Menu

sobota, 7 listopada 2015

~ Recenzja nowych animacji + Look z nowego motywu ~

                                                               Witajcie


Z tej strony Luiza. Na dzień dzisiejszy przygotowałam praktycznie całego posta poświęconemu nowemu motywowi, a w jego skład wchodzą:

~ ocena oraz opis nowych animacji (z najnowszego tematu),

~ Look stworzony przeze mnie z teraźniejszego motywu (kilka wersji kolorystycznych, mieszałam trochę dodatków z innych motywów).

Czyli tak jak już mówiłam, cała notka będzie poświęcona nowemu motywowi o tematyce londyńskiej (nie wiem, czy to dobrze zabrzmiało, ale OK), oczywiście najpierw zaczniemy od animacji, a na samym końcu pokażę Wam Look wraz z różnymi wersjami kolorystycznymi. Zapraszam do czytania!




                                                                    **********


~1~



Nazwa: "On The Phone", inaczej "W telefonie". MS jest w środku budki telefonicznej rozmawiając przez telefon, dlatego też postanowiono ją tak nazwać.

Cena: Wynosi 1250 StarCoin's, nie wymaga Diamond's.

Inne: Jest jako pierwsza w zakładce "Nowe". Nie wymaga statusu VIP.

Opinia: Z jednej strony spodobał mi się pomysł na nią, bo kojarzy się z Londynem, ogólnie jest kreatywna, a z drugiej strony tak jak w większości animek cena po prostu POWALA. Czyli jest zdecydowanie za wysoka. Może skończmy te minusy i przejdźmy do plusów - animacja jest estetyczna oraz dopracowana. c: Budka telefoniczna wygląda bardzo nowocześnie i moderatorzy nawet dobrze odwzorowali ją taką jakie są w Londynie. Kolory nie rzucają się w oczy, ale są bardzo wyraziste.



                                                                    **********


~2~



Nazwa: "Iconic Posing", po przetłumaczeniu "ikonowa poza" (?), nie wiem czy dobrze przetłumaczyłam. Nie rozumiem tej nazwy, a poza tym zdaje mi się, że takie nazwy były już na MSP w animacjach.

Cena: Jest nią 650 StarCoin's, również nie wymaga Diamond's.

Inne: Znajduje się jako druga w zakładce "Nowe". Mogą ją zakupić wszyscy, którzy mają odpowiednią sumę SC, nie tylko Ci z VIP'ostwem.

Opinia: Od czego by tu zacząć? Animacja na pierwszy rzut oka wydaje się być fajna, ale gdy wgłębimy się w szczegóły nie do końca tak pozostanie. Zacznijmy od negatywnych cech - ten szary widok na Londyn psuje WSZYSTKO w tej animacji. Po prostu tutaj nie pasuje. Gdyby jeszcze był kolorowy - rozumiem, ale szary mi się nie podoba. Poza tym, nie jest do końca dopracowana, ręka (łokieć właściwie) wbija się w koszulkę, a dłoń wygląda jak by zaraz miała odpaść. A coś pozytywnego? Cena jest tania, a parasol jest śliczny.



                                                                      **********


~3~



Nazwa: "Rule Britannia", nie da się tego dosłownie przetłumaczyć, ale chodzi o to, że "Króluje Brytania", "Brytania ma władzę", coś w tym stylu, dlatego MS trzyma berło i siedzi na królewskim tronie.

Cena: Nie potrzeba do jej kupna StarCoins, a aż 6 Diamond's.

Inne: Tę animację możemy znaleźć na trzecim podium w zakładce "Nowe", jest to przed ostatnia z kolei animka z nowego motywu.

Opinia: Szczerze mówiąc, mi nie przypadła ona do gustu. :/ Po pierwsze - podobnych animacji na MSP jest 2, dlatego to oklepana animacja. Po drugie - nie wiem dlaczego, ale nie przyda się ona do żadnych filmów. Poza tym, cena jest za wysoka jak na taką animację, nie mam pojęcia za co te 6DM, nic nie ma w niej ciekawego. Nazwa też nie jest do końca zrozumiała, a animacja wydaje się być nudna i nieciekawa, ale to tylko moje zdanie.


                                                                  *********


~4~




Nazwa: "Like a Guard", co oznacza "jak strażnik". Zrozumiałam to jako, że moja MS naśladuje strażnika po lewej stronie/też jest tym strażnikiem.

Cena: Koszt wynosi 750SC, nie potrzeba do niej Diamond's.

Inne: Jest to już ostatnia animacja związana z nowym tematem "London Love".

Opinia: Mam do niej mieszane uczucia. Z jednej strony podoba mi się - pomysł na nią jest oryginalny, ale z drugiej nie wiem, czy przyda się do filmów. Ten żołnierz kompletnie tutaj nie pasuje, jak dla mnie ta animacja powinna być bez niego, jest on po prostu niepotrzebny i wszystko psuje, chociaż wzbogaca animację w różne dodatki. A co myślę o cenie? Również mam mieszane uczucia - jak dla mnie, jest za droga, ponad 700SC praktycznie za nic.





                                                                      **********


                                                               
                                                                    Loo


                                                                   
Opis: Tak jak już mówiłam (a raczej pisałam), do tego Outfit'u nie tylko użyłam ubrań z nowego konkursu, lecz dwie rzeczy były z kompletnie innych motywów, a mianowicie kolczyki oraz buty. Butów z nowego motywu nie dało się dopasować, dodatków właściwie nie było żadnych, więc postanowiłam dodać pospolite creepersy, a także kolczyki kółka. Projekt składa się z rozpuszczonych włosów łącznie z kapeluszem, długiej koszulki (coś w stylu tuniki), która zasłania spodenki, krótkich szortów z rajstopami, creepersów i kolczyków kółek, o których już wspomniałam, a także przypinki (?) na bluzkę w kształcie kwiatka. Jakie są tutaj dominujące kolory? Przede wszystkim mięta (śliczny kolor <3) i biel. Cena wynosi ok. 3k StarCoin's (a dokładniej 2650), ale niestety wymaga statusu VIP.


Projekt zrobiony jest z:

Przypinki The Poppy, 175 SC,

kolczyków Vintage Hoops, 425 SC,

butów Creeperettes, 400 SC,

szortów z rajstopami Sparkle All Day, 700 SC,

koszulki Union Jack, 450 SC, VIP,

fryzury Silky Smooth, 500 SC.









Paleta kolorów:





Inne wersje kolorystyczne:


~1~



A mianowicie wersja, która zawiera w sobie pastelowy pomarańcz, a także również jasny niebieski i trochę czarnego.





~2~



Mamy tutaj coś z bardzo ciemnym zielonym + bordowym, czyli typowo kojarzące się ze świętami Bożego Narodzenia kolory.






~3~


Akurat jest to Look w ostrym kolorze - bardzo mocnym różu oraz granacie.





                                                                     ***********


To już wszystko w dzisiejszym poście. Tak, już musimy się żegnać. Chociaż... na końcu chciałabym jeszcze poinformować Was, że notka miała pojawić się o wiele wcześniej, ale Blogger mnie nienawidzi. :') Najpierw tekst sam się powiększał oraz sam zaznaczał się na bordowo, nie mam pojęcia dlaczego, musiałam większość postu przepisać od nowa, eh. Przepraszam, nie wiem co się z nim stało. Mam nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy. A tak poza tym, mam nadzieję, że post się spodobał!
Do zobaczenia.



28 komentarzy:

  1. Druga? B)
    Świetny post. Wersja zielona najlepasza jak dla mua C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Animacje są w sumie ciekawe, kupiłabym sobie tą z parasolem, ale jest dużo podobnych na MSP i rzeczywiście - ta ręka wygląda, jakby miała zaraz odpaść. Trzecia? xD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję C; Też tak uważam, że oryginał najlepszy. :'D

      Usuń
  4. Super looki, chopik C:
    Kupiłam wszystkie animki :----(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super posteł. :3
      Animacje z tego motywu.. Cóż, może komuś się przydadzą, ale ja nie lubię animek z ludźmi po bokach. (XD)
      Chodzi o np. Tego strażnika. ;_;
      Ale motyw fajny, poza tym ta bluzka z flagą Ameryki jest zaczepista, i w ogóle, lecz jak to moderatorzy, musieli zrobić tak, by była dla VIP'ów. ;_;
      No i co zrobisz? No nic nie zrobisz. :')
      Cóż.. Motyw jest okej, moja ocena motywu ciuchów i animek.. 8/10? Może być.
      ~Jednorożec ♥
      PS. Look piękny, najlepsza wersja oryginalna!

      Usuń
    2. Martuu...
      To flaga UK... Nie USA...
      [*]
      \Szatan
      /precel

      Usuń
  5. Świetny post. Mi się podoba tylko animacja z parasolem. A outfit jest cudowny, a zwłaszcza oryginał i ostatnia wersja kolorystyczna.

    Pozdrawiam cieplutko. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Błąd! (Kurde, ale ja jestem upierdliwa)
    W tym zdaniu: : [..] Budka telefoniczna wygląda bardzo nowocześnie i MODERATORZY nawet dobrze [..] (Być może innym, ale tylko zobaczyłam pierwsze zdanie i lecę)
    Moderator - Osoba, która pilnuje porządku w grze, banuje, poucza, daje muty i ogólnie pilnuje,
    żeby był ład i skład (Ale nasi mody to ...).
    Administrator - Osoba, która stworzyła grę, lub się do tego przyczyniła. Również pilnuje porządku, ale w mniejszym stopniu. Wprowadza aktualizacje w grze (bądź forum i inne).
    Często są wtedy podziały Administratorów. Typu:

    Twórca kodu gry, lua i te sprawy,
    Grafik (tworzy grafikę jakiegoś przedmiotu)
    I takie inne duperele. Więc w poście powinno być administrator...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym nawiasie miało być tak:
      (Być może w innym także , ale tylko zobaczyłam pierwsze zdanie i lecę)*
      Opss.

      Usuń
  7. Super post! Świetnie dobrane ubrania. (((((:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)