Menu

środa, 11 listopada 2015

Movie Star Tygodnia. #10

*wbija na bloga po... raz, dwa... po trzynastu dniach, niczego nieświadoma*
wut
Witam serdecznie wszystkich tu zgromadzonych, ja jestem Marcia, trochę mnie tu nie było, lecz z pewnością każdy mnie pamięta!
No tak, bo jak można zapomnieć o takim przygłupie...
Cóż, tak więc wracam i tym razem będę wszystko ogarniała tak, jak należy. Wiecie, piszę na trzech blogach, ostatnio zaniedbałam dwa, nagromadziło mi się dość sporo zaległości. Wszystko nadrobię, obiecuję. Nie mam zbyt dużo czasu (jak zwykle), toteż od razu przejdę do treści notki.

Jak co tydzień, zajmiemy się trzema Movie Stars z TOP.
Na pierwszy ogień idzie Agee100, posiadająca star vip, plakietki judge i celeb oraz poziom pięćdziesiąty drugi.


Jej wybrankiem serca został black69, za to wśród najlepszych przyjaciół ów użytkowniczki znaleźli się ary73, Rondaa, a także Vitall. Przyszedł czas na ocenę:
a) strój: czarny, bardzo mroczny, a zarazem tajemniczy. Ledwo zauważalne szare włosy zdecydowanie się tu wyróżniają, nadając przy tym stylizacji odpowiedniego charakteru. Moim zdaniem jest wręcz doskonale, dlatego też stawiam 10/10.
b) animacja: posiada ją dużo osób, aczkolwiek ja ją lubię. 9/10.
c) status: CTR po angielsku, czyli to, co kocham ponad wszystko! Zdecydowanie 10/10.
Gwiazda uzyskała razem 29/30 punktów. Zobaczmy, kto będzie następny...

Diana M, użytkowniczka z 51 poziom (nie zapomnijcie o plakietce judge!) również podlegać będzie naszej ocenie.

Swe miejsce w tzw. miejscach z gwiazdką znaleźli Dawid86, Metall, Niki M.
a) strój: zwyczajny, jednakże spójrzcie tylko na całą kompozycję! Blond włosy idealnie pasują do białej bluzki, a szare spodnie uzupełniają się z tenisówkami w tym samym kolorze. No, moi drodzy, nie ma co, 10/10.
b) animacja: jeszcze nigdy takiej nie widziałam, zwłaszcza w statusie u gwiazdy! I to serduszko z baniek mydlanych... ach... ta symulacja w pełni zasługuje na 10/10!
c) status: jest nim serce zrobione ze znaczków na klawiaturze. Ok, wygląda to całkiem przyjaźnie, ale, że się tak wysłowię, dupy nie urywa (stokrotne przepraszam za wyrażenie, nie mogłam się powstrzymać). 9/10.
Razem 29/30 punktów.

Przyszedł czas na ostatniego użytkownika, a będzie nim mik102, posiadający level 51 oraz plakietkę judge.


Jego dziewczyną jest sławna na całe MSP lola1501, zaś miejsce na profilu zyskali także ANGEL :):), anita hak i Sasek. Ocena:
a) strój: charakterystyczny dla niektórych graczy, zwłaszcza dla mik'a. Dżinsy, kurtka, bliskie memu sercu białe słuchawki oraz włosy. Nie pasują mi tu okulary, mimo iż jest to pewnego rodzaju znak rozpoznawczy. 8.5/10.
b) animacja: dość stara, jednakże ja ją ogromnie cenię. 9.5/10.
c) status: w końcu ktoś nie ograniczył się do napisania zaledwie jednego zdania... brzmi to sympatycznie. 10/10!
Łącznie gracz uzyskał 28/30 punktów, co oznacza, że...

MAMY REMIS MIĘDZY AGEE100 I DIANA M! Za to mik102 zgarnia nagrodę za trzecie miejsce.

No, to by było na tyle. W tym tygodniu możecie się jeszcze spodziewać posta z serii "For the animal", a także wielu innych wpisów o MSP z mojej strony. Mam nadzieję, iż będziecie ich wyczekiwać z niecierpliwością!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


7 komentarzy:

  1. Super posteł!
    No, no, pierwszy raz mamy remis..
    Trzynaście dni?! PECHOWA LICZBA! x-o
    Nie ważne.. Cóż, lubię tą serię.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Wiesz, po 13 dniach, ale post się udał, czyli przesądy nie są przesądami. xDD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ^^
    Zawsze jak widzę ten "CHLEB" To mam zaciesz, bo mój chłopak który nie wie że jest moim chłopakiem ma ksywke chleb, chlebowy itp. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pościk!
    Ja po prostu uwielbiam tego bloga...
    Szkoda że na nim nie piszę:(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)