Menu

niedziela, 15 listopada 2015

Poczuj święta!

Cześć kochani! Tutaj Lyene.
Na początek przepraszam za brak wczorajszego posta, ale o 11 pojechałam na basen do 14, a potem od razu do babci i do 20 tam byłam ;/.
Dobra, koniec tłumaczenia się, przejdźmy do posta!

Na dziś zaplanowałam posta o Świętach Bożego Narodzenia. Tak, ja czuje święta już w listopadzie xD.
A skoro mówimy o Bożym Narodzeniu to zapraszam Was na bloga snowy-christmas.blogspot.com.
Jest to blog o świętach, tradycjach, kolędach ♥. Boże, jak ja kocham święta xD.

Co będzie w tym poście?
Będą artbooki stworzone przez użytkowników oraz moja ocena ich.
Oto one:





Widzimy, że jest to stary artbook (po wyglądzie). Przedstawione są na nim główne symbole świąt, czyli Mikołaj, renifer i choinka. Obok nich widać ośnieżony dom, przygotowany na Boże Narodzenie.
Według mnie trochę tutaj pusto. Dodałabym oczywiście jakieś tło i poprzestawiałabym te "rzeczy".
Artbook otrzymuje ode mnie 5/10.


Tu mamy dużo elementów gwiazdkowych. Kominek, choinka, za oknem śnieg oraz bałwan ♥.
W oczy rzuca się MovieStar niosąca na talerzu czekoladowego Mikołaja oraz pierniczka.
Kocham takie klimaty (♥). Efekt psuje trochę ten napis z wyłudzaniem lików, ale cóż, jak na konkurs idzie? Pracę oceniam na 6/10.

Kolejny artbook. Najbardziej widoczna jest tutaj choinka oraz skarpety z prezentami pod nią.
W tle lecą kolędy, które nadają klimat tej pracy. Wstawione jest piękne tło z miastem pokrytym śniegiem. Jedynie nie pasuje mi tam druga choinka za tym Mikołajem.
Tutaj stawiam mocne 8/10.

Jak Wy oceniacie te artbooki? Napiszcie w komentarzach!


Posłuchajcie sobie :)

Ja już bym kończyła tego posta. Mam nadzieję, że się spodobał!
Do zobaczenia jutro!
Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Świetny post <3 Jak ja kocham tą świąteczną atmosferę ^-^
    `Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czytało ; 3
    Ja osobiście również nie mogę się doczekać świąt. Wieczorne spacerki ^^ Wszystko się świeci, śnieg się błyszczy, cudowne piosenki <3 Mam tylko nadzieję, że w tym roku będzie biało wszędzie, ale znając naszą zimę w Polsce... Słabo to widzę ;/

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wina Polski, to wina ludzi.

      ~siirii, siw

      Usuń
  4. Też to powiem: przyjemnie się czytało tego posta. :D
    Ja też już czuję Święta, w tym tygodniu jedziemy z mamą poszukać jakichś prezentów dla naszej rodziny. c; Chciałabym śnieg, stęskniłam się za prawdziwą zimą. <3

    ~ Emi Caffe
    ' Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu kocham Święta *-* Hihi Xd
    Posta się fajnie czytało oraz też chciałam ci powiedzieć że lubię cb i twoje posty :3
    ( Hihi Angela się podlizuje lols XD )

    ~ Ania9love1 ( Angela )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczepisty posteł!
    Ech.. Jak ja bym chciała, żeby w tym roku na Święta był śnieg.. Jechałabym wtedy na Wigilię do cioci w samochodzie, a później.. Wieczorny spacer. I śnieg. *-*
    Jak ja to kocham. ♥
    Ładne są te Arty. Tylko.. Taki sam post mógłby być w Grudniu, a nie teraz. Jest Listopad! Luudzie! XDD
    Oczywiście, ja Ci nic nie zarzucam, bo fajnie jest nawet teraz poczuć ten świąteczny klimacik. ^^
    ~Jednorożec. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Last Christmas - nieodłączny od świąt niczym Kevin <33 fajny post tak wgl ;)

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)