Menu

poniedziałek, 23 listopada 2015

Look'owe szaleństwo! Post na luzie!

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Postanowiłam się ogarnąć i korzystać z czasu, który mi pozostał, więc przybyłam tu, aby napisać jakiegoś w miarę sensownego posta. Mam teraz mętlik w głowie i nie znalazłam swojego grafiku, więc posty nie będą pojawiały się tak regularnie jak kiedyś, ale myślę, że to nie jest jakiś duży problem. Na dzisiaj przygotowałam coś innego. Tak, coś co może przypaść do gustu osobom, które czasem lubią zaszaleć, a także tym, które lubią elegancję, delikatność. Ja wolę to drugie, ale nie zapominajmy, że jesteście jeszcze Wy, a to przecież Wasza opinia gra największą rolę.
Chciałabym dodać, że usunęłam swoje GG, Instagrama i E-maila z przyczyn osobistych, a raczej chciałam chronić swoje dane. Zauważyłam, że ciągle mam spamy i nie potrafię sobie z tym radzić, więc najprostsze co mogłam zrobić to usunąć i zapomnieć. Od teraz będę podawała dane kontaktowe osobom, które znam i redaktorkom. Cóż, nie przynudzam -> tylko działam! Do roboty!

♣ Look 1 ♣


Jak widzicie w skład Naszej stylizacji wchodzi siedem rzeczy. Cena wynosi aż 3985 sc! Poszalałam? Oczywiście! Włosy są koloru czarnego, więc jak najbardziej dodają charakteru Naszej MS. Na głowie widnieją cudowne okularki w kolorze bordowym i niebieskim. Patrząc na bluzkę... widzimy coś cudownego. Nie potrafię wyrazić tego inaczej, więc: WOOOOW, to jest zaku***ste (przepraszam za wyrażenie)! Niżej mamy spódniczkę, której w prawdzie nie widzimy w całości, więc tutaj nie będę się rozpisywać. Nadszedł czas na coś w stylu glanów. Jak widać Nasza MS po imprezie ukradła komuś jeden but, ale nie będę jej za to odejmować punktów. 
Całość oceniam na 10/10! To jest najlepszy look z pazurkiem jaki stworzyłam! On jest taki "niegrzeczny"!

Skład:


Paleta kolorów:




♣ Look 2 ♣
 

Tutaj mamy po staremu, pięć rzeczy w składzie. Cena również jest dosyć wysoka, ale od nadmiaru głowa nie zaboli.
Nasze włosy są zwinięte w piękny, jasno-brązowy kok. Na nich mamy cudowny niebiesko-różowy wianek z kwiatuszków. Sukienka jest w takich samych kolorach jak wianek i cała reszta. Białe kamyczki, a raczej malutkie diamenciki dodają niesamowitego błysku sukience. Niżej mamy tatuaż na całą nogę- coś czego jeszcze nie używałam! Ten "tattoo" jest genialny- pasuje prawie do wszystkiego. Na koniec zostały mi buty, które są moimi ulubionymi od czasu ich istnienia. Są delikatne, eleganckie i boskie!
Całość oceniam na 9/10, gdyż dalej uważam, że brakuję czegoś na rękę np. bransoletki.

Skład:

Paleta kolorów:


♣ Look 3 ♣ 


Tutaj możemy zauważyć standardowe pięć rzeczy w składzie! Look jest dość tani, ponieważ 2150 sc to nie duża suma. (+ 5 diamonds, specjalnie mała czcionka, bo chcę być taka jak lud z reklam "chwilówek", wszystko co ważne dają małym druczkiem)
Nasza postać ma włosy w kolorze brązowym z domieszką blondu w okolicach przedziałku, który znajduje się z boku. Flerie postanowiła wypatroszyć biednego liska i zrobić sobie z niego czapkę- nic dodać, nic ująć. Jak widzicie, postanowiłam, że dodam coś za diamenty. Jest to rzecz, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia! Włochaty sweter (z lisa, którego wypatroszyłam) z złotym naszyjnikiem i srebrną spódniczką genialnie współgra z czapeczką. Następnie mamy tatuaż, który strasznie mi się spodobał. Buty są bardzo ładne, ale... wiecie co mi w nich nie pasuje? Otóż, popatrzcie sobie na skład niżej! Czy widzieliście kiedyś lewitujące przypięcie? No, więc cicho mi tu!
Hm, osobiście dałabym look'owi mocne 8/10. Ładny jest, ale jak to mówią: "Szału nie ma, d*py nie urywa".

 Skład:


Paleta kolorów:


♣ Look 4 ♣

Chciałabym, abyście przygotowali się na najlepsze, więc proszę usiądźcie spokojnie na fotelu, przygotujcie sobie melisę. (Lekarz kazał mi Wam przekazać- dla Waszego dobra)
























































































































Przygotowałaś/eś melisę? 





























































































































































Tak! To dobrze, bo jeszcze długa droga przed Tobą!
























































































































































































A wiecie, że oparzyłam się wrzątkiem? 




























































































































































Nie? 




























































































































































Co z Was za przyjaciele. 







































































































































Lubicie mnie jeszcze? 








































































































































Ej, a wiecie, że:








































































































1. Nie możesz umyć swoich oczu mydłem.


































































































































































2. Nie możesz policzyć swoich włosów.
























































































































































3. Nie możesz oddychać przez nos z wyciągniętym językiem jednocześnie.




































































































































4. Właśnie sprawdzasz punkt 3.

































































































































6. Kiedy wykonałeś punkt 3, zdałaś/eś sobie sprawę z tego, że to możliwe... wyglądałeś/aś jak pies.



















































































































































7. Uśmiechasz się teraz, ponieważ właśnie udało mi się Ciebie oszukać.  


































































































8. Pominąłeś punkt 5.
















































































9. Właśnie sprawdziłeś/aś, że punktu 5 nie było.














































Wkurzyłam Cię? 



































































OK! Pokażę Ci ten look! Już nie krzycz, bo Ci żyłka pęknie!










































































Tym razem wygrałeś/aś!
























































♣♣♣ 


Przedstawiam Wam Babcię Zgniłkę. Jej ubiór jest cudowny! Nasza babunia lubi zgniłe kolory, ale nie można zapomnieć o jej ulubionym kolorze, czyli różowym.
Jej włosy są w kolorze spleśniałej kanapki, czyli takiej, którą każdy miał (przynajmniej raz) i nosił ją nie wiedząc o jej istnieniu. Postanowiła ona wkroczyć na rynki polskie z trendem wygolonej głowy po bokach. Jej uszy są koloru różowego- sygnalizują Nam one to, że Zgniłka słyszy wszystko pomimo swojego podeszłego wieku. Jej sukienka jest bardzo oryginalna i "kolorowa". Babunia ma się czym pochwalić, a wiecie czym... swoimi nóżkami! Każda staruszka zazdrości jej nóg (nawet te z liceum).
Nadszedł czas na przebojowe buty- kowbojki dla hardkorowych ludzi! Są wygodne, modne -> nawet Doda i Lady Gaga je nosiły!
Całość oceniam na 100/10! Bo tak!

Skład:


Paleta kolorów:


♣ Pożegnanie ♣ 

Takim oto akcentem kończymy tego "nieśmiesznego" posta. Myślę, że nie jest on taki krótki. 
Starałam się, aby wszedł w sam raz. 


Baiyo!

♣Patka♣

  

13 komentarzy:

  1. Ty żyjesz! Looki są takie nawet nawet. Ostatni... Pikny. Taki pikantny, i w ogóle. A kiedy seria, co wysyłaliśmy Tobie logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Waszymi logosami. Oczywiście, że będzie, ale musielibyście mi je przesłać od nowa na email: xfleriex@gmail.com
      Przepraszam, że tak wyszło, ale naprawdę to była pilna sytuacja.. :/
      Mam nadzieję, że się na mnie Nir pogniewacie. :)

      SERIA rozpocznie sie dokładnie za tydz. gdy otrzymam wszyściutkie logo. :-)

      Usuń
  2. Czyżby pierwszaa?
    Świetny posteł!
    A.. Pisząc "skorzystać z tych dni, które mi pozostały" co masz na myśli..? Nie mów, że masz umrzeć! :CC To niemożliwe.
    A co do look'ów. Pierwszy jest śliczny!
    Bardzo mi się podoba! Chyba najbardziej.
    Te kolory.. Świetne! *-*
    Drugi też fajny, tylko bardziej.. Elegancki.
    Szalenie podoba mi się ten wianek...
    Trzeci - zajebisty. Motyw pomarańczowego liska - jak najbardziej spoko! Hehe, a Ci powiem, że nieźle mnie wkurzyłaś karząc przesuwać, by zobaczyć następny look. XD
    BABCIU ZGNIŁKO, KIEDY OBIAAAD?!
    Tak, Flerie, bardzo w sam raz post Ci wyszedł. Poza tym, jest taaaki śmieszny..
    Bardzo, bardzo, bardzo. ^-^
    ~Jednorożec ♥
    #ZdrówkaŻyczęPorazTrzeci
    #Chyba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz, zła Pani Pomarańcza!
      Jestem druga. XDD

      Usuń
  3. Flerie, zajrzyj na Abieskę, proszę. Mamy dla ciebie taką mini... niespodziankę?

    ~`N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że rozumiecie moje zmagania z chorobą.
      Postanowiłam, że skorzystam z Waszej propozycji/ niespodzianki w najbliższych 3/4 tygodniach. Teraz mam mini (?) urlop, wakacje i chcę z nich skorzystać. Być może to ostatnie wakacje? Nie wiem.
      Niestety, ale jeżeli większość uzna to za oszustwo, nie-fair zagranie to zrozumiem to i wycofam się.
      Chciałam strasznie przeprosić za moje wycofanie, ale dla mnie to było... trudne.

      Jeszcze racz dziękuję i przepraszam! :'c

      Usuń
    2. Masz czas do kiedy chcesz :) Jeśli dasz radę, to zapraszamy! Prawdopodobnie jeśli tak, to będziesz na okresie probnym i jeśli będą watpliwosci, to zrobimy ankietę. Jeśli nie- zostaniesz na stałe :) I nie masz za co przepraszać ^^

      ~`N

      Usuń
  4. Super post! :) Pierwszy i drugi look są wprost boskie! :D Ten ostatni taki mraśny, że hej. B) Wypatroszyłaś lisa... jak mogłaś?! XD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co było napisane sprawdziło sie. Haha udało ci sie :D. A post naprawdę śmieszny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te punkty to z fb bo kiedyś widziałam na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te punkty są z Internetu, a dokładniej przepisywałam z "Google Grafika".
      Coś w tym złego, że są z neta?

      Usuń
    2. Nie tylko moja koleżanka to udostępniła na fb.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)