Menu

piątek, 13 listopada 2015

Oceniamy rysunki z artbooków + zapowiedź serii

Cześć kochani! Tutaj Lyene.
Witam Was w kolejnym poście! Tym razem zajmę się ocenianiem rysunków z artbooków.
Na początku miałam inny pomysł na posta, ale kiedy zobaczyłam te artbooki to od razu musiałam napisać o nich post. ♥ Pojawią się głónie prace Jozin 722 oraz Natalunia1303
Ok, ocenię teraz 5 prac, a później przejdę do zapowiedzi nowej serii.


Jest to praca użytkowniczki Natalunia1303.
Mamy tu oczywiście rysunek i informacje od autorki. Narysowana jest tutaj Rihanna, czyli piosenkarka. Widać, że obrazek jest starannie wykonany, choć dla mnie te usta są troszeczkę krzywe i za duże. Wszystko inne mi się podoba i współgra ze sobą.
Bardzo podoba mi się ten rysunek i zasługuje on na 9,5/10.
A jaka jest Wasza ocena? - Napiszcie w komentarzach!

Tym razem mamy dzieło chłopaka - jozin722. Przedstawia ono słynnego youtubera Karolka.
Na tym artbooku mamy opis rysunku oraz informacje od autora.
Jozin772 na pewno się starał, to widać, ale również mam kilka uwag.
Jedno oko jest większe od drugiego i tak samo z brwiami, to niestety widać :(.
Ale to nie oznacza, że praca jest brzydka lub gorsza. Oceniam rysunek na 8,5/10.

Tutaj widzimy kolejny rysunek Natalunii1303. Widnieje na nim Selena Gomez, czyli piosenkarka, aktorka. Obrazek jest starannie wykonany i raczej nie mam się do czego przyczepić. Jest bardzo ładny. Co ja mogę jeszcze powiedzieć? Dla mnie ta praca jest idealna i oczywiście zasługuje na najwyższą ocenę, czyli 10/10!


W tym artbooku jozin772 narysował kolejnego youtubera, tym razem Stuu. Następne ładne dzieło, nie mam się do czego przyczepić. Jedynie lewa brew wchodzi do oka (XD), ale to taki drobiazg.
Cóż, muszę postawić 10/10, ponieważ ten rysunek jest dla mnie cudny.
Jej.

Czas już na ostatni obrazek, czyli kolejny youtuber Kaiko.
Ta praca należy do jozina722. Tym razem portret jest w takiej ramce (jakby), co jest dla mnie trochę minusem (powód nieuzasadniony), ale rysunek, który jest w środku (ramki) i tak jest ładny.
Wydaje mi się, że usta mają taki siny kolor, ale mogę się mylić, bo piszę posta po ciemku (znaczy światła nie zapaliłam xd). Ten artbook ocenię na 8,5/10 :).



Teraz chciałabym zapowiedzieć nową serię, którą będę prowadzić ♥.
W głosowaniu, które było wczoraj pod moim postem najwięcej osób wybrało propozycję D), czyli Top Tydzień. Tą serię również będę prowadzić, lecz wydaje mi się, że nie jest ona za bardzo oryginalna, więc wybiorę jeszcze propozycje A) czyli "Look na Wasze zamówienie" (ta seria nie będzie się tak nazywać). Chodzi w niej o to, że w komentarzach piszecie co ma się znajdować w stylizacji, jaki kolor, itd. Czyli:
" ~Sratata opinia na temat posta...~
Wykonaj look na lato w kolorach niebieskich (różne odcienie). Ma się w nim
znajdować spódniczka, bluzka na ramiączkach oraz baleriny."
Mam nadzieję, że coś z tego zrozumieliście.
Jeśli chcecie taką serię to pod tym postem napiszcie takie zgłoszenie jak u góry. :)

I jeszcze jedna sprawa.  Osoby, które zgłosiły się na mój konkurs halloweenowy (to były trzy osoby) niech napiszą swój nick w komentarzu oraz jaką rzecz chcecie z listy życzeń :)
To było takie przypomnienie. W ostatnim poście o wynikach tego konkursu pisałam o tym, więc zapraszam .

Czas już na koniec posta. Myślę, że się Wam spodobał ♥. 
Do jutra!
~Lyene

13 komentarzy:

  1. Był podobny post na Emily. ;) Ale i tak fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... Mogłabyś zrobić jakiś taki look galaxy, nie dokładnie tak, ale w odcieniach fioletu.

      Usuń
  2. Super post! :) Rihanna wyszła ładnie^^ Ogólnie bardzo lubię prace tych dwóch osób.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty posteł!
    Widziałam te wszystkie Arty na własne oczy, i nie powiem, są śliczne! Autorzy serio tak się postarali, że.. No, ja bym nie miała takiej cierpliwości. O.o Ogólnie fajnie, ja jeszcze pomysłu na look nie mam.. Może później coś wymyślę. (:
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolol żółty i zielony a reszta jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sel jak ślicznie wyszła ^0^ Ogółem świetny post.

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób zimowy look w barwach zimy ;)
    Post fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarz.





    Sorry jutro napiszę lepszy kom. Teraz nie chce mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Post spoko. Najładniej wyszła Gomez ^^

      Usuń
  8. Już pisałam pod tamtym postem, no ale... :P Na MSP nazywam się poniedzialek999. A z listy chciałabym butki, jeśli można.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na blogu filmowe-msp.blogspot.com jest konkurs. Czas do północy 16 listopada. Zgłoś się, jeżeli masz chęci i czas *^-^* (przepraszam za reklamę)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post: Fajny :-p
    Look: kremowy i biały lub beż i mięta. Ma znajdować się tam sukienka, trampki oraz krótkie włosy, najlepiej kok lub kucyk. Wyzwanie ;p

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)