczach oraz nosa w piegi i bardzo jasnych ustach.


Coś takiego udało mi się stworzyć. Myślę, że wyszło mi w miarę dobrze. Nie jestem pewna co do ust, jak dla mnie są trochę za jasne... Jednak jakoś ujdzie. Do jej stworzenia potrzebowałam brązowych oczu, chociaż w wersji MovieStarPlanet wypadły bardziej jako czerwone, bordowe czy coś w tym stylu, a nie jako brązowe, oprócz tego potrzebny mi był piegowaty nos oraz cieliste usta, a do tego - bardzo jasna skóra, która tutaj współgra z resztą (przynajmniej ja tak uważam). Kosztuje równo 700 StarCoin's + skóra i nos, w związku z tym gdzieś w granicach 1500-1600SC. Tak jak widać, jest ona dla użytkowników VIP.

Skład:

Usta:


Oczy:





Nos:



Karnacja



Powieki:




                              ***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^



Tak prezentuje się Outfit, który udało mi się stworzyć. Porównując "oryginał" (czyli rzekome zdjęcie postaci z Momio) a wersję MSP, średnio udało mi się to odwzorować. Jest to taki dosyć dziewczęcy Look - np. motywy kwiatków, ale też elegancki (np. czółenka albo torebka). Wręcz urzekły mnie te włosy. <3 Do jego stworzenia użyłam bardzo długich, prostych włosów (o których już wspominałam i chyba najlepiej mi wypadły - są najbardziej podobne), sweterka, torebki, długiej spódnicy w kwiaty, i czółenek. Kolorystyka - jest nią odrobina miętowego, różowo-bordowy, które ze sobą w miarę dobrze się łączą, ciemny czerwony + odcienie brązu/blondu. Cena? Dokładnie 2150 StarCoin's + 6 Diamond's, pomijając włosy projekt nie jest dla VIP.

Były mi potrzebne:

~ spódnica Strike a Pose, 450 SC,

~ torebka Pastel Plastic, 400 SC,

~ buty Pumped Up, 600 SC,

~ sweterek Cute and Cozy, 700 SC,

~ fryzura Fashion Ruler, 6 DM.




Paleta kolorystyczna:


                                 ***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^
                                     


Coś takiego udało mi się stworzyć. Nie za bardzo jestem zadowolona z efektu końcowego... Moim zdaniem, o wiele lepiej wypadł Look pierwszy. Może zacznijmy od tego, że nie ma nawet tutaj akcesoriów (z wyjątkiem bransoletki, której i tak nie widać przez czarny kolor), aż po to, że dobrałam złą fryzurę. Ale nie jest tak tragicznie. c: Do jego stworzenia potrzebowałam crop TOP'u, zwykłej spódniczki, czółenek z odkrytymi palcami i tymi tzw. "wycięciami", długich lekko kręconych włosów. Jest tutaj również miętowy, ale jest go o wiele więcej niż w poprzednim Outfit'cie. Do tego dodałam czarny. Koszt kupna wynosi 2260SC, dostępny dla użytkowników VIP.


Skład:

~ bransoletka Spice It Up, 375 SC,

~ buty Satin Glam, 400 SC,

~ spódniczka Classic Cute, 485 SC, VIP

~ TOP Tie Top, 350 SC,

~ włosy Gamer Chic, 650 SC.




Paleta barw:



                                ***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^

To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się spodobał!
Do zobaczenia,



/L.
LanchLuiza.

22 komentarze:

  1. Piękne loga *.* Bardzo dziękuję za wykonanie dla mnie tak cudnego loga! Oczywiście użyję go w moich postach ;)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka.
    Jakie piękne te loga! *-*
    Takie z cieniami i w ogóle..
    Pierwsza twarz wyszła dobrze.
    Ech, cóż, na MSP nie ma dobrego bronzu. DLACZEGO TE OCZY MUSZĄ BYĆ BORDOWE?! XD
    Hyhy, Look ładny taki z motywem kwiatków.. Myślę, że wszystko jak najbardziej Ci się w nim udało! Drugi też jest okej.
    Wow, te piękne, pastelowe włosy. ♥ Look'owi daję 10/10. Dobra, obydwom. #TakJaOceniam
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Ogólnie to ja nie zbyt lubię Momio.
    'Wika

    Zapraszam: reiile-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, zrobiłabyś mi logo? Nick : Tori/Placek

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne loga! Ty wszędzie z nimi wygrywasz. XD Jeśli będziesz jeszcze je robić, to się zgłaszam w tej chwili - nick dobrze znasz, Naczosie mój. Ja nie lubię Momio, pierwsza stylizacja wyszła Ci o wiele lepiej od drugiej. :3


    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Zajonc Stefan

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Bardzo dziękuję za logo, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogę też prosić o logo?
    P.S. Śliczne <3
    NatkaXD<33

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)