Menu

niedziela, 15 listopada 2015

Krótka gadanina + Moda na topie #4

Cześć!

W moim ostatnim poście nikt nie napisał mi, że mam odejść. Jejku dziękuję za to. Postaram ulepszyć moje posty, aby miło je się Wam czytało, bo przecież piszę dla Was, a nie dla siebie. Od teraz w mojej jedynej serii ,,Moda na topie,, będę oceniała pięć osób, a nie trzy. Dziękuję Wam za opinie, bo to mi naprawdę pomogło. Dobra nie będę Was zanudzać i zacznę posta na temat. Wow, dzisiaj już czwarta część mojej serii. Okey, dzisiaj ocenię takie osoby jak:
- Oliwciegg z look'iem ,,Coś, stworzyłam xd,,
- kornelia123lol z look'iem ,,40,,
-WikiM020 z look'iem ,,Śliczny :* - Dla VIP,,
- biscuit2002 z look'iem ,,FluffyCap,,
- tinna03 z look'iem ,,#18 Autmn Style,,
Jak, dobrze się złożyło akurat równo 5 osób. Jaija001, wiem powinnaś być ty, ale niestety nie zrobiłaś look'a.

Dobrze zaczniemy od Oliwciegg


Kolorystyka - Kolorki tego look'a są proste, ale ładne. Biało-czarny look nie powala na kolana, ale jest okey. 9/10
Spodenki - Też je mam! Do tego look'a są świetne. Czarne spodenki, fajnie to wygląda. 10/10
Top - Mój ulubiony top dla VIP'ów, uwielbiam go, a to połączenie białego i czarnego w tej bluzce jest świetne. Top jest na krótki rękaw. 10/10
Włosy - Blond włoski! Nie wiem czy lepsze by były jasno brązowe, czy ten blond, aczkolwiek mnie te włosy nie przeszkadzają. Są ładne, podoba mi się w nich ten przedziałek na środku. 10/10
Buty - Trampki, podejrzewam, że na koturnie, białe, dobrze, że nie czarne. Idealnie pasują do tego look'a, ale creepertsy też by się nadawały do tego look,a. 10/10
Akcesoria - Emm... Widzę tutaj tylko tatuaże i na jednej nodze i na drugiej. Są to unikaty serduszka, a te drugie to nie wiem co to jest. Szkoda, że nie ma tu jakiejś kokardki na włosy. 8/10
Zdobyłaś 57/60 punktów. Gratuluję dostajesz autograf!

Kolejną osobą do oceny jest kornelia123lol


Kolorystyka - Ślicznie połączyłaś te kolorki! Żółty i różowy - śliczności. Muszę kiedyś wypróbować tego połączenia na swoich look'ach. 10/10
Legginsy - Są to zwykłe żółte legginsy w różowe kropeczki, słodko to wygląda. Ogólnie rzecz biorąc fajne są takie zwykłe legginsy. 10/10
Bluzka - Tym razem różowa bluzka w żółty wzór. Wzorek na tej tunice to taka buzia z wielkimi zębami. Tunika jest na krótki rękaw. 10/10
Włosy - Prawie ich nie widać, ale do tej czapki idealnie pasują. Włosy są w kolorze jasnego brązu / ciemnego blondu. 10/10
Buty - Takie różowe kozaczki na żółtym koturnie. Lubię typ takich butów na MovieStarPlanet, ale w realu też lubię takie butki. 10/10
Akcesoria - No, cóż, widzę tutaj tylko czapeczkę w barwach wcześniej wspomnianych, czyli żółto-różowa. Czapeczka kojarzy mi się z zimą, świętami Bożego Narodzenia.
Twój look zdobył 60/60 punktów, a, więc dostajesz prezent - niespodziankę. Gratky!

Kolejny look, który ocenię należy do WikiM020



Kolorystyka - Wow, look robi wrażenie! Jeżeli chodzi o kolorystykę to jest to miętowy połączony z białym. Włosy są ciemno-brązowe. 10/10
Spódniczka - Śliczna taka rozkloszowana (?). Do tego miętowa z białymi świecidełkami. 10/10
Marynarka - Marynarka jest miętowo-szara, ma pod sobą białą bluzkę z dwoma przecięciami. 10/10
Włosy - Jak już pisałam włosy są w kolorze ciemnego brązu. Są upięte na górze i mają lekkie fale. 10/10
Buty - Balerinki z cekinami, trochę wyżej mają pasek. Baletki są w kolorze miętowego. Pasują do tego look'a. 10/10
Akcesoria - Hmm... Kokardka, rzęsy, tatuaże i naszyjnik. Świetnie dobrałaś akcesoria. Ta kokardka na włosach dodaje uroku temu look'u. 10/10
Twój look zdobył 60/60 punktów. Dostajesz prezent! Należało Ci się, bo look jest śliczny.

Kolejną osobą do ocenki jest biscuit2002


Kolorystyka - Look jest w kolorach białego i strasznie jasnego różu. Ten róż jest taki jasny, że go prawie nie widać. 10/10
Komplet - Jest to połączenie bluzki ze spodenkami i szelki do spodenek. Komplecik na MovieStar prezentuje się świetnie. Bardzo mi się podoba. 20/20
Włosy - Włosy są w kolorze jasnego blondu. Hmm... Może lepiej, by było, gdyby te włosy były w kolorze ciemny blond? Tak, czy siak, krój tych włosów jest ładny. 10/10
Buty - Klasyczne, białe balerinki dla VIP. Mam dwie pary tych butów i je naprawdę polecam, bo pasują do prawie wszystkiego. 10/10
Akcesoria - Tatuaż - serduszka na nogę i czapka, oraz rzęsy. Znów taka słodka czapeczka. Te uszki przy tej czapce są śliczne, a tatuaż szału nie robi. Rzęsy też nie. 10/10
Twój look zdobył maks punktów, czyli 60/60. Gratuluję! Masz ślicznego look'a.

Ostatnią osobą na dziś jest tinna03


Kolorystyka - Kolorki są jesienne, czyli pomarańczowy, brązowy i wszystkie ich odcienie. Ogólnie nie lubię takich kolorów, ale tutaj nie wygląda to, aż tak źle. 8/10
Sukienka - Pamiętam ją! Miałam ją rok temu. Dokładnie w takich samych kolorach. Sukienka razem z tą kurteczką jest ładna. 20/20
Włosy - Włosy są w kolorze ciemnego brązu, są upięte w nie wiadomo co. Uważam, że te włosy nie pasują do tego look'a. 9/10
Buty - Pomarańczowe koturny! Z wycięciem na palce. Mają paseczek na nodze. Butki są fajne, ale coś mi w nich nie pasuje, ale nie wiem co. 9/10
Akcesoria - Znów tatuaż na nogę oraz kwiatek na włosy. Ten kwiatek na włosy jest teraz bardzo popularny, nie wiem co Wy w nim widzicie mnie się nie podoba, ale to tylko moje zdanie. Co do serduszek na nogę to tak jak wspominałam wcześniej szału nie robią. 7/10
Razem zdobyłaś 53/60 punktów. Gratuluję!

Okey, powoli zbliżamy się do końca posta. Mam nadzieję, że nie jest on, aż tak zły. Możecie się zgłaszać do piątej części tej serii, ponieważ będzie to ostatnia szansa na ocenienie Waszego look'a. Nie wezmę wtedy pięciu look'ów tylko wszystkie, które do mnie zgłosicie. Okey, to ja kończę!

Bayoo
- Selenne


PS1. Muszę zrobić sobie logo, bo dawno nie robiłam żadnego dla siebie.
PS2. Ten post ma 952 wyrazów.
PS3. Na tego posta poświęciłam dwie godziny, więc doceńcie to.

27 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    NICK : jowitka_1000
    LOOK : 78 ♥
    Super post
    Pozdrawiam
    Jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun, postarałaś się. Mogłabyś jeszcze poprawiś troszkę układ i dopracować wygląd (kolory, dwukropki, myśliniki oraz gwiazdki), wstawiłabym też troszkę przecinków. Ale trening czyni mistrzam kochana!
    Jeśli chodzi o strój nr. 3, jest zganiona od pewnej Youtuberki, Kwiatkowej1011. Mam nadzieję, że nie dałaś jej jeszcze tego prezentu, bo za kopiarstwo nie powinno się nagradzać.
    I jeszcze jedna, najważniejsza sprawa. Troszkę motywacji! Czy nie powinnaś pisać też dla siebie, nie tylko dla innych? Przecież to powinno sprawiać Ci przyjemność!

    To nie hejt, chcę Ci pomóc w ulepszaniu Twoich postów. Mam nadzieję, że dobrze to odbierzesz.


    *Błędy-autokorekta, nie wińcie mnie*

    OdpowiedzUsuń
  3. A, no i zgłaszam się. Nick to SWEETyolo04 ,jakbyś chciała wiedzieć. Look ten najnowszy, nie pamiętam numerku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. c: Widać, że się o wiele bardziej postarałaś. I cieszę się, że wypróbowałaś mój pomysł z tym, aby dodawać 5 osób, a nie 3. Zauważyłam tutaj trochę błędów interpunkcyjnych, np. "Kolejny Look, który dzisiaj ocenię (...) (w miejsce kropek jakiś nick), po tym z tego co wiem powinien być dwukropek albo "Dobrze teraz zacznijmy od" - po "Dobrze" postaw przecinek.
    Jeśli jeszcze chodzi o post... Myślę, że słowa typu "Kolorystyka", "Sukienka" powinny być nie tylko pogrubiane, ale też podkreślane i pisane kursywą, żeby bardziej dodać estetykę (co XD).

    /L.
    ~ Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zgłaszam się.
      - nick: Lanche,
      - look: "[57]",

      /L.
      ~ Lanche | Luiza.

      Usuń
  5. zgłaszam się!
    nick: hitka15
    look: pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :*
    Nick: M a j u $ k a
    Look: Możesz wziąść obojętny ;) Jeżeli nie masz czasu na wybieranie to weź look 179 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie!
    Nick - Oliwenieczka
    Look - VIP 2 Look 6
    Jakby co nawę look pisze z pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny post. Postarałaś się!
    Wszystkie look'i są śliczne, i na pewno zasługują na taką wysoką ocenę! C:
    Najbardziej podoba mi się drugi look.
    Jessu, pastelowa żółć i róż. ♥ Kocham te kolory. Jakbym mogła, kupiłabym tego look'a.. Szkoda, że fundusze mi na to nie pozwalają.. Łee, no, #Bul #Rzal ;/
    OMG, mam taką samą czapkę jak w czwartym look'u.. Tylko niebiesko-białą.
    Wow, pamiętam, wtedy kupiłam sobie pierwszego VIP'a i ta czapka strasznie mi się podobała! Teraz mniej, bo... Ta stylizacja do tej czapeczki była strasznie.. Brzydka.
    ~Jednorożec ♥
    #DługiKomentarz
    #MotywacjaDlaSelenne
    PS. W jednym zdaniu brakuje przecinka i kropki, ale jest już bardziej starannie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam sie: Raven187
    Look weź jaki chcesz, a jak nie będzi co się chciało szukać to look: prosto

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    Nick- lolme
    Look- Kawaii Goth
    Masz mnie w znay więc nie powinno być problemu ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wgl. kiedy wyniki konkursu na logo, lolme?

      /L.
      ~ Lanche | Luiza.

      Usuń
    2. Postaram się na piątek ;D
      Jeśli jeszcze ktoś chce wysłać mi świąteczne lub zimowe logo, to macie czas do czwartku (Przyda się jeszcze kilka prac, bo mam tylko 4)
      Papa...
      ~lolme

      PS.
      Prace wysyłać na gmaila
      aasiaa.10golabek@gmail.com

      Usuń
  11. *Nie ma to jak czytac bloga i go nie komentowac *
    W sumie czemu nie, zgłoszę się.
    Nick: MARCELA837
    Look: Weź najnowszy, ma on trochę długą nazwę i szczerze mówiąc, to nie pamiętam jej za bardzo. Jakby co to chodzi mi o komplet z szaro - białą sukienką.
    Chyba zacznę w końcu komentowac, bo nudzę się wieczorami ;> A post jest spoko, spodobał mi się ten drugi strój *-*
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniejszy look to był WikiM020.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem widać, że się starałaś.
    Niestety jest trochę błędów interpunkcyjnych (Lanche wspominała ^). Jak dla mnie też za często wystąpiły powtórzenia.
    Nie zrażaj się tym co napisałam - trening to podstawa. Ja gdy czytam swoje stare posty to myślę sobie - Jak mogłam tak pisać notki?
    Moim zdaniem najlepiej wypadł look Marty - te kolory są cudowne!
    A skoro jestem już w temacie stylizacji:
    Zgłaszam się!
    NICK: Jesy <3
    LOOK: •24 Fall of•

    Jeśli masz czas i ochotę możesz też ocenić:
    NICK: Callies
    LOOK: Najnowszy (genialna, nie pamiętam nazwy)

    `'A/C

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauwazylam, ze czesto zamiast pisac co sadzisz o stylizacji, po prostu piszesz to co widzisz, bez zadnego komentarza ze swojej stronu typu: bluzka to idealnie pasuje krojem itp...
    Fajnie, ze w koncu zaczelas brac pod uwage nasza krytyke i co wazniejsze - sama dostrzeglas wady postow, co poskutkowalo tym, iz postanowilas je poprawic.
    Procz tego zdarzaja Ci sie niewielkie bledy interpunkcyjne, aczkolwiek i tak jest lepiej niz bylo.
    A teraz wazniejsza czesc komentarza - zgloszenie mojego sredniego look'a, ktory robilam pod konkurs MSP.:v
    Nick: 0Kladzia0
    Look: Ten taki rozowo - rozowofioletowy (nie wiem, czy drugi kolor to bardziej roz, czy tez fiolet), ktory mam na sobie obecnie.
    Jeszcze tylko musze go dodac do stylizacji.:'D
    Ej, a mozna zglaszac dwa? D:
    Jakby mozna bylo to zglaszam jeszcze drugi, z idiotyczna nazwa rzecz jasna: Spadam, jak jesienny lisc (czy jakos podobnie, jest on troche dalej... powinnas go poznac po jesiennej kolorystyce i kilku unikatach).
    Dziekuje za uwage, milego.
    Za bledy przepraszam, pisane z telefonu.



    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Nick: Flex#
    Look: Po zakupie VIP (chyba tak się nazywa ten look, ale jeżeli nie, to pewnie mam tylko jeden)
    Będzie ci łatwo znaleźć bo masz mnie w znaj.
    ~ Polterek
    ~ Flex#
    ~ glupawki-ze-szkolnej-lawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 60/60 pkt, dzięks. <3
    ~ kornelia123lol
    ~ M.

    OdpowiedzUsuń
  17. No wreszcie się jakoś postarałaś XD Staraj się wprowadzać coraz więcej treści, a będziesz świetnie pisała ; )

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  18. Wowowo max punktów! Dziękuję! <33344 xD fajne oceny, fajny post :))

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Nick; pnatalia
    Look najnowszy, nie pamiętam nazwy ;3
    ~ Noe ❤️

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)