Menu

niedziela, 8 listopada 2015

Moda na topie #2

Cześć!

Witajcie w drugiej części Moda na topie. Dzisiaj ocenię look'i takich osób:
- Ania9love1 z look'iem 262
- lukcia321 z look'iem Ahoy!
- Pauli2k z look'iem  "Uroczy i elegancki"

Okey, zaczniemy od Ania9love1



Kolorystyka - Czarny, czerwony. Świetnie. 10/10
Spódniczka - Czarna z tygodnia unikatów. Ładna. 10/10
Bluzka - Hmm... Sportowa bluzka? Nie jestem pewna czy bym to połączyła, ale jak widać tutaj to wygląda świetnie. 10/10
Włosy - Podstawowe, blond włoski. 10/10
Buty - Balerinki z tygodnia unikatów. 10/10
Akcesoria - Jest genialnie. Kocham, gdy jest tyle akcesorii. 10/10
Look otrzymuje 60/60, czyli ocena 6. Gratki, otrzymujesz ode mnie nagrodę.
 
Kolejny look należy do lukcia321




Kolorystyka - W tym look'u przeważa biel i czerwień. 9/10
Sukienka - Ehh... Sukienka mnie się nie podoba. 12/20
Włosy - Emm... Ładne, tylko, ja bym zmieniła ich kolor na ciemniejszy. 9/10
Buty - Nie mam do nich żadnych zarzutów. 10/10
Akcesoria - Sporo ich tu nie ma: tatuaże, apaszka, kapelusz. 10/10
Look otrzymuje 50/60, z tego, co wiem wychodzi 5. Otrzymujesz grafa. Gratuluję.

I ostatni look na dziś, czyli look Pauli2k



Kolorystyka - Ślicznie połączyłaś te kolorki. Malinowy z białym! 10/10
Bluzka - Jest jedną z moich ulubionych na MSP. 10/10
Spódniczka - Lubię ją. Jest ładna. 10/10
Włosy - Czarne, przetłuszczone. Heh! 10/10
Buty - Takie sandałki na koturnie? Świetnie się prezentują z resztą look'a. 10/10
Akcesoria - Kokardka dodaje uroku temu look'owi. Bransoletka także. 10/10
Gratuluję zdobyłaś maks punktów, czyli 60/60, co oznacza, że otrzymujesz ode mnie nagrodę.

Powoli zbliżamy się do końca posta. Mam nadzieję, że miło go się Wam czytało. Zgłaszajcie się do trzeciej części tej serii. Okey, ja już muszę kończyć.

Bayoo
- Selenne



EDIT: Możecie się jeszcze zgłaszać do loterii. Pamiętajcie o nick'u. Pozostały takie numerki: 5,18,30, czyli pozostały jeszcze 3 wolne miejsca.

40 komentarzy:

  1. TRZY posty w jednym dniu od ciebie :) Nie lepiej ustawić na autopublikacje i wstawiać jeden post na dzień?
    Krótkie opisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nigdy nie skorzystam z autopublikacji.
    - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie krótkie opisy i ograniczone zdania. Ehhh...

    ~`N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym. Praktycznie patrzyłam się na samą ocenę końcową, bo nie było i tak co czytać xd

      Usuń
  4. Fajny posteł.
    Cóż.. Opisy są krótkie, ale i tak post jest fajny. W sumie.. Wszystkie look'i mi się podobają. Trzeci look ma piękna kolorystykę! :3 Ciekawe czy będę mogła go kupić..? Meh, będę musiała spytać autorki.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha i co do numerków wolnych w loterii...
    Moje 3 się nie liczy? No ok ;")

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha i co do numerków wolnych w loterii...
    Moje 3 się nie liczy? No ok ;")

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie liczy się, ponieważ nie dostałam nicku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż mam nadzieję, że następnym razem będzie dłużej...
    Zgłaszam się do części trzeciej...
    <3 Emma <3 <nick
    "Sugar and Spice" <look
    /precel
    /szatan

    OdpowiedzUsuń
  9. No, ok. Już wezmę ten nick!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Nick - Raven187
    Look - London

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co jest najciekawsze? Widzisz te wszystkie komentarze, bo ślepa nie jesteś, a mimo to dalej robisz swoje. Weź sobie to do serca, że nie piszesz postów dla siebie, a dla innych. Oczywiście ważne jest to, aby pisanie postów sprawiało Ci przyjemność, ale powinno to działać w obie strony. Piszesz post - jesteś z niego zadowolona, a ktoś czyta i powinien również być usatysfakcjonowany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się też do loterii.
    Nr - 12
    Nick - Raven187

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd wiesz czy nie jestem ślepa? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm.. Przecież ja wzięłam numerek 16 w loterii :')
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh... Tak, ale nie podałaś nicku. Tak, po części to mój błąd, bo zapomniałam napisać w poście, abyście napisali też nick.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisałam się nim... A zresztą dodałam go teraz do odpowiedzi c:
      ~love4ever1

      Usuń
  17. Mój pierwszy look :') XD
    ~ Ania9love1
    Numerek: 30

    OdpowiedzUsuń
  18. INTELIGENTA SELENNE.
    NIE MÓWIŁA ŻEBY PODAWAĆ NICK, A TERAZ MA PRETENSJE.
    KLAS, KLASK.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam Was za to. Mój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hhahah, jeszcze troche i bedzie gorsza od legendarnej Tori haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tori przynajmniej często posty pisała. Poza tym teraz bardzo się poprawiła.

      Usuń
  21. Zgłaszam się do loterii. Nick: Pauli2k, numer 20. Wolny jest? Bo już nie kumam. Dzięki za ocenę, ale post za krótki. Pisz dłuższe opisy. Kiedy dojdzie nagroda?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do loterii. Nick: Mala Tyna, numer 19.

    OdpowiedzUsuń
  23. Vanities mnie i Kellow zmusza do podawania hasła i nas obraża, zgłaszajcie go za to! To ważne, mamy go dość...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do loterii!
    Numer: 1
    Login: MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zgłosić się do następnej części ��
    Nick: M a j u $ k a (wszystko oddzielnie)
    Look: Najnowszy lub ten, który rzuci ci się w oko ;) Obojętnie :D
    Co do posta - super ;>

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)