Menu

niedziela, 8 listopada 2015

Wady i zalety MovieStarPlanet

Cześć!

Przepraszam trochę mnie nie było na tym blogu. Nie będę tłumaczyć się szkołą, bo to głupie. Pop prostu powiem Wam w prost jestem leniwa i nie chciało mi się nic napisać, ale też nie miałam pomysłów na posty. Trochę odpoczęłam, pomyślałam nad postem dla Was i udało mi się wymyślić. No, osoba, rzecz, gra itp. ma swoje wady i zalety. Ja postanowiłam napisać o wadach i zaletach naszej ukochanej gierki, czyli MSP. Okey to zaczynamy!

Zalety:
  •  Rozwijamy swoje umiejętności i zdolności poprzez tworzenie artbook'ów, filmów, albo look'ów,

  • Poznawanie nowych osób, możemy poznać wiele fajnych osób poprzez tę grę,
  • Gra jest bezpieczna, nie musimy podawać danych osobistych.

 Wady:
  •  Wydajemy coraz więcej pieniędzy na VIP'y,
  • Moderatorzy blokują nam konta za nic,
  • Moderatorzy, lub inni użytkownicy bezprawnie zgłaszają, usuwają nasze filmy, artbook'i,
  • Kratkują normalne słowa, których używamy na co dzień,
  • Niektórzy użytkownicy uważają siebie za nie wiadomo kogo, przy czym poniżają, obrażają pozostałych użytkowników.
 Jak widzicie jest strasznie dużo wad, a mało zalet. Jeżeli macie jakieś pomysły na posty to piszcie w komentarzach. Najciekawsze nagrodzę. Ok. teraz to by było na tyle.

Bayoo
- Selenne

Dzisiaj żegnam się z Wami logiem od Lidqi

15 komentarzy:

  1. Nie, no teraz to rekord, blog mi się ładował 20 minut... Fajny post, ja bym zaletach jeszcze dała, że można się pośmiać z tematów na forum. :3

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wada - Głupie tematy na forum C; No soryyy musiałam to napisać...
      ~Sharon4 (ale tu dawno nic nie komentowałam :o)

      Usuń
    2. Wada - Głupie tematy na forum C; No soryyy musiałam to napisać...
      ~Sharon4 (ale tu dawno nic nie komentowałam :o)

      Usuń
    3. Wada - Głupie tematy na forum C; No soryyy musiałam to napisać...
      ~Sharon4 (ale tu dawno nic nie komentowałam :o)

      Usuń
  2. Super post! Ja bym dodała jeszcze do wad- błędy w animacjach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post możesz zrobić serie (wiem to głupi pomysł)
    Sory że zawracam ci głowę głupimi pomysłami :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty napiszesz kiedyś normalną, porządną notke? Nudy. Tyle powiem...

    ~ >>I<<
    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny posteł. ^-^
    W sumie.. Poprzez MSP ćwiczymy też Angielski (tak jakby), bo przecież te wszystkie animacje po Angielsku itp. (:
    Post mógłby być trochę dłuższy, ale może nie miałaś czasu..? I tak PS. Fajne logo Ci zrobiła Lidqa. XD
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, a jak wejdziemy na inny serwer, to też w jakims stopniu "uczymy" się :^)

      Usuń
  6. Dlaczego każdy post o wadach i zaletach przedstawia TO SAMO?
    Aż żal patrzeć, raz na rok piszesz i jeszcze do tego oklepane, na odwal notki...
    Co się z tymi blogami dzieje...?
    /precel
    /szatan

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosz. Nie żebym się czepiała, ale... błędy! Notka jest bardzo krótka i oklepana. Takie zalety i wady... no... zna każdy, kto gra na msp.

    ~`N

    OdpowiedzUsuń
  8. Nestelle: Gdzie, niby widzisz błąd ortograficzny?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)