Menu

niedziela, 1 listopada 2015

ROK OD POCZĄTKU MOJEGO BLOGOWANIA + SPÓŹNIONE "WYNIKI"

Cześć kochani!
Z tej strony Lyene. Tak, wiem, miałam ogłosić wyniki konkursu już dwa dni  temu, ale miałam za mało wysłanych prac. Myślałam, że ktoś się jeszcze zgłosi, lecz w skrzynce nadal pozostały tylko trzy prace.
Do konkursu przejdziemy za chwilę.
Najpierw chciałabym powiedzieć, że dziś mija rok od założenia mojego pierwszego bloga oraz początku blogowania! Jej.

W takim poście chyba powinna się pojawić historia blogowania, dlatego teraz ją napiszę xD.

W dzień Wszystkich Zmarłych wieczorem oczywiście poszłam na cmentarz. Po powrocie usiadłam przy moim laptopie i weszłam na MSP oraz blogi. Weszłam na jeden blog, na którym był konkurs na konto. Zgłosić się trzeba było w komentarzach. Do napisania zgłoszenia potrzebne było konto google, więc je założyłam. Napisałam komentarz i chciałam się wylogować i zostawić konto w zapomnienie.
Jednak po chwili wpisałam w wyszukiwarkę stronę "blogger.com" z ciekawości. Na początku się wahałam, ale wcisnęłam przycisk "Załóż bloga" (czy jakoś tak xd). Odkryłam magię blogowania i tak już  zostało do dziś.

Tak, wiem (powtarzam znowu), że nikogo to nie interesuje, jednak chciałam to napisać.
Teraz już możemy przejść do "wyników".

Dlaczego słowo wyniki ujęłam w cudzysłowiu? Dlatego, że mam tylko trzy prace (dwa loga i jednego looka). Żadnych miejsc nie będę stawiać, bo to trochę bez sensu na tak mało prac.
Teraz pokażę Wam dzieła tych osób i opiszę je.

Loga:
Od Tenczy:
Logo wyszło cudownie! Nie mogę się do niczego przyczepić. Wszystko jest w motywie halloweenowym. Czcionka, strój, tło - wszystko pasuje. Na logu możemy też zauważyć plamę krwi, co dodaje nastroju. MovieStars również są poplamione krwią.
Logo mogę ocenić na 9.5/10, ponieważ nigdzie nie ma nicku i informacji czyje to logo. :)

Od 0Klaudzia0
Tutaj mamy bardziej chaotycznie, ale wcale nie gorzej. W oczy rzuca się duża plama krwi, tak jak w poprzednim logu. Gdzie nie gdzie są takie elementy, które mnie aż przerażają. Widać, że jest stworzona na halloween.
Mamy cytaty, które mi się strasznie podobają oraz informacje czyje to logo.
Logo ocenię na 10/10. Genialne!

Stylizacja:
Od Akiko Mizuri (Nazwa google)
Widzimy tutaj dwa dominujące kolory - biały i czerwony.
Na twarzy widnieją czerwone rany. Na dekolcie również widać coś czarnego jako ranę.
Włosy są koloru biało-czerwonego tak samo jak sukienka. Na nogach mamy czerwone bandaże?
Chyba tak. Na ramieniu postaci prezentuje się biały ptak. Widzimy jeszcze, że po lewej ręce chodzą czerwone pająki.
Całość wygląda bardzo ładnie i widać, że to look halloweenowy.
Stylizację oceniam na 10/10.


To wszystko.
Wszyscy, którzy się zgłosili otrzymają jeden wybrany przez siebie prezent z listy życzeń oraz autografy i obejrzenia filmów.

Proszę, abyście napisały swoje nicki w komentarzu pod tym postem.
Ja już kończę ten post i chyba idę zobaczyć mój stary blog...
A teraz pytanie do Was: Jak spędzaliście tegoroczne halloween?
Ja chodziłam po cukierki, a potem oglądałam "Frankenweenie". XD

Pozdrawiam! :)
~Lyene

9 komentarzy:

  1. Pierwsza :v A teraz idę czytać postać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ale....ja też się zgłaszałam z lookiem do Traktora! :o Wysłałam pracę na Twojego gmaila...~ Emi Caffe/Emka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne logo *^-^* Ale te pierwsze lepsze. No i post całkiem ok ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post był z wynikami mojego konkursu, a wcześniej jeszcze mówiłam, żeby wysylać prace do mojej serii. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super posteł. ^-^
    Ładne loga. Heheł, ja w tegoroczne Halloween chodziłam po osiedlu z moją przyjaciółką. Wszyscy byli przygotowani i dali cukierki. (Cieszyłyśmy się. XD) Później poszłyśmy do mojego domu i grałyśmy w Kalambury, a przyjaciółka się wkurzała, bo ja ciągle śpiewałam jakąś piosenkę. X"D
    Najlepsze Halloween EVER! ❤ Ech, jak ja uwielbiam ją wkurzać..
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że moja stylizacja się podoba ;3
    A mój nick na msp brzmi poniedzialek999. Eche, przepraszam, że tak późno, ale kompletnie zapomniałam o tym poście.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)