Menu

czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowy przegląd forum + zmiana w Highscores?

Heju!
O ile dobrze pamiętam, jeszcze nigdy we własnej karierze przygodzie z blogowaniem o MSP nie robiłam żadnego przeglądu forum, co brzmi dziwnie samo w sobie. Szczerze powiedziawszy nigdy nie weszłam jeszcze w tę zakładkę, a jeżeli już, to robiłam to bardzo rzadko, dlatego korzystając z okazji wywnioskowałam, że ciekawie byłoby napisać notkę właśnie o tematach na naszym forum. Nie wiem w sumie czego mogę się spodziewać po ludziach, zwłaszcza, że wiem, iż na MovieStarPlanet krąży mnóstwo internetowych trolli, więc zanim zacznę znów rozpisywać się na pół strony, lepiej przejdźmy od razu do tematu.

-


Na pierwszy ogień leci coś, co skusiło mnie samym tytułem. Otóż chodzi mi o tytuł ,,Zablokowali nowe słowo!". Coś czuję, że ciężko mi dzisiaj będzie się opanować ze śmiechu, przepraszam. Podejrzewam, że pod tym tematem będzie wiele wpisów typu użalanie się nad moderatorami, bo modzi to zło itd. itp. Zgaduję, że słowo to jest albo wulgarne, albo zwyczajnie jest jakby przetworem użytkowników MSP jakiejś wulgarnej frazy, ale o tym przekonamy się za chwilkę.


Wiecie co? Po raz pierwszy od dawien dawna zgodzę się z moderatorami. MASŁO TO ZUO!!!!!1111!!!! W ogóle czemu oni dopiero teraz to zakratkowali? Przecież to trzeba było zrobić od razu po wymyśleniu całego tego pomysłu z cenzurą, no WOW. Poważnie. Najprawdopodobniej chodziło tu o to, że wiele movie stars zaczęło używać wyraz "masło" jako synonim wyrażenia "hasło", które jak dobrze wie każdy jest stricte zakazane w naszej grze. Ale przecież każdy ma prawo napisać do swojego kolegi bądź koleżanki i pochwalić się, że przed chwilą zjadł świeżą bułkę prosto z pieca z masłem, ale po nałożeniu kolejnej zasady, masło będzie musiało wyglądać mniej więcej tak: mxaxsxłxo.


Ciekawy temat, muszę przyznać. Samej autorce wpisu wychodzi 12 sc. Zobaczmy, co wyjdzie mi. Na koncie Charleney wychodzi mi wyjątkowo śmieszna liczba, bo 86.796. Jeśli ktoś zastanawiałby się, skąd wzięłam taką liczbę wirtualnych pieniędzy, to zarobiłam je głównie z VIP-a na miesiąc oraz z filmów, które wszystkie miały powyżej 1 tys. wyświetleń. Jeśli chodzi zaś o diamenty, to wychodzi mi 06. Postaram się teraz poszukać czegoś ciekawszego. Jeśli ktoś chce się pochwalić swoją liczbą star coins, możecie śmiało pisać w komentarzach.


Kocham tego typu tematy! Od zawsze byłam z nich w miarę dobra. Czekajcie, spróbuję. Zadanie brzmi tak: muszę napisać "Olga ma fajne buty" z zamkniętymi oczami. Wyszło mi tak: Olga ma fajne bity. Bity? xD Ogółem ja magicznie jakoś zapamiętałam gdzie jest każdy klawisz na klawiaturze swojego laptopa, dzięki czemu wyszedł mi chyba tylko jeden błąd. Ale serio, bity... Okazuje się, że taki słowo rzeczywiście istnieje w języku polskim. Tutaj macie śmieszne (przynajmniej dla mnie) tłumaczenie tego wyrazu z Miejskiego Słownika Slangu i Mowy Potocznej:

Czy tylko u mnie ten przykład ,,wpadaj stary, DJ daje grube bity" powoduje odruch śmiechu? Bity są też w house'ie tak w ogóle chyba. W sensie słucham house'u, ale sama nie wiem. Chyba są, na pewno. Najwyraźniej osoba, która tworzyła ten wpis słuchała techno, hip-hop, jakiegoś drum'n'bass którego totalnie nie kojarzę, ale nie znała house'u. Albo może drum'n'bass to jakaś nowa nazwa? Zresztą odbiegłam tak strasznie od tematu teraz. W każdym razie, jeśli czyta tego posta jakaś Olga, to niech wie, że ma fajne bity. Pozdrawiam wszystkie Olgi.


Teraz nie wiem czy odwrócić level z Char żeby się dowiedzieć ile będę miała dzieci za 20 lat, czy ten z Kel. Obliczę obydwa, będzie dziwnie. Ok, więc z Kellow wychodzi mi 94 dzieci, a z Charleney dokładnie 02. Chyba jednak wolę mieć dwójkę dzieci, niż 94. Najlepszy wynik wychodzi Wam, gdy macie poziom 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 lub 10. Dalej zasada jest taka, że im wyższy level tym gorszy wynik, choć nie zawsze. Ale to trochę nie fair, bo ta wróżba zmienia się, kiedy tylko zdobędziesz nowy poziom, więc jest trochę niedokładna.

-



Kolejnym tematem dzisiejszej notki będzie też niedawna zmiana w highscores. Na różnych stronach poświęconych nasze grze takie wpisy pojawiły się już wcześniej, bo w końcu zmiana ta miała miejsce mniej więcej tydzień temu, lecz nie mogłam się jej dopatrzyć tutaj, więc stwierdziłam wytłumaczyć Wam kwestię kolejnego sukcesu juny13. Właściwie to na początku chciałabym jej serdecznie pogratulować, bo to naprawdę niesamowite osiągnięcie. Poza tym pojawiło się mnóstwo okropnych plotek o tym, że Jagoda dokonała oszustwa, bo niemożliwe jest tak szybko zdobyć najwyższą pozycję w rankingu. Okazało się, że miała zapełnioną skarbonkę, w której miała kilka milionów fame, dzięki czemu udało jej się tak szybko wyprzedzić ! ! ! Alicję ! ! ! i o ile dobrze pamiętam również ANNIIĘ. Zresztą takie podejrzenia wymyślają głównie osoby, które komuś okropnie zazdroszczą...


-


Na koniec chciałabym jeszcze życzyć każdemu udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku, aczkolwiek o tym będę jeszcze wspominać jutro, 1 stycznia. Jeśli macie ochotę, w komentarzach możecie wykonać poprzednie zadania ze wpisów na forum. Powiedzcie też, co sądzicie o nowym układzie Highscores. Osobiście jestem z niego zadowolona.
/Kellow

Logo by Oliwia, bardzo Ci dziękuję

środa, 30 grudnia 2015

Poradnik - jak powstaje kelciowe logo?

Heju!
Ponieważ ostatni mój post cieszył się sporym zainteresowaniem, stwierdziłam, że przekształcę go w autentyczną serię, która będzie pojawiała się w każdy poniedziałek. Tworzenie takich kopii czy też przeróbek looków sławnych movie stars sprawia mi zresztą wielką przyjemność, a przy okazji mogę poznać popularne obecnie style, co przyda mi się zwłaszcza po mojej długiej przerwie od grania. Dalej nie będę wnikać, ponieważ nie chcę rozdrabniać tego wszystkiego na drobne części. Dzisiaj postanowiłam opublikować notkę mało oryginalną, jednak na Sylwestra postaram się przygotować dla Was coś nieszablonowego. Podobny wpis mogliście przeczytać ze strony Lanche kilka dni temu, więc spytałam się najpierw Luizy, czy mogłabym zaczerpnąć od niej odrobinę jej pomysłu. Ze względu na to, że wyraziła zgodę na to, abym zaprezentowała własną wersję tego poradnika, przychodzę do Was dzisiaj z notką "Jak powstaje kelciowe logo?". 

-



Postanowiłam wykorzystać fakt, iż Luiza wcześniej poprosiła mnie o logo i połączyć proces jego tworzenia wraz z poradnikiem, żeby zmniejszyć sobie ilość pracy. U góry macie już podany wzór, który możecie  uzyskać dzięki kilku prostym krokom, które za chwilkę objaśnię. Tymczasem opiszę jeszcze pokrótce efekt końcowy. Najbardziej na tym obrazku podoba mi się układ napisów oraz naklejki, które umieściłam między nimi. Starałam się też nie używać tylu czcionek, aby uzyskać jednolitą całość. Postać wygląda też fajnie z przyciemnionym efektem, a filtry, które zastosowałam ładnie współgrają z resztą. Cytat nie jest ani wyjątkowy, ani popularny. Jest po prostu jedyny w swoim rodzaju i uważam, że pasuje do klimatu pozostałości.
Instrukcję podzielę na kilka odrębnych kroków, co mam nadzieję, że ułatwi jej odczytywanie. 

Źródło: (klik)
1. Na dobry początek musimy zacząć od zrobienia zrzutu movie star, którą chcemy umieścić w logu. Robimy to otwierając MovieStarPlanet, wchodząc w artbooki, ustawiając postać według naszych preferencji i jednocześnie naciskając przycisk print screen, który zamieściłam na obrazku powyżej. W taki oto sposób uzyskamy zrzut ekranu. 


2. Teraz wchodzimy w aplikację Paint i przycinamy nasz zrzut przy pomocy opcji zaznacz>przytnij. Koniecznie pamiętamy o tym, by zapisać plik jako obraz png.


3. Gotową i wyciętą movie star otwieramy w edytorze Sumopaint (klik) i usuwamy tło za pomocą różdżki, klikając myszką w białe pole i wciskając klawisz delete tak, aby zamiast białego tła pojawiły się szare kratki. 


4. Żeby dodać obrys, klikamy Layer>Layer Effect's>Stroke.


5. Kolor obrysu ustalamy przesuwając kółkiem na wybrany kolor. Osobiście polecam biały, bo wtedy nie widać aż tak bardzo jak przy ciemnych kolorach miejsc niedopracowanych. 



6. Kolejnym krokiem będzie wyszukanie odpowiedniego tła. Kiedy znajdziemy obrazek, który będzie nam pasował otwieramy program PicMonkey (klik) i je otwieramy w sposób pokazany na obrazku. 




7. Teraz z menu na boku klikamy motylka i wybieramy kategorię "Your Own", po czym otwieramy plik z postacią i umieszczamy ją we właściwym miejscu. 


8. Żeby dodać różne filtry, klikamy różdżkę, w której wybieramy efekty specjalne i dostosujemy je według własnych preferencji. 



9. W celu dodania napisów, wchodzimy w kategorię "Tt" i rozmieszczamy je gdziekolwiek chcemy. Warto pamiętać o tym, że przydatnymi elementami, które możecie zawrzeć są: 
  • cytat,
  • podpis,
  • znak, że Ty jesteś autorem loga (w przypadku, kiedy tworzysz je dla innej osoby).

10. Żeby nie było nudno, warto też przyozdobić swoje logo o różne naklejki, powracając do motylka. Do dyspozycji mamy mnóstwo różnych kategorii, w których znajdziemy ozdoby wszelkiego rodzaju. 

-

Przypuszczam, że większości z Was wszystkie te rzeczy były już znane, jednak warto czytać tego typu poradniki, bo nawet doświadczone osoby mogą dowiedzieć się z nich czegoś przydatnego. Na koniec odpowiem jeszcze na pytania, które wiele bardziej zaawansowanych osób mi często zadaje:

Dlaczego plik z painta lub sumopaint zapisujemy zawsze w formacie png?

Robimy to dlatego, że jeśli zapisalibyśmy go w formacie np. jpg (dotyczy to szczególnie obrazków z painta), to nie moglibyśmy usunąć tła. Chodzi o to, że format png pozwala na zmiany właśnie takie jak dodanie obrysu itd. 

Dlaczego niektóre czcionki nie wyświetlają mi się w przeglądarce Google? W jaki sposób mogę uzyskać do nich dostęp poprzez PicMonkey?

Niektóre czcionki nie wyświetlają się w Chrome dlatego, że zawierają elementy, których Google nie obsługuje. Dlatego, jeśli chcecie skorzystać z pobranych czcionek z internetu polecam korzystanie z Internet Explorer'a. 

Co się stanie, jeśli zapiszę zrzut w formacie jpg zamiast png?

Odpowiedź na to pytanie jest niemal identyczna jak ta do pytania 1; nie będziemy wtedy mogli dokonać na nim żadnych zmian graficznych.

Myślę, że wpis okazał się dla Was przydatny. Jeszcze raz chciałabym też podziękować Lanche za pożyczenie pomysłu. Część ostatnią możecie potraktować trochę jako ciekawostkę, bo wiem, iż niewiele osób wie o takich rzeczach. Jeśli macie jakieś inne pytania lub problemy z PicMonkey'em, napiszcie do mnie w komentarzach, a ja postaram się Wam na nie odpowiedzieć. :)
/Kellow

wtorek, 29 grudnia 2015

Brzozowska

Hej xd
Tutaj redaktorka bloga Alice17, sama się dziwie, że tu jestem ale swojej kariery na tym blogu jeszcze nie zamknęłam chciałam wyjaśnić parę spraw. Mój ostatni post wywołał duże zainteresowanie. Na początku odpowiem na parę pytań. A więc tak, nie wracam eo blogowania chociaż mega bym chciała. Prezenty z strasznie starym konkursem zostały dawno oddane. Oddałam je już następnego dnia bp ogłoszeniu wyników. A pytania dostaje o to od dziś. Pojawił się ogromny spam  na fb, asku, msp. Post wcześniejszy napisałam z nudów nie miałam żadnego włamania na moje konto. Moje nazwisko Brzozowska wzięło się z tąd ze wyszłam za mąż.
 A odchodząc od pytań co tak w ogóle się stało i dlaczego tu jestem?
Jestem tu dlatego, ponieważ ta gra, jak wspominałam okazało się ogromną porażką. Nie żałuje, że pisałam na tym blogu, bo nie ukrywam, że bardzo bym chciała tu wrócić. Dlaczego przez tyle miesięcy nic nie napisałam? Dlatego, ponieważ nie miałam sprzętu. Popsuła mi się klawiatura w laptopie. No i owszem, mam komputer w pełni sprawny lecz mam zakaz wstępu na niego. Dlatego, ponieważ popsułam w moim domu zbyt dużo sprzętów AGD. Np. suszarke, prostownice, telewizor, około trzy piloty, telefon wrzuciłam do rzeki, mikrofalówkę, aparat, pralkę, żelazko. Naprawdę, za dużo by tu wymieniać. Jednak chcę Was uprzedzić z tą gra. Rozumiem, może Wam się to jeszcze podobać, ale gdy słyszę jak moja siostra gapi się w komputer dwadzieścia cztery godziny na dobę, to aż mi się szkoda robi. Cały internet to tylko wasza strata zdrowia i czasu. Nie namawiam Was do nieczytania tego bloga, bo są tu cudowni redaktorzy jak Nat, Lyene, Florence. Wspominam je bardzo dobrze, za czasu kiedy pisałam tu pierwszy post. Grajcie w to, róbcie sobie co chcecie, ale zluzujcie portki z tym nołlajfieniem na MovieStarPlanet. Za ten czas moglibyście pomóc rodzicom, pouczyć się, pobawić, wyjść na dwór, chociażby wziąść tą beznadziejną książkę która kurzy się na Twojej szafce od lat. Wiem, ze będzie ogrom hejtów i naskoków na mnie, z powodu uwielbienia tej gry, ale chyba każdy kto zakończył grę na MSP żałuje, że w to grał. Przynajmniej ja. Zakończcie te przyjaźnie internetowe bo na około otacza Was wiele wspaniałych ludzi. Grając w tą grę 24/h za dużo nie osiągniecie.
CZEKAM NA FALĘ HEJTÓW.
Tutaj kończę na zawsze moją karierę z tym blogiem i czekam na wasze hejty, komentarze by poodpowiadać jeszcze jako redaktorka. Pozdrawiam osoby które mnie jeszcze pamiętają.
Besos,
Alice917

#1 Fejmowe looki + (nie)wielki powrót

Heju!
Z góry chciałam podziękować wszystkim za wyrozumiałość, jeśli chodzi o przeprosiny, które zamieściłam wcześniej na swoim blogu. Spodziewałam się, że wszystko to uznacie za kpinę, ale jak widać czasami odrobina ryzyka połączonego z dobrymi zamiarami się opłaca. Postanowiłam też powrócić tutaj, na Wanny. Mimo że od dawna nie było tu o mnie żadnych wieści i rzadko można było zauważyć z mojej strony notki, a nawet komentarze, czuję, że gdzieś głęboko pozostała tu ukryta cząstka mnie. Postaram się przywrócić w swoich postach dawny klimat, do którego większość z Was przywykła. Zresztą głównie chodzi mi o to, by móc dalej rozwijać swoją największą pasję i równocześnie mieć możliwość dostarczania informacji, czasem nawet rozrywki swoim czytelnikom, co od zawsze sprawiało mi ogromną przyjemność. Nie zatrę nigdy śladów tego, co wcześniej zrobiłam, nie posklejam nigdy kawałków zaufania, które rozpadły się wtedy na drobne części, ale czuję, iż jeśli będę starała się jakoś siebie poukładać, z czasem wszystko będzie lepiej.

-


O co właściwie chodzi z "fejmowymi" lookami? Mianowicie, postanowiłam na tyle wykorzystać ogromną kreatywność Szymona, i posługując się odrobiną pomysłowości, wygenerowałam w głowie pomysł. Stworzę dziś 3 stylizacje i makijaże, które będą charakterystyczne dla wybranych sławnych osób z MovieStarPlanet do tego stopnia, iż kiedy na nie popatrzymy od razu w naszej głowie pojawi się obraz tego użytkownika. Główni bohaterzy dzisiejszego wpisu wszyscy są dość rozpoznawalni i mają 40 poziom wzwyż - stąd też pojęcie "fejmowe". Przed opisem i zdjęciem kreacji oraz makijażu, zamieszczone będą też krótkie teksty objaśniające historię konta osoby, której styl staram się odtwarzać, które sporządziłam głównie na podstawie informacji ze strony Wiki oraz faktów, których mogłam doszukać się na różnych witrynach i innych źródłach internetowych.
Na pierwszy ogień, leci ktoś, kogo na pewno znacie.


Lolinkassi



W rzeczywistości nazywa się Paulina. Z jej biografii wynika też, że od ośmiu lat mieszka w Anglii, ma 15 lat oraz 156 cm wzrostu. Ogółem jest to dziewczyna, która szczególnie zabłysnęła na MSP dzięki swoim pełnym klimatu seriom filmów fabularnych. Do najpopularniejszych należą m. in:
  • ,,Czarno-białe sny",
  • ,,Sól & pieprz".
  • ,,Związek chemiczny",
  • ,,Dziewczyna za kasę",
  • ,,Witamy na MovieStarPlanet",
  • ,,Miasto z papieru".

Cera, którą zazwyczaj nosi na sobie Lolinkassi jest raczej dość ciemna. Do tego dobiera sobie jeszcze piegi, brązowe oczy oraz jasno różowe usta. Myślę, że to odwzorowanie wyszło mi prawie idealnie. Jeśli chodzi o to, czy podoba mi się cały efekt, to osobiście nie gustuję w ciemnej karnacji w naszej grze, aczkolwiek wiem, że na takową jest ostatnio moda. Zmieniłabym też na jej miejscu kolor ust. Reszta jest dla mnie w porządku. Podobają mi się też piegi, które fajnie dopełniają całość. Trochę szkoda, że MS nie dodała do tego jeszcze różu ze sklepu.


Zauważyłam, iż Lolinkassi często stawia na ciemniejsze kolory w połączeniu z jaśniejszymi. W tym looku główną rolę odgrywają barwy: ciemny granatowy oraz kremowy/beżowy. Krótki top (?), a właściwie można by powiedzieć, że sukienka fajnie komponuje się z oryginalnym naszyjnikiem i stroikiem na włosy. Funkcję fryzury pełnią tutaj czarne włosy spięte w stylowy, elegancki kok. Cena jak na tego typu stylizację jest dość przyzwoita. Wszystko fajnie do siebie pasuje. Ogólnie podoba mi się strasznie efekt końcowy.

Arli



Niewątpliwie jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób na MSP. Aktualnie wchodzi dość rzadko i nie tworzy już filmów, ale mimo wszystko jest wśród graczy bardzo ceniona. Podobnie jak Lolinkassi, zadebiutowała seriami pomysłowych filmów. Przykładowo są to: ,,Dziecko ze śmietnika", ,,Ja w domu dziecka?!", ,,Zwłoki mojej ukochanej". Miała również kilka innych horrorów, jednak większość z nich została przez moderatorów usunięta ze względu na "brutalne" treści. 


Uwielbiam tę twarz! Julia użyła do jej stworzenia bardzo bladego, wręcz białego koloru skóry i ust w barwie delikatnego pudrowego różu, co świetnie się ze sobą komponuje. Osobiście wszystko pasuje dla mnie idealnie, ponieważ gustuję właśnie w tego typu jasnych tonacjach już od bardzo dawna. Zresztą trzeba też wspomnieć o tym, że piegi dodają w tym przypadku całości dużego wdzięku, z kolei mocne cienie po prostu podkreślają pięknie całość. Nic dodać, nic ująć. 


Szczerze powiedziawszy, wszystko mi w nim pasuje  - od nakrycia głowy, aż po same buty. Bardzo podoba mi się przede wszystkim błyszczący top połączony z luźnym sweterkiem oraz długi, srebrny naszyjnik. Krótka, szara spódniczka w kratkę też jest ok, a obcasy bardzo przypadły mi do gustu. Wracając jeszcze do górnej części przebrania, to czapka wydaje mi się dość charakterystyczna dla stylu Arli. Łączy się też ona idealnie z rozpuszczonymi włosami.


juna13


Z racji, że Jagodzie niedawno udało się dobić 65 level, wyprzedzając dzięki temu ! ! ! Alicję ! ! ! oraz ustanawiając nowy najwyższy poziom w Polsce, stwierdziłam, że wystąpi też i w tym poście. Grę rozpoczęła wyjątkowo wcześnie w stosunku do innych movie star w TOP i w porównaniu do wcześniejszych osób, nigdy nie utworzyła "zwykłego" filmu. Najczęściej publikuje na swoim profilu seki z dość wysoką oglądalnością - to dzięki nim udało jej się dobić do rankingu.


Nie jestem pewna, czy taki typ makijażu mnie przekonuje. Juna użyła do niego mocno opalonej cery, jasnych ust w kolorze różowym, zwykłego nosa bez piegów i pustych, skromnych oczu. Zazwyczaj nosi też dużo różnych tatuaży ze sklepu. Gdybym miała to jakoś udoskonalić, to pewnie zrobiłabym dużo retuszu przy oczach i ustach. Nos też wzbogaciłabym o coś więcej, a konkretniej chodzi mi o piegi. Nie należę też do fanek dużej ilości tatuaży, lecz każdy ma inny gust.


Przypomina mi to strój jakiejś        . Albo nie, powstrzymam się. Ogólnie jedyne, co mi się w tym podoba to buty, być może również kolorystyka. Panuje tutaj zatrzęsienie tatuaży, a całość jest moim zdaniem zbyt ciężka i przesiąknięta akcesoriami. Włosy też, zbyt obfite. Ich kolor jest dość nietypowy, bo przypomina mi taki szary wpadający w brudny fiolet, jakkolwiek by to nie brzmiało. Kolczyki? No nawet fajne. Gwiazdki na włosach też zniosę. Sam kostium jest, ech. Nie w moim stylu.

-

Jeśli chodzi o "fejmowe" looki, na dziś byłoby to na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o moim powrocie, ale napiszcie też trochę o tym czy spodobała Wam się ta notka. Oprócz tego mam też drugie pytanie: chcielibyście, żebym przywróciła serię z logami? Mam teraz dużo czasu, więc przez najbliższy tydzień może bym coś wykombinowała, ale to zależy wyłącznie od Waszej chęci i zaangażowania. Możecie zgłaszać się po obrazki już dzisiaj, pod tym wpisem, jeśli ktoś ma ochotę. 
/Kellow

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Jak przygotować się do Sylwestra?

Cześć kochani!

W tym poście chciałabym napisać o tym jak możemy przygotować się do Sylwestra. Okey, więc zaczynamy! Post jest z innej beczki, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.

Impreza u siebie!
1. Na sam początek powinniśmy zapytać o zgodę rodziców, bo bez ich wiedzy raczej nam nie wyjdzie. Dobrym sposobem jest:
a) Bycie miłym, sprzątanie pokoju itp.
b) Potem możemy napisać na kartce punkty, dzięki zrobieniu danej imprezy np. zyskam nowych przyjaciół, posprzątam pokój.
c) Później jeszcze raz na kartce napiszmy punkty, co zrobić, aby mama się zgodziła np. sama zarobię, posprzątam pokój, zajmę się młodszym rodzeństwem.

2. Gdy mama się zgodzi, upewnijmy się, że reszta rodziny w danym dniu nic nie planuje, aby jakiś dorosły był w pobliżu. Później należałoby zapytać się koleżanek czy nie zechciałyby przyjść do Ciebie na Sylwestra, jeśli jesteś pewna, że wszyscy się zgadzają i jesteś pewna, że ktoś z dorosłych będzie w pobliżu, możesz przejść do następnego etapu.

3. Teraz powinniśmy napisać listę znajomych, których chcemy zaprosić, listę zajęć, abyśmy wiedzieli co będziemy robić, listę piosenek, czego będziemy słuchać, oraz listę przekąsek i listę dekoracji. Ja podam Wam wzory, jak to powinno mniej więcej wyglądać.

Lista znajomych:
- Ola Gorczycka
- Kasia Jelończak
- Monika Malińska
- Nadia Dorciaczyńska
- Lena Nańczak

Lista piosenek:
- Antek Smykiewicz - Pomimo Burz
- Enej - Kamień z Napisem LOVE
- Sarsa - Indiana
- Lanberry - Podpalimy Świat
- Sarsa - Naucz mnie

4. Następnie musimy zrobić zaproszenia. Mam dla Was gotowy szablon:

 Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam (tu wpisz imię i nazwisko zapraszanej osoby) na moją imprezę Sylwestrową, która odbędzie się 31.12.2015/1.01.2016 o godzinie (tu wpisz godzinę rozpoczęcia imprezy) w moim domu na ulicy (tu wpisz, gdzie ma odbyć się impreza)
W planach:
- nocowanie u mnie,
- puszczanie fajerwerków,
- super zabawa

Jeśli zaproszenia mamy wykonane, pora dać je swojej paczce.

5. Ostatnimi krokami teraz są przygotowywania. Najpierw jeden dzień przed imprezą sprzątamy cały pokój, ewentualnie dom z wierzchu. Potem korzystamy z list, które zrobiliśmy wcześniej i wszystko robimy według nich. 

Impreza u znajomych!

1. Jeśli planujemy spędzenie Sylwestra u przyjaciół, potrzebna nam jet zgoda rodziców, jeśli ją zdobędziemy to cała reszta pójdzie jak bułka z masłem. Jeśli rodzice nie zgodzą się to możecie np. podać zalety spędzenia tego czasu ze znajomymi. 
2. Następnym krokiem jest zapoznanie się z zaproszeniem, np. czy nie trzeba się przebrać, kupić jakiegoś jedzenia, wypożyczyć filmu. Jeśli jest tak napisane, to robimy to, gdy trzeba potwierdzić swoją obecność, robimy to!

3. Ostatnią już rzeczą to pójście na imprezę. Nie zapomnijmy podziękować organizatorowi za zaproszenie.

 
Okey, to koniec moich wypocin. Mam nadzieję, że notka przypadła Wam do gustu!


Pozdrawiam!
- Selenne


Odwzorowuję wianki świąteczne, czyli świąteczna notka.



Z tej strony Luiza, Lanche - jak to woli. Dzięki Emi Caffe (dziękuję), która podsunęła mi ten pomysł (odwzorowanie ozdób świątecznych), postanowiłam, że napiszę posta o Lookach inspirowanych wiankami świątecznymi (lub po prostu będę próbować je odwzorować). Zatem zapraszam do czytania! c:

                     ----------------------------------------------------------------



Na pierwszy ogień idzie śliczny wianek składający się z bardzo dużej ilości różnorodnych bombek oraz znajduje się na nim kilka gwiazdek. Bombki - są to różne odcienie szarego w kilku kształtach (mały, średni i największy), a także spora ilość kremowego i srebrnego, który się błyszczy. Ogólnie rzecz biorąc, najmniej jest chyba gwiazdek, a najwięcej kremowych bombek. Jak wyszła mi wersja MSP (o ile w ogóle mi wyszła)?

                 ----------------------------------------------------------------  



Tak prezentuje się odwzorowany Look. Zgodnie z obrazkiem ozdoby świątecznej, użyłam kilku odcieni szarości, m.in. ten bardzo jasny (tak jakby srebrny), ciemniejszy i najciemniejszy. Skład Outfit'u ogranicza się do dosyć dużej ilości dodatków - wielkiej kokardy na perukę, kolczyków kółek, naszyjnika przypominający mi tzw. "łapacz snów", który troszkę zlewa się ze moherowym sweterkiem, bluzki z drobnym wycięciem na brzuchu, lekkiej spódnicy kontrastujące odcieniem z niektórymi dodatkami oraz butów na obcasie z kokardką. Posiada dziewczęco-elegancki styl. Kosztuje 4400 StarCoin's + 4 Diamond's i niestety jest dla członkostwa VIP.

               ----------------------------------------------------------------

W koszyku możemy znaleźć:

naszyjnik Boho Dreaming, 375 SC,

kolczyki Vintage Hoops, 425 SC, 

kokardkę Perfect Detail, 500 SC,

czółenka Wrap Me Up, 1800 SC,

sweterek Da' Fluff, 650 SC, VIP,

spódniczkę Summer Love, 4 DM,

fryzurę Be Together, 650 SC.







              ----------------------------------------------------------------


Paleta kolorystyczna:




                   ----------------------------------------------------------------  



Kolejną inspiracją do odwzorowania jest wianek już odbiegający od poprzedniego, ponieważ zawiera zielone odcienie, jednakże nadal mi go przypomina przez te szare bombki, a także małe gwiazdki. Zauważyłam też mnóstwo białych malutkich perełek. Ogólnie na pierwszy rzut oka, kolorystyką wianka jest zwyczajny ciemny fioletowy oraz purpurowy. Bardzo ładny, lecz wersja MSP nie jest już taka ładna:


Dla odmiany, może najpierw zaczniemy od stylu projektu - elegancki, np. kolczyki, spódnica oraz bluzka, z nutką dziewczęcości - włosy. (: Barwy - jest to fioletowy & szary, jednak tutaj za bardzo nie bawiłam się w odcienie tak jak w poprzednim. Dodałam również troszeczkę czarnego, jednak zapomniałam o zielonym, ale tutaj nie zbyt pasował, ughh. Skład to krótkie, kręcone włosy z niewielką kokardką w kolorze spódnicy, długa, obszerna spódnica, bluzka z bufiastymi rękawkami, kolczyki i niewidoczny naszyjnik, i moje ulubione czółenka. Koszt kupna wynosi 3150SC, czyli nie jest tak tragicznie.


                 ----------------------------------------------------------------


Do jego stworzenia użyłam:

naszyjnika Snowflake Gem, 425 SC, VIP,

kolczyków Glamourous Hangers, 375 SC, VIP,

butów Pumped Up, 600 SC,

bluzki In The Spotlight, 525 SC,

spódnicy Georgeous!, 575 SC,

fryzury That sweet girl, 650 SC.





                ----------------------------------------------------------------


Paletka barw:





Kolejną i ostatnią już inspiracją, jest wianek, który chyba najbardziej nawiązuje do świąt Bożego Narodzenia, i zimy poprzez swoją kolorystykę, a nawet wzorki (śnieżynki i inne). Zauważyłam tutaj barwy takie jak: dominujący tutaj soczysty czerwony, a wszystko zostało połączone z białym oraz jasnym zielonym i nutką brązowego. Kształty, które na nim widnieją to rękawiczki, kulki, a także gałązki i kilka śnieżynek, o których już wspominałam na początku opisu.

                 ----------------------------------------------------------------  


Jeśli chodzi o sam styl Outfit'u, jest on dla odmiany (wcześniejsze Looki były eleganckie) na luzie właściwie poprzez większość ubrań, jednak znalazłam lenonki - hipowski akcent. Barwy jakie tu się znajdują: użyłam bardzo dużo czerwieni, zdecydowanie za mało zielonego, wszystko pomieszałam z odrobiną białego i brązowego. W koszyku możemy znaleźć blond-brązowe włosy upięte w kucyk, lenonki, o których już wspominałam, naszyjnik z kryształem, zimowy sweterek z napisem "Ho ho!", bardzo krótką spódniczkę z białymi wzorkami oraz creepers'y. Projekt wynosi 3100 StarCoin's, w związku z tym jest najtańszy z wszystkich Look'ów tutaj ukazanych i nie jest dla VIP'ów.


                 ----------------------------------------------------------------


Skład:

Naszyjnik Dragonfly Necklace, 375 SC,

lenonki Iconic Prisms, 350 SC, 

buty Creeperettes, 400 SC,

spódniczka Santa Print, 800 SC,

bluzka Santa's Coming!, 600 SC,






                  ----------------------------------------------------------------


Kolorystyka:


             ----------------------------------------------------------------  


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się spodobał! Dzisiaj żegnam się z Wami świetnym logiem od oli7117, dziękuję za nie.
Do zobaczenia,



'L.
LanchLuiza.

piątek, 25 grudnia 2015

Wyniki - Świąteczny maraton.

 Z tej strony Angelika. Dzisiaj wyniki (właściwie spóźnione) - rozdanie prezentów z "Świątecznego maratonu". Powiem tak............................ Nie mam dzisiaj naprawdę ochoty na nic. Cały dzień mogę uznać za męczący i w pewnym sensie nudny. Jutro będzie taki sam, a nawet gorszy. Muszę odwiedzić swoją rodzinę... Wszystkich wujów, ciotki, dziadków, eh nie wiem jak wy, ale nie przepadam za spotkaniami typu "siedzenie przy stole i słuchanie rozmów dorosłych, bo i tak nie możesz robić niczego innego". Głowa mnie boli od tego wszystkiego (hehe, naprawdę już od jakiś 20 minut). Swoją drogą jak tam po Wigilii? Dla mnie to chyba było najlepsze zdarzenie tegorocznych świąt. Prezent tak jak wcześniej wspominałam w tagu, wybrałam sobie sama (książka do kolorowania "Świat tropików"). Natomiast dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu było co dla mnie pod choinką, dostałam czarną spódniczkę, którą widziałam bodajże w H&M. Ciesze się aczkolwiek, jakoś nie chciałam jej tak "bardzo, za wszelką cenę dostać". Jak to powiedziała moja mama "Ja i wujek dostawaliśmy na święta orzechy. Gdy dano nam czekoladę lub jakieś cukierki - to była wielka radość". Rozmyślałam trochę nad tym i dopiero teraz zdałam sobie sprawę jakie dzieci i nastolatkowie w tych czasach bywają rozkapryszone - bo (np) nie dostali tableta (((:
 Oczywiście chyba jako jedyna nie złożyłam Wam - czytelnikom życzeń. Nie wiem jak Wy, ale ja czytając posty na innych blogach zawsze pomijam ten fragment. Wystarczy chyba symboliczne "Wesołych świąt" prawda? Także no... Przejdźmy już do tych wyników.

************************************* W Y N I K I *************************************

Na czym polegała rywalizacja? Tutaj znajdziecie zasady gry - INFORMACJE

Dobrze, więc nagrodę z pierwszego dnia otrzymuje - 
Gratuluję, oto Twoje prezenty:


************************************* D Z I E Ń   2 *************************************

************************************* D Z I E Ń   3 *************************************

************************************* D Z I E Ń   4 *************************************
(ponownie) 

************************************* D Z I E Ń   5 *************************************


************************************* D Z I E Ń   6 *************************************
(ponownie) 
(zapomniałam zaznaczyć, że 2 włosy też są dla vip)


************************************* Y N I I  -  D O D A T K O W O *************************************
W poprzednim poście napisałam, że dodatkowo wybiorę 3 komentarze spod niego, autorów - nagrodzę. Dobrze, bez owijania w bawełnę mówię (piszę) co, kto wygrał.

1.  3 autografy, love it na 10 lookach/artbookach, obejrzenie 10 filmów - 

2.  2 autografy, love it na 7 lookach/artbookach, obejrzenie 7 filmów -
3.  1 autograf, love it na 5 lookach/artbookach, obejrzenie 5 filmów - 
**************************************************************************
Nagrody rozdam prawdopodobnie w niedzielę (przynajmniej część).
To wszystko na dziś.
Wiem, że ten post nie był zbytnio ciekawy itd. ale nie mam dzisiaj siły by robić cokolwiek.
Chyba wybaczycie mi jedną luźniejszą notkę?
Acha, jeszcze jedno - osoby, które wygrały mogłyby podać mi swój nick w komentarzu (większość znam, ale co do 2 osób nie jestem pewna).

To co? Do następnego posta.
Pozdrawiam,
Angelika / Angie / Aga
Callies / Jesy <3
Logo od Agi/Ryby/Oli442 <3 - dziękuję