Menu

czwartek, 19 listopada 2015

~~~ Nowości - KLINIKA PIĘKNA + Look z nowego motywu ~~~

                                                                  Witajcie!



Z tej strony Luiza. Ogólnie, to na początku chciałabym podziękować Emilce (Emi Caffe) za powiadomienie o nowościach w Klinice Piękna. c: Dzięki temu mam kolejny temat na bloga. A tak poza tym, oprócz tego, w związku z nowym motywem zaprezentuję Wam Look w kilku wersjach kolorystycznych stworzony przeze mnie. Zapraszam do czytania!


                                                                ~~~~~~~~~~~



                                           KLINIKA PIĘKNA - NOWOŚCI (DZIEWCZYNY)



                                                                       OCZY.



Moderatorzy tym razem postanowili się troszeczkę postarać i dodali aż 6 sztuk nowych par oczu. Wyglądają na bardzo realistyczne, po prostu inne niż te stare, o wiele inne. Szczerze? Nie wszystkie do końca mi się spodobały, jedne są ładne, a drugie nie. Najlepsze są chyba te pierwsze oraz czwarte, są po prostu najładniejsze, najlepiej prezentują się na MS. Jeśli chodzi o pozostałe - drugie, trzecie oraz szóste są po prostu MASAKRYCZNE. Bardzo mi się nie spodobały, są po prostu za duże, ich kształt jest dziwny... Nie jestem do końca z nich zadowolona. W porównaniu z naszymi wcześniejszymi, tamte są o 100 razy lepsze. A ceny? Na szczęście normalne, granica wynosi 250-450 StarCoin's.



                                                                CIENIE DO POWIEK.



Mamy tutaj taką samą ilość, czyli 6 sztuk. Tutaj jest o wiele gorzej, naprawdę... Jedyny cień do powiek, który nawet mi się spodobał, to ten drugi kosztujący 250SC, ewentualnie piąty (300SC). Inne są po prostu... nie zbyt. Dajmy na to, trzeci z kolei cień jest zbyt mocny, ostatni również, mega się błyszczą. Jednakże podobają mi się ceny, które są w miarę normalne - 250-400 StarCoin's. Nie jest do końca dobrze.




                                                                       NOSY.

  
                               
A tutaj mamy już mniej, czyli 4. Z nosami jest lepiej, chociaż kształt pierwszego i ostatniego jest jakąś masakrą niestety. Pozostałe nosy o dziwo mi się podobają, ich kształt jest fajny, a ceny są naprawdę bardzo tanie. Mimo, że nie do końca są one ładne, można je kupić za np. 200SC, gdzie wcześniej nie było takiej możliwości, no nie? No tak. Myślę, że jest dobrze.



                                                                       USTA.



Czyli ostatnia kategoria, bo moderatorzy nie postanowili dodać nowych odcieni skóry - ust jest jedynie 2. Nie wiem, co powiedzieć... Gdy zobaczyłam te drugie usta, PRZERAZIŁAM SIĘ! One są po prostu ohydne, takie coś w stylu Barbie, no przepraszam, ale to jest masakra. Uh, przynajmniej nie są dla VIP. Ten kształt, ten brokat... To duża przesada. Nawet bardzo.
A co z pierwszymi? Na pierwszy rzut oka "Fuj!", ale po zmianie kolorów, np. na lekki róż to naprawdę w miarę ładne usta, np:


Są prawie że identyczne do tych wcześniejszych za 300SC. Szkoda tylko, że te kosztują 500SC, a prawie identyczne o 200SC mniej i nie dla VIP, a te są dla członków z tą plakietką. Moim zdaniem to taki bezsens.

                                                                 ~~~~~~~~~~



                                         KLINIKA PIĘKNA - NOWOŚCI (PŁEĆ MĘSKA).



                                                                       OCZY.



Postanowiłam założyć byle jakie konto chłopaka i sprawdzić, czy dla chłopaków również wprowadzili tak jakby aktualizację w KP. Okazało się, że tak. Mamy tutaj jedynie dwie pary oczu po 300 oraz 250 StarCoins. Szczerze, to nie podobają mi się... Nie dlatego, że jestem dziewczyną, tylko w pierwszych ten kontur (?) jest za mocny, brwi za grube, w drugim za małe oczy. Niedopracowane są po prostu. TRZY RAZY NIE, DZIĘKUJEMY, BUAHAHAHA.




                                                                     POWIEKI.



Mamy tutaj właściwie jakieś czarne powieki oraz "tatuaż" gwiazdka na twarz (?). Para kosztuje 300 StarCoin's.  Od razu mi się po prostu nie spodobały... Pierwsze cienie są za mocne, prezentują się na MovieStar jakby powieki były brudne, nie pasują do chłopaka. Są brzydkie, w sumie nie wiem, co więcej powiedzieć. Moderatorzy się nie postarali.





                                                      ۰•● ۰•● ۰•●   Look  ۰•● ۰•● ۰•●



Ogólnie, sam Look bardzo mi się spodobał! Nie jest jakiś super i w ogóle, ale z chęcią bym go zakupiła. Tylko jego cena... Około 4k StarCoin's - to zdecydowanie za dużo! Cóż, to akurat wina cen poszczególnych rzeczy. Projekt jest trochę nudny, bo składa się z kolorów takich jak czerń oraz biel, ale myślę, że nawet dobrze je tutaj ze sobą połączyłam. Jego styl jest taki luźny, nieelegancki. Jestem z niego zadowolona. Oprócz tego, składa się z czapki z daszkiem, a także krótkich prostych włosów, kolczyków, lenonek, tattoo chokera, TOP'u, szortów z podartymi rajstopkami oraz tenisówek na koturnie. Jeśli chodzi o akcesoria - jest ich sporo, a kolczyki niestety użyłam z innego motywu (uzależniłam się od tych kolczyków, o Jezu), chokera praktycznie nie widać. Całość jest dostępna jedynie dla VIP'ów.

Rzeczy, których potrzebowałam do jego tworzenia:

kolczyki Vintage Hoops, 425 SC,

buty Iconic Hight, 650 SC,

fryzura Cap Cool, 700 SC, VIP,

choker Moonlight Dreaming, 300 SC,

lenonki Iconic Prisms, 350 SC,

szorty wraz z rajstopami Don't Care!, 800 SC, VIP.

TOP Unique Style, 650 SC, VIP.







Paleta kolorów:





Inne wersje kolorystyczne:


Mamy tutaj wersję w kolorystyce typu Pastel Goth - miętowy oraz pastelowy fioletowy. Jak dla mnie, jest śliczna.


Paleta kolorów:






Mamy tutaj szaro-brzoskwiniowy walor kolorystyczny. Jak dla mnie, jest najlepszy.




                                                                  ~~~~~~~~~~~


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się spodobał!
Do zobaczenia,



/L.

Lanch| Luiza.

21 komentarzy:

  1. Post 2/10. Okropny, naucz się pisać, ok? ;'))) Tyle błędów w jednej notce jeszcze nie było. Oborze, co za dziecko (musialam XDD)

    Osobiście kupiłam wszystkie najbrzydsze rzeczy z kliniki.

    ~`Invio.
    ~NiePiszacaNigdzieJuliaKtoSzukaRedaktoraNaBlogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niby jakie błędy? Prosze! Wypisz tu dzieciakczku c':

      Usuń
    2. Danskusia Tfm - ten kom był dla beki xd (był co nie?)

      Usuń
    3. Tak, dla beki. Luiza wie o co chodzi :'))

      Usuń
  2. Fajny post.
    Dla mnie te usta, oczy i nosy z Kliniki Piękna nie są zbyt ładne, ale po tej zmianie koloru ust są nawet.. Spoko. Look jest ładny, lubię takie "dziwny" styl. Dla mnie tylko za dużo dodatków - Tatto Choker, okulary na głowę (XD) i kolczyki. Zdjęłabym te okulary, w końcu na głowie mamy już czapkę. C:
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. c:
      W sumie to tak, ale ja lubię dużo dodatków. :x

      Usuń
  3. Fajny, długi post.
    Oczy są okropne. Nigdy ich nie kupię. Tak samo jak nosy zrobiłam sb dodatkowe konto by zobaczyć jak wyglądają i się zawiodłam - nawet te na pierwszy rzut oka ładne wypadły OKROPNIE!
    Pierwsze usta dla vip też mi się nie podobają mimo, że wydawały się fajne. O tych drugich nie chce nawet wspominać.
    Z tej aktualizacji najlepiej wypadły cienie, prawie wszystkie są ok.

    `'A/C

    OdpowiedzUsuń
  4. Super posteł! Nie ma za co! :* Oczy moim zdaniem są takie zbyt fantastyczne (w innym znaczeniu) i bajkowe. Ten pierwszy nos wygląda trochę jak cztery litery! xDD Drugie usta - masakra, Barbie, plastik i inne.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj do południa usta jeszcze były, a teraz już ich nie ma ;-;... (fajnie).

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)