Menu

środa, 11 listopada 2015

Wyniki loterii!

Cześć!

Dzisiaj wyniki loterii! Każdy coś wygrał, niektóre nagrody są lepsze, a niektóre gorsze. Przypomnę kto zajął jaki numerek. Trzy numerki zostały bez ,,właściciela,,

1. MalinaDunia
2. Jowitka_1000
3. Jaija001
4. Flex#
5. -
6. Oliwienieczka
7. !Julciacz!
8. mate9666
9. aniolek 100%
10. Lanche
11. Oliwciegg
12. Raven187
13. Julia27b
14. Lolme
15. Wariatkaaa=)
16. Love4ever1
17. Redrine
18. -
19. Mala Tyna
20. Pauli2k
21. Maria129
22. Lady122
23. Schleich152
24. dagmara banahiewicz
25. Bona 0099
26. <3 Emma <3
27. Emi Caffe
28. kopiko212
29. #Truskaffkowa
30. -
31. hitka15
32. Mishqa
33. Caramellia
34. !!! Asuine !!!
35. kornelia123lol
36. Shimare
37. Dejniusia
38. kimkama
39. Ania9love1
40. Philipenn
41. Rosence
42. Anabella TBV

Teraz dowiecie się jaka nagroda dla Was przypadła.


Gratuluję wszystkim. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie obrażeni za to, że macie gorszą rzecz. Nie było to ustawione. Tego artbook'a zrobiłam przed loterią. Będę już kończyć. Dzisiaj coś jeszcze napiszę i ustawię na autopublikację.

Bayoo
- Selenne


15 komentarzy:

  1. Dostałam spodnie z Ds, możesz je sobie zachować (((:

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wygrałam bordową sukienkę. xD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki se
    Miałam 18
    Diva o imieniu diva
    'D
    Nadiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co dostalam, bo nie mogę powiększyć :')

    ~K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę powiększyć, ale o ile się nie mylę wygralas czerwone serduszka na nogę (;

      Usuń
  5. Mam już takie same szelki, ale trudno :x W końcu to była loteria...
    MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam unikat!
    I zmieniłam status na ,,Dziękuję Selenne"
    Flex#

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee, nie da się powiększyć, ale dostałam..
    Albo tego pieseła, albo czapeczkę.. XD
    I tak dzięki! Dzisiaj wysyłasz "nagrody"?
    ~Jednorożec ♥
    ~#Truskaffkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto wie co ja dostałam? Bo sama nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś tam widzi może numer 33?
    Bom ślepą jestem ;-;
    ~Caramellia

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie da się powiększyć. Co za złom :<

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)