Menu

poniedziałek, 9 listopada 2015

Powrót? Któż to taki! Nikt!

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Chwila, Flerie? Kto to? Patka! Dalej nie pamiętasz? Ah, tak! Kojarzę, obiło mi się o uszy.
Chciałabym Was przeprosić za to, że mnie nie było taki kawał czasu. Przepraszam. Nie wiedziałam, że moja chora nerka da takie sygnały, że trzeba już operować. Cóż, powiem tyle, że ponoć się udało, ale jednak mój stan nie jest zadowalający. Jeszcze kilka badań przede mną. Cóż! Chwilowo żyję, a to chyba dobrze? Mogę Was zapewnić, że posty będą regularnie na miarę moich możliwości. Nie idę jutro do szkoły, więc skorzystam w tym czasie z komputera- co oznacza, że post będzie na 99,9%. Jestem pewna, że ta tzw. "przerwa" dobrze na mnie zadziałała. Na dzisiaj przygotowałam look i zapowiedź serii "Logo na topie"- o dziwo podobną nazwę "wymyśliła" Selenne. Wiesz, ja nic nie sugeruję, ale chcę by było jasne, że przybyłam z tą nazwą pierwsza. Nie wierzycie? Śmiało, zapraszam do moich pierwszych postów. (Ja wiem, że Selenne posiada MODA na topie, ale wiecie- tak na wszelki wypadek nie chcę żadnych shitstormów, kochani)

♣ Zapowiedź serii ♣ 

Zabawa polega na tym, że uczestnicy robią sobie logo, a następnie przesyłają je do mnie. Czas macie do piątku 13.11, a na logo może być twoja MovieStar! Tematyka dowolna, żadnych ograniczeń- twoja wyobraźnia ma spowodować, że twoje logo będzie niesamowite.
Komentarz uczestnika musi wyglądać następująco:

♣♣♣

[Opinia na temat posta]
Zgłaszam się do serii “Logo na topie”.
Mój e-mail: email@gmail.com
[Podpis] 

♣♣♣

Osoby, które nie wysłały logo zostają "jury" i wybierają najlepszą pracę. Komentarz jury musi wyglądać tak:

♣♣♣

[Opinia na temat posta]
Moim zdaniem najlepsze logo zrobiła: *nick*
[Podpis] 

♣♣♣

Coś co Was pewnie zniechęci to brak nagród. Szukam sponsora. Mam tylko 360 sc. Ktoś zafunduje nagrody? Żart. W żadnym wypadku nie mam zamiaru wyłudzać nagród dla zwycięzcy! Uzbieram 1000 sc. Tyle to chyba odpowiednia suma? Oczywiście, że tak. 
Uprzedzam, że jest tylko jedno miejsce. Co oznacza, że wygrać może tylko jedna osoba. Kto okaże się kreatywny? Tego dowiemy się po otrzymaniu prac. WYSYŁACIE PRACE NA E-MAIL: creamelle@onet.pl

♣ Look ♣ 

Dzisiaj zaprezentuję Wam look robiony z myślą o wakacjach. 


Jak widać look posiada standardowo pięć rzeczy, a jego cena to 3025 sc. No cóż! Look jest drogi, ale jednak jest bardzo śliczny.
Głowę Naszej MS zdobi przepiękny kawowo-limonkowy wianek. Jej włosy są koloru jasnego blondu co sprawia, że wygląda jak anioł. Limonkowa i krótka bluzeczka z falbankami dodaje uroku tej stylizacji. Spódniczka. Cóż mogę rzec? Cudowna kawowa mini. Zostały Nam jeszcze buty w takim samym kolorze co bluzeczka- wyglądają bosko, a dodatkowo sprawiają, że czuję się choćbym była na wakacjach. Moja ocena to mocne 9/10. Dlaczego? Otóż brakuje mi tutaj jakiegoś akcentu na nogi, gdyż wyglądają "nago" (?). 

Skład:

Paleta kolorów:


♣ Pytanie dla komentatorów ♣

Chciałby ktoś może, abym oceniła jego look w następnym poście? Jeżeli tak to proszę wysyłać je na e-mail: creamelle@onet.pl. Jeżeli ktoś ma jakiś look, który chciałby poddać ocenie- to zapraszam! Możecie je wysłać nawet dzisiaj.
+ Zadawajcie pytania do Q&A! 
 
♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:
GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 
♣ Pożegnanie ♣ 
Niestety, ale muszę kończyć już tego posta.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już jutro z dość nietypowym postem!

Baiyo!

♣Patka♣ 

 

15 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś <3 Ja chyba wyślę logo, ale to jutro.
    /M

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nagrody mogłabyś dodać to, że wygranym logiem żegnałabyś się na koniec postełka :-)

      [To tylko pomysł]

      Usuń
  3. Flerie wraca!!! :D Ja mogę zostać sponsorem! XDD Udzielam wsparć psychologicznych, dietetycznych, finansowych i szalonych.
    ~ Firma Stefan
    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. PS Jaki masz nick na MSP? Zapomniałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay, Flerie! ♥ Jak tam nerka? Pożyjesz jeszcze z.. Rok? Proszę, żyj!
    Co do Posta.. Bardzo fajny, piękny look.
    Limonkowy. Kocham ten kolor. *-*
    Chyba kupię look'a. Mogę? (Nie, nie kupię, brak hajsu. ;-;)
    JA BĘDĘ JURY! PRZYGOTUJCIE SIE! NADCHODZI ERA MARTY! x-o XD
    Eee, zadawałam Ci już pytanka do Q&A?
    Mi się wydaję, że tak.. Nie ważne, jeśli tak - to dobrze. ^^
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Flerie! Będę Jury, no bo co... robię brzydkie loga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się gmail oliwkowemsp@gmail.com logo przyśle w piątek po południu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do serii ,,Loga na topie ". Mój nick to Sweecia 2014. Logo wyślę dzisiaj, albo jutro ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę jury!! #noczo? Przecierz na msp jestem jury xd
    ~Danska
    Czy wolicie?
    ~Danska z Afrika

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeeeeeeeeeee a ja nie wiem czy zrobie logo
    ale już dzisiaj sie uczyłam to robić. Prawie skończyłam ale mi bateria w laptopie. Zrobie nowe.

    ~mar
    ~hitka15
    ~haall

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będę chyba jury.
    Diva o imieniu diva
    'D
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja już myślałam, że nie przeżyłaś tej operacji xD
    Ja chcę do Jury! Pauli2k.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)