Menu

środa, 18 listopada 2015

Mała podróż w przeszłość! Czyli ocena bardzo starych teł na MovieStarPlanet. [2] + Nowości na MSP - POCZTA.

                                                                 Witajcie!


Z tej strony Luiza. Na początku chciałabym Was BARDZO PRZEPROSIĆ za nieobecność, która trwała jakiś tydzień (?). Nie mówiłam Wam o tym, ale potrzebowałam małej przerwy. Proszę o zrozumienie. Poza tym, brak weny i w ogóle... Może nie czasu, ale tak jak już mówiłam - pomysłów na posty, czyli weny twórczej, nie zawsze się ją ma. Dobra, mniejsza z tym, bo strasznie zanudzam...

Post ten możecie już kojarzyć, a właściwie patrząc na tytuł możecie stwierdzić, że podobny pisałam. Wpadłam na pomysł, aby stworzyć z tego małą serię, a niejednorazowy post. Po prostu będę recenzowała przestarzałe tła, taka mała historia o MSP z przeszłości. Myślę, że jest to Waszym zdaniem nawet dobry pomysł. c: Zapraszam do czytania!



                                                                 ~~~~~~~~~~




~1~



Informacje:

Nazwa: ,,Planet",

Kategoria: Fantastyka,

Cena:  450 SC,

Inne:  Brak.

Opis: Znajduje się jako ostatnie w kategorii "Fantastyka". Tak jak większość teł o przestarzałej grafice, jest bardzo małego rozmiaru, a gdy dodamy je do filmu, obrazek powiększa się, po czym trochę pikselizuje (albo to tylko ja mam takie wrażenie). A co dokładnie tło przedstawia? Jak sama nazwa wskazuje jakąś planetę, przestrzeń kosmiczną, tylko, że nie jest to w normalnych kolorach, a bardziej fantastycznych, nierealnych dla nas. Hmm, grafika jest całkiem normalna, kolory są ładne, ale trochę szare i smutne, a właściwie bardzo ciemny fioletowy, ciemny oraz jasny brąz, a także neonowa i jasna zieleń.

Moje zdanie: Dla tego tła postanowiłam, że odpowiednią oceną będzie 7/10. Nie zbyt mi się podoba, ale jest OK. Nawet OK. Może się ono przydać do filmów, chociaż teraźniejsze fantastyczne tła są o niestety 100 % lepsze. Kolory nie do końca mi przypadły do gustu, zaś sama rzecz wygląda na ciekawą. Można było dodać więcej dodatków.




                                                                   ~~~~~~~~~~



~2~



Informacje:


✪ Nazwa: "Baseball stadium",

✪ Kategoria: Sport,

✪ Cena:  250 SC,

✪ Inne:  Brak.

Opis: Może zacznijmy od tego, że obrazek wygląda na jakiś stadion, na którym poszczególni gracze grają (masło maślane) w popularną w Ameryce grę Baseball. Jest tutaj pełno ludzi, którzy zostali oznaczonymi "kolorowymi punkcikami". To tło posiada naprawdę mocno przestarzałą grafikę, kolor murawy za bardzo rzuca się w oczy, osobiście mi się nie spodobało, ale więcej o tym będzie oczywiście w ocenie. Ludzie, którzy oglądają ten mecz właściwie nie przypominają ludzi, moderatorzy nie chcieli się postarać niestety. A sam obraz mógł być większy.



Moje zdanie: Tak jak już mówiłam, nie zbyt mi się spodobało, dlatego zasługuje na MOCNE 2/10, BUAHAHAHAHA. A tak na poważnie - myślę, że 4/10 będzie odpowiednią oceną. Tak, strasznie słabo, ale to tylko moje zdanie. Prawie nic mi się tutaj nie spodobało, po prostu nie mój styl, jest słabe. Czytając już opis możecie stwierdzić, że tło jest niedopracowane po prostu.





                                                                   ~~~~~~~~~~



~3~




✪ Nazwa: ,,School Hallway Night", 

✪ Kategoria: Szkoła,

✪ Cena:  550 SC,

✪ Inne:  Brak.

Opis: Rzecz przedstawia szkołę, a właściwie korytarz szkolny. Zdjęcie zrobione jest prawdopodobnie nocą, nawet nazwa nam to mówi. Na MSP istnieje już podobne tło, lecz te jest o wiele lepsze, po prostu ciekawsze. Jest ono bardzo dopracowane, mimo, że było już w 2013 roku, a nawet wcześniej, nie posiada paskudnej grafiki. Kolory też są super, uwielbiam niebieski, szczególnie ten odcień. Kiedy rozpoczynałam grę, widziałam w wielu filmach to tło, chociaż jest teraz bardzo mało popularne.

Moje zdanie: Niech będzie 8/10. Wszystko jest świetne, jedynie dodałabym jeszcze trochę akcesoriów. Bardzo mi się spodobało. A za co odjęłam jeszcze jeden punkt? Mianowicie za cenę, jak dla mnie jest troszeczkę za droga, maksymalnie powinna kosztować 450-500 SC.





                                                                 ~~~~~~~~~~

                                                                 
~4~



✪ Nazwa: "Moutain River"

✪ Kategoria: Natura,

✪ Cena:  400 SC,

✪ Inne: Brak.

Opis: Może zaczniemy od tego, co tło przedstawia - mamy tutaj jakiś las, góry oraz rzekę. Kojarzę je z paru filmów z 2013/2014 roku. Właściwie nie można ustalić, co dokładnie przedstawia, mamy tutaj tak jak już mówiłam - las, góry oraz rzekę. A wykonanie i kolorystyka? Słaba. Nie urzekła mnie jakoś specjalnie, ale to już w ocenie.


Moje zdanie: Na pierwszy rzut oka mi się nie spodobało i tak pozostaje. Kolory mi się nie spodobały, no, może pomijając rzekę. Drzewa nie są dopracowane, góry nie przypominają gór. Grafika jest paskudna... Myślę, że odpowiednią oceną będzie 4/10, czyli tak sobie. Mogło być lepiej. Cena - jest za wysoka, moim zdaniem maksymalna powinna być 300/350 SC.




                                                                 ~~~~~~~~~~



                          POCZTA - ZMIANY.



(Julku, wybacz, że użyłam Twojego nicku)

Na MSP pojawiły się nowe zmiany, tym razem związane z Pocztą (priv'em). O co właściwie chodzi? NICK osoby, która do nas napisała jest pogrubiony, tak samo jak i nieprzeczytana wiadomość. Myślę, że to dobry pomysł, bo nie zawsze możemy zauważyć nieprzeczytaną wiadomość lub NICK, a pogrubiony tekst o wiele bardziej się wyróżnia.


(Zamazałam praktycznie większość screen'a ze względów takich, że ktoś może sobie tego nie życzyć).

Miniaturka naszej MS, w tym przypadku mojej, została przeniesiona na prawą stronę, zaś osoba, z którą piszemy pozostaje tradycyjnie po lewej stronie (kiedyś my też na niej byliśmy). Myślę, że jest to również dobra zmiana, bo dzięki niej nie pomylimy się, czyja to była wiadomość. c: 




I z bliska.



Kolejną zmianą jest zmiana BLOKOWANIA. Pewna dziewczyna ciągle spamowała mi na priv, w związku z tym postanowiłam ją zablokować. Wchodząc na Pocztę ujrzałam napis z jej NICK'iem "Ta osoba jest przez Ciebie zablokowana!". Kiedyś osoby przez nas zablokowane/gdy ktoś nas zablokował nie wyświetlały się na poczcie, a teraz jest odwrotnie.


Możemy nawet zobaczyć, co do tej osoby pisaliśmy! Ja akurat zamazałam swoje wiadomości, ale gdy Wy zablokujecie jakąś osobę, możecie wejść w Pocztę i je zobaczyć. Szkoda tylko, że nie możemy zobaczyć wiadomości osoby, która nas zablokowała/my ją zablokowaliśmy, dlatego mam co do tego mieszane uczucia...


                                                                 ~~~~~~~~~~



To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się spodobał! Żegnam się dzisiaj logiem, które sama zrobiłam oraz wymyśliłam nowy podpis.



/L.

Lanche | Luiza.

16 komentarzy:

  1. Świetny post! :) To drugie tło jest po prostu okropne.. A numer 4 kojarzy mi się z powiedzeniem z bajek ''Za siedmioma rzekami, za siedmioma lasami i za siedmioma górami żyła sobie...'' xD Nie podoba mi się zmiana z odwrotną stroną avataru mojej MS w privie, wygląda to bardzo dziwnie. :/

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak niby MS miała by się zmieścić na tym stadionie co?! A i mam pytanko, czy to logo jest z konkursu? Czy ktoś wygrał?
    #Ciekawość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zauważyłam, że tło i look są te według twoich wymagań... I tak dziwnie pomyślałam.

      Usuń
    2. Nie, to nie z konkursu. :) Sama zrobiłam sobie z tego Looka i z tła, które dałam wymaganiach w konkursie. Wyniki konkursu na logo będą dopiero 21 listopada.

      Usuń
  3. Zaczepisty posteł!
    Z tych teł najbardziej podoba mi się.. W sumie, to żadne. Wszystkie mają taką bardzo przestarzałą grafikę. No, cóż, dzisiejsze tła są o jakieś 50% lepsze, jeśli chodzi o grafikę..
    Eee, czy tylko ja nie wiedziałam, że istnieje takie tło jak te na obrazku drugim? O.o
    Wow. Stare, bardzo stare.
    A mi się jakoś to "pogrubienie" Nicku osoby nie wyświetla.. Ale tą pocztę z przeniesieniem postaci już tak. Ech, będę musiała się przyzwyczaić. ;/
    Co to tego "zablokowania" warto spróbować! Jestem ciekawa, jak to będzie wyglądać.
    *Takie doświadczenie, a coo?*
    ~Jednorożec ♥
    PS. Masz prześliczne logo. *-*
    Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już miałem przedtem zepsutą i zalagowaną pocztę, a teraz mam PUSTO. Super post ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, lubię twoje posty, aczkolwiek denerwuje mnie pewien błąd. Chodzi mnie o "Bardzo mi się spodobało" itp. Powinno być "Bardzo mnie się spodobało". Nie traktuj tego jak hejt, bo wiem, ze w przyszłości przyda tobie się ta poprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)