Menu

wtorek, 3 listopada 2015

Tajemnice bolesne.

Witam.
________________________________________
Nawet nie mam pomysłu jak napisać tego posta.
Niczym prosta notka, a ja nie wiem co mam pisać.
_________________________________________

Dobra piszę to co myślę...
Tylko, że ja nie myślę.
--------------------------------------------------------------

Dobra, wyjaśnienie może dlaczego nie pisałam.

Uczyłam się.


_____________________
O.O 12:13.

A ja nie w szkole?
- Nie. Mam skręconą kostkę. Wczoraj wróciłam ze szpitala.

Nie mam weny na posty. O czym ja mam pisać? Dla kogo mam  to pisać? Po co mam to pisać? Na marne?


12 komentarzy:

  1. Tajemnice bolesne:
    - bobcię Jodzię boli kostka
    - bobcia Jodzia się uczyła
    - bobcia Jodzia nie myśli
    - bobcia Jodzia nie ma pomysłu na posta.
    AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz setny mamy Ci przypominać, że lubimy twoje posty? ;cc

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, współczuję Ci kostki.. Zdrowiej szybko! ❤ A mnie boli pachwinaa, i coo? XD
    Dobra, nie, nie o pachwinie. ;_;
    DLA MNIE PISZ! KOCHAM CIĘ! (XD) LUBIĘ TWOJE POSTY! SĄ ZAJEBISTEE! YAY! YAY! PISZ DLA MNIEE!
    Proszę.. Bo się potne mydłem. :'<<
    *NAJGORSZA TAJEMNICA BOLESNA*
    - Bobcie Jodzie boli kosta + Nie ma dla kogo pisać.. AMEEEEEEEN.
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PACHWINA XDDDDD
      SMIESZY MNIE TO.

      Usuń
    2. Normalna część ciała. No dobra, trochę zbocz.. ale xdd

      Usuń
    3. Ta, coś mi się z Pachwiną stało na W-F'ie. XD

      Usuń
  4. TYTYTYTTMMMM CZEŹĆ POMITOŻE CO U CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu? Weź nabierz pewności w to że twoje posty są fajne i większość zapewne je lubi :3 zdrowiej!

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię Twoje posty, nabierz trochę pewności siebie. :) A nie tylko, że beznadzieja, itd. Ale się teraz temat rozwinął. XDD A co? Skakałaś przez kozła? *Nie polecam*

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    'Stefan

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)