Menu

środa, 4 listopada 2015

Mała podróż w przeszłość! Czyli ocena bardzo starych teł na MovieStarPlanet.

                                                                 Witajcie

Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przygotowałam dla Was dosyć nietypowego posta. Ostatnio interesuję się tworzeniem filmów na MSP, dlatego zakupiłam kilka nowych teł w sklepie i wpadłam na pomysł, aby stworzyć notkę o bardzo starych tłach w tej grze - z ostatnich stron, opisać je, a także zrobić małą ocenę. Po prostu będzie to "mała podróż w przeszłość", tak jak już mogliście zauważyć po tytule. Tła zazwyczaj wybierać będę z bardzo starą grafiką, które są przestarzałe etc. Zapraszam do czytania!



                                                                     **********


~1~



Informacje:

Nazwa: ,,Front Room",

Kategoria: ,,Dom",

Cena: 450 SC,

Inne: Jest dostępna bez kupowania. 

Opis: Jest to jedna z najstarszych teł w tej grze. Prawdopodobnie pochodzi z 2011/2012 roku, ponieważ gdy zaczynałam grę w 2013 r. to tło było już dawno dostępne. Prezentuje ono najzwyklejszy w świecie pokój ze schodami i drzwiami, prawdopodobnie salon, a przeważający kolor to niebieski, czyli moderatorzy nie starali się, aby ta rzecz była bogata w wiele kolorów. A jaka jest szata graficzna tego tła? Nie jest najgorsza jak na tamte czasy, bo widywałam o wiele gorsze tła, ale i tak nie jest najlepsza. Moderatorzy postarali się o schody, łóżko, dywan, lampę, jakiś obraz, drzwi oraz fotel, więc w sumie nie jest tak źle, ale tak jak już mówiłam właściwie wcale nie zadbali o kolorystykę. 

~

Moje zdanie: Tło zasługuje na ocenę średnią, czyli jest nią 5/10. Po pierwsze, moim zdaniem, kolorystyka jest tutaj szara i nudna, i to właśnie dlatego obniżyłam ocenę, mimo, że mamy tutaj różne odcienie niebieskiego. Poza tym, jest tutaj zdecydowanie za mało dodatków pomijając fakt, że możemy w każdej chwili dodać własne meble. A jakie są plusy? To tło nie ma najgorszej grafiki, poza tym zadbano o estetyczność, mimo, że nie jest ono do końca dopracowane i jakiś sens tego pomieszczenia.



                                                                       **********

~2~





Informacje:

Nazwa: "Downtown cafe",

Kategoria: ,,Miasto",

Cena: 400 SC,

Inne: brak.

Opis: Szczerze mówiąc, to jest to jedno z najlepszych teł z czasów "Starego" i "Średniego" MSP. Grafika tego tła może nie jest najlepsza, ale jest naprawdę dobra oraz w miarę dopracowana i nie ma tutaj dominującego koloru jak to było w przypadku "Front Room", gdzie był ciągle niebieski. Tutaj mamy różne odcienie kremowego, niebieskiego oraz szarego, a nawet zieleni. A co dokładniej przedstawia ten obrazek? Właściwie jakąś małą kawiarnię, co możemy zauważyć po napisanie "Cafe", a także tych mini stoliczkach, ogółem dzięki temu kremowemu budynkowi. Poza tym, przedstawia ono również chodnik i kawałek drogi samochodowej, czyli jest naprawdę fajne. Zauważam je w różnych filmach, nawet tych z TOP, np. u Lolinkassi.

~

Moje zdanie: Stawiam jemu 8/10. Tak jak już mówiłam, jest ono naprawdę dobre i fajne. Może najpierw zaczniemy od minusów, których było tutaj dość mało - moderatorzy mogli dodać jeszcze kilka dodatków, a jego rozmiar mógł być większy. A plusy? Bogata kolorystyka, a szata graficzna nie jest tragiczna. Poza tym w tym tle jest jakiś sens, wygląda na ładne. :'D I oczywiście przydaje się do filmów, a nie jak tło "Front Room".



                                                                      **********


~3~




Informacje:

Nazwa: ,,Arabian Night",

Kategoria: Natura,

Cena: 600 SC,

Inne: brak.

Opis: Może najpierw zacznijmy od tego, co prezentuje ten obrazek do tworzenia animowanych filmów na internetowej planecie zwanej MSP - po prostu pustynię. Jakąś pustynię zaprezentowaną nocą, co wskazuje na to tytuł "Arabian Night" ("Night" po przetłumaczeniu to "noc", chyba każdy to wie). Po pierwsze - nie jest ono do końca dopracowane, nie wygląda jak by ta pustynia była ukazana nocą. Nie musi być jakoś super ciemno, ale jest po prostu za jasno, a Słońce jest zbyt duże. Powinno być również o wiele więcej palm, a ta pustynia powinna być bardziej wycieniowana i o wiele bardziej bogata w kolorystykę. Po drugie - trudno tutaj oddzielić horyzont od piasku.

~

Moje zdanie: Taki sam problem jak z Front Room, mianowicie dominuje tutaj jeden, mega nudny kolor i to nie tylko dlatego stawiam 4/10. Tło te jest po prostu NUDNE. Nie ma w nim nic ciekawego, grafika jest brzydka. Jest bardzo, bardzo mało dodatków. Moderatorzy się właściwie wcale nie postarali. Nazwa tła nie pasuje do jego. Jest źle.



                                                                       **********

~4~


Informacje:

Nazwa: ,,Dawn Of The Dead",

Kategoria: Święta,

Cena: 400 SC,

Inne: Jest dostępne jedynie dla użytkowników z VIP'em.

Opis: Jest ono w stylu halloween'owym. Nie jest ono takie stare, chociaż w sumie ma swoje lata - kiedy zaczynałam grę w 2013 r. ono już było cały czas dostępne. Przedstawia opuszczone, upiorne miejsce, a większości jest to tak jak by jakaś "łąka", nie wiem. Mamy tutaj różne motywy halloween'owe - księżyc w nietoperze, nietoperze, cmentarz, a także straszny zamek. Nie ma tutaj określonego koloru, jest tajemniczo i bogato w różne dodatki, kolory etc.

~

Moje zdanie: Szczerze mówiąc, jest to najlepsze tło jakie w ten post wstawiłam. Po prostu 10/10. Jest dopracowane, nie ma przestarzałej grafiki - wcale nie wygląda na jakieś najstarsze, mimo, że znajdowało się przed tłami o starej grafice, na ostatnich stronach, czyli pochodzi z 2012/2013 roku (tak myślę). Wszystko tutaj jest bardzo fajne. c: Kolory są świetne, a dodatków jest odpowiednia ilość i nie jest to zwykłe, bezsensowne tło tak jak np. Arabian Night.



                                                                    ***********


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam wielką nadzieję, że się spodobał! Na końcu chciałabym jeszcze Was poinformować, że post miał pojawić się wcześniej, ale byłam dzisiaj u kardiologa, zatem nie mogłam go wcześniej wstawić, szkoda. 
Do zobaczenia,

29 komentarzy:

  1. Super post *^-^*

    ~KOMEDIA "1. Dwóch, jeden umysł" Dlaczego dwóch? Kto to? Nay komy- listy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja pierdole, ale hipokryzja. Sam niby jesteś przeciwny reklamowaniu sie na blogach w komentarzach, gdy zobaczysz coś takiego niemal wyganiasz taką osobę, a sam się reklamujesz jezu

      Usuń
    2. Kurwa mac. Co z tego ze to nie link? Tak samo chamska reklama

      Usuń
  2. To według ciebie jaki kolor powinna mieć pustynia? Różowy? Pustynia ma jeden kolor..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ma jeden kolor. c: Chodzi mi oto, że powinni dodać różne odcienie tego jednego koloru, mimo, że pustynia jest raczej jednolita, bo to tło przez to jest po prostu nudne.

      Usuń
  3. Zajebisty posteł. ^3^
    Hehe, kiedyś jak zaczynałam grę to widziałam to tło "Arabian Night" w jakimś filmie i sobie pomyślałam, że skoro to tło jest takie ładne (przynajmniej dla mnie było), to ciekawe jakie są ładniejsze tła!
    Boshe, głupia ja. Teraz wiem, to jest jedno z najgorszych. D: W sumie.. Moje pierwsze konto założyłam w 2012, wtedy.. Było "Średnie MSP" i tego "Arabian Night" było we wszystkich filmach pełno! XD
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. C;
      Ogólnie to raczej dla wszystkich było wtedy ładne. ;D Bo nie było wtedy takich unowocześnianych teł jak teraz.

      Usuń
  4. Świetny post, zgadzam się z opinią o tej pustyni... Jest po prostu nudna i wszystko się zlewa. ;-; Z tym pierwszym tłem wiążą się moje wspomnienia. xD Czy tylko mi ten blog strasznie laguje? Włącza mi się około 10 minut, nie mam żadnych innych kart włączonych, na tablecie to samo. :/


    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. c:

      Szczerze? Mi też laguje, ale nie tak długo jak u cb. ://

      Usuń
  5. Świetne logo! Kocham tło nr 4!
    Cheesek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post uwielbiam twoje posty są takie dopracowane i wgl ! c;
    Czekam na kolejne posty :> .
    ~Aga
    ~RYBA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga o MSP ->http://moviestarplanetoczamioskara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)