Menu

niedziela, 1 listopada 2015

Moda na topie #1

Cześć

Witam Was w pierwszej części Moda na topie. Dzisiaj ocenię look'i takich osób jak:
- Callies z look'iem •4 Focus•
- Vikma z look'iem  ♥BEZ VIP♥ #2
- Ciamciaramciaaa z look'iem [41] Lody miętowe z kawałkami czekoladki ;333

Sensity powinnam Ciebie ocenić, ale nie biorę takich zgłoszeń pod uwagę, bo wiadomo, gdy wybiorę najładniejszy look moim zdaniem to, to będzie oczywiste, że look zbierze maks punktów.

Okey, zaczniemy od Callies.

Kolorystyka - Biały, biały jest dużo białego. 9/10
Spódniczka - Jest ładna no nie powiem, ale nie jestem pewna czy pasuje do tego look'a. 9/10
Bluzka - Heh, bardziej bym to nazwała stanikiem, ale co tam. Pasuje do look'a. 10/10
Włosy - Włosy Ariany Grande, śliczne, ale ten biały na włosach to nie za dobry pomysł. 9/10
Buty - Klasyczne szpilki. Są świetne. 10/10
Akcesoria - Widzę tutaj tylko rzęsy pomalowane eyeliner'em. 10/10
Look otrzymuje 57/60, czyli ocena 6. Gratki, otrzymujesz grafa.

Kolejny look należy do Vikma



Kolorystyka - Przeważa tutaj brąz i troszeczkę białego. Kolory do siebie pasują. 10/10
Sukienka - Emm... Nie wiem co o niej powiedzieć, ponieważ słabo ją widać, ale nie psuje efektu. 10/10
Rajstopy - Fajne rajstopki, takie świecące. 9/10
Włosy - Emm... Ładne, pasują do reszty. 10/10
Buty - Nie mam do nich żadnych zarzutów. 10/10
Akcesoria - Jest tu ich dużo, a ja to uwielbiam. 10/10
Look otrzymuje 59/60, z tego, co wiem wychodzi 6. Otrzymujesz grafa. Gratuluję.

I ostatni look na dziś, czyli look Ciamciaramciaaa

Kolorystyka - Mmm... Mięta z czekoladą. Śliczne połączenie kolorów. 10/10
Sweterek - Boże, jak ja kocham takie słodkie sweterki. 10/10
Rajstopy/Legginsy - Śliczne są te rajstopy/legginsy. Muszę je zakupić. 10/10
Włosy - Są świetne. Takie w stylu Kawaii. 10/10
Buty - Klasyczne balerinki. Jestem na tak. 10/10
Akcesoria - Kokardka dodaje uroku temu look'owi. 10/10
 Gratuluję zdobyłaś maks punktów, czyli 60/60, co oznacza, że otrzymujesz ode mnie nagrodę. Nie autograf.

Powoli zbliżamy się do końca posta. Mam nadzieję, że miło go się Wam czytało. Zgłaszajcie się do drugiej części tej serii. Okey, ja kończę.

Bayoo
- Selenne


No świetnie, ustawiłam post na autopublikację w poniedziałek, dzisiaj jest już środa.

5 komentarzy:

  1. Pierwsza Xd
    Mg zgłosić look?
    Look: 262
    Nick: Ania9love1
    A wgl super post :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Zgłaszam się!
    Nick: lukcia321
    Look: Ahoy!
    Spoko post ;3
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zgłaszam looka "Uroczy i elegancki", a kryję się pod nickiem Pauli2k. Bez wiadomej kropki.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)