Menu

czwartek, 12 listopada 2015

Post od osoby, która zaniedbuje swoje obowiązki na blogu.

Cześć kochani!
Tu Lyene, czyli osoba, która bardzo zaniedbuje swoje obowiązki blogowe.
Tak, przepraszam za nie pisanie ponad nie chce mi się liczyć czasu...
Ta przerwa była spowodowana pracami domowymi (głównie z matematyki), kartkówkami, pracami klasowymi, klasówkami i innymi duperelami. Czyli jednym słowem SZKOŁA.
W tym poście chciałabym ustalić parę spraw.

1) GRAFIK
Oto mój grafik na najbliższe trzy tygodnie:

PN - Jest post
WT - Jest post
ŚR- Jest post
CZW- Nie ma posta
PI - Jest post
SB - Jest post
ND - Jest post

Jak widać postów nie będzie w czwartki, bo wtedy mam najwięcej lekcji.

2) POSTY NA BLOGU
Postaram się, aby moje posty były dopracowane i, żeby chciało się je czytać.
Wiem, tak moje posty są nudne i bezsensowne, więc postaram się bardziej.
Będą dotyczyły oczywiście MSP, czyli:
-Looków
-Nowości
-Przeglądów forum
-Przeglądów artbooków, zdjęć
-Czasami pojawią się posty informacyjne

3) SERIE
Mam dla Was propozycje na serię, które mogę prowadzić. To będzie Wasz wybór, co chcecie czytać.

a) Seria, w której będę przygotowywać looki według Waszego pomysłu (szczegóły w innych postach)
b) loga
c) Czwartkowe nowości (standardowo)
d) Top Tydzień (tutaj chyba wiecie o co chodzi)

Jeśli macie propozycje na serię, którą mogę prowadzić napiszcie ją w komentarzu :).

WYBIERANIE SERII:
W komentarzach piszecie literę a, b, c, d (serie) lub swój własny pomysł.


Myślę, że to już wszystko na ten post. Przepraszam, że jest on taki krótki. Jak już mówiłam moje posty będą dłuższe, postaram się.
Do następnego posta (jutro)!
Pozdrawiam,
~Lyene
♥Don't worry, be happy!♥

7 komentarzy:

  1. Pierwsza?
    Lyene! Czekałam na Ciebie! (XDD)
    Hehe, moim zdaniem ciekawą serią może być pomysł "d)" czyli "Top Tydzień". (:
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba pomysł A. Fajnie, że wróciłaś, bo czekaliśmy! ♥
    ~ M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio?! Pierwszy raz jestem czwarta! Ale mniejsza z tym, mi się najbardziej podoba opcja d (Top Tydzień)
    ~ Polterek
    ~ Flex#
    ~ glupawki-ze-szkolnej-lawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 komy. To mój będzie piąty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio Oliwka :< przez ciebie to był szósty kom, a miał być piąty >0<












































      XDDDDDDDDDDDD










      OSTATNIA OPCJA :3
      (Ech. Duże litery się włczyły :P)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)