Menu

niedziela, 15 listopada 2015

Mam odejść?

Cześć!

Piszę zdanie, a po chwili je usuwam, bo nie wiem jak zacząć. Okey, może zaczniemy tak. Pod moimi postami jest coraz więcej negatywnych komentarzy. Może, ja nie nadaję się na tego bloga. Ehh... Nie potrzebnie się zgłaszałam, gdyby nie ja to jakaś inna wspaniała osoba się dostała, a nie ja. Kocham to robić... Kocham blogować, ale może po prostu to zakończę... na zawsze! Jeśli odejdę to zawiodę Nat. No, cóż mówi się trudno. Mam odejść? Chcę poznać Waszą opinię. Jeśli mam zostać napisz w komentarzu: Tak, zostań. Jeśli jest Ci to obojętne to napisz: Nie mam zdania. Jeżeli mam odejść, napisz: Odejdź, tylko zaśmiecasz bloga. Chciałabym poznać jeszcze Waszą opinię o moich postach, co powinnam w nich zmienić, poprawić. Liczę na Waszą szczerość.

Bayoo
- Selenne

17 komentarzy:

  1. Zostań, ale zacznij się starać i zacznij w końcu słuchać naszych opinii...

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  2. To odejdź jak chcesz...

    Na blogu filmowe-msp.blogspot.com jest konkurs. Czas do północy 16 listopada. Zgłoś się, jeżeli masz chęci i czas *^-^* (przepraszam za reklamę)

    OdpowiedzUsuń
  3. (Tak jak napisała Laarie) Zostań, ale zacznij słychać naszych rad. Jeśli mówimy, że opisy są krótkie to popraw je - opisz więcej szczegółów, kolory danych (nawet małych) elementów stroju, wzory itp.

    `'A/C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Ciebie będzie tu jeszcze mniej postów (i mówię to ja, która nie pisała tak dawno ;")... Jestem w trakcie pisania posta HoM, będzie długi... Bardzo długi).

      Usuń
  4. Na blogu filmowe-msp.blogspot.com jest konkurs na redaktora (wybieramy najlepszych, bez różnicy na "fejm", tylko najlepsi, którzy potrafią pisać, no w sumie znacie mnie i Kellow i wiecie, że wybierzemy najlepiej). Czas do północy 16 listopada. Zgłoś się, jeżeli masz chęci i czas *^-^* (przepraszam za reklamę)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, no, zostań, piszesz dosyć fajne posty, ale.. *Tak jak napisała Laarie XD* Słuchaj rad, które piszemy Ci w komentarzach. C:
    Noo, raz co nieco poprawisz i będzie okej!
    Nie musisz odrazu odchodzić..
    ~Jednorożec ♥
    #DobraRada

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostań, ale.. Pisz dłuższe notki i wkładaj w to serce ♡ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Decyzja należy od Ciebie. To chyba Ty masz zdecydować, czy chcesz tutaj być, czy nie chcesz, co nie? Ale jak już coś, to moim zdaniem zostań, tylko po prostu popraw się. Np. zamiast do Mody na Topie weź 5 osób, zamiast 3, oceny powinny być dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spam, tym razem ode mnie. ;p
    Zostań jeśli chcesz, albo odchodź, bo my Cię tu nie trzymamy *przynajmniej ja*
    I tak jak napisała Larie (☆ Laarie | Lari | ta-z-msp.blogspot.com ☆), to zacznij czytać nasze porady,
    które udzielamy Ci komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona je czyta, ale jest taka uparta i leniwa, że jej się po prostu nie chce. W sumie wspominała na początku, że taka jest X'D

      ~ I

      Usuń
  9. Piszesz slabe posty, ale bez Ciebie bedzie pusto, pastow ni bedzie. Pfff

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań, ale pisz porządne posty. Jak Ci się nie chce to odejdź.

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE ODCHODŹ!!!
    piszesz super posty!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)