Menu

poniedziałek, 30 listopada 2015

Konkurs!

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z konkursem. Konkurs jest nietypowy i troszeczkę dziwny. Może najpierw wytłumaczę o co w tym chodzi. Zaraz dodam Wam zdjęcie mojego nowego look'a. Waszym zadanie jest opisać tego look'a, tylko nie w komentarzy, bo ktoś może od Was ściągnąć. Opis, ma być taki jak ja robię w mojej serii ,,Moda na topie'', chodzi mi głównie o to, aby były te kategorie wypisane, czyli:


Kolorystyka –
Spodnie –
Bluzka –
Włosy –
Buty –
Akcesoria – 

Po myślniku opisujecie mojego look'a. Okey, wstawię zdjęcie look'a:


Opis przesyłacie na mojego mail'a, który brzmi tak - Selenne.msp@onet.pl

Skoro konkurs to i powinny być nagrody, a raczej nagroda, bo miejsce jest tylko jedno, a, więc napiszę jaka jest nagroda.

Pierwsze miejsce - Trzy prezenty z listy życzeń i obejrzenie trzech filmów.

Może i nagroda nie jest jakaś super, no, ale niektóre redaktorki świetnie sobie radzą z takimi opisami.

Czas do 5 grudnia br., a wyniki 6 grudnia br. o godzinach rannych (6.00 - 9.00)

Okey, ja już będę kończyć, mam nadzieję, że ktoś weźmie udział w konkursie.

Do zobaczenia/Bayoo
- Selenne

 

21 komentarzy:

  1. A może być ciekawszy niż te Twoje?
    Przepraszam, musiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kozub - Rozumiem Cię, jeżeli nie chcesz brać udziału w konkursie to nie wypowiadaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozwalasz się wypowiadać Paulikowi? Niefajnie.

      Usuń
    2. Sorry. Ja właśnie chcę brać udział, ale coś mnie poniosło i ten... xD

      Usuń
  4. Zgłoszę się :-).
    A mam dać look'a czy tylko sam opis? :')

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli komuś się nie spodoba look to może dawać złe oceny czy wtedy nie ma szans na wygraną? Pszeciesz to taki cioz f serce. :'''DDD


    ~ZuZaNn ;> Zuzeł ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. ((;
    - nick: Lanche,
    - gmail: LuizaMSP123@gmail.com. *bez kropki*

    Do kiedy mamy czas?

    /L.
    Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam. Pod spodem znajduje się opis, a na górze wstawiłam zdjęcie Look'a.

      Usuń
  7. A, co mi tam. Zaryzykuje xD
    L: M a j u $ k a
    P: natalisko10@wp.pl

    Ps. Jakbyś mogła, to jakbym wygrała (hehe), to daj komuś innemu prezenty, bo mam hajsu po uszy xD Ogólnie, to nigdy nie daje nic do listy, a sama sobie kupuje, więc po co wygrana ma trafiać do mnie?
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszę się. A, i mam pytanie. Jak się komuś Twój look nie podoba, to musi udawać, czy nie? Można opisać z serca?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam z moviegirl730@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, zgłoszę się.
    NICK: Callies
    GMAIL: jesymsp@gmail.com
    Mam kilka pytań co do konkursu:
    - Do kiedy można wysłać prace, kiedy wyniki?
    - Mamy tylko opisać, czy można dodać co nam się podoba, a co nie?


    `Call

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się powtarzasz z ,,look'a'' ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Skoro konkurs to i powinny być nagrody, a raczej nagroda, bo miejsce jest tylko jedno, a, więc napiszę jaka jest nagroda" -strasznie się powtarzasz.

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, ale nie chciałam już jej tego wypominać w komie...

      Usuń
  13. L: Caramellia
    E: Alexsa007@wp.pl

    Do kiedy czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam przed chwila (mam nadzieję, że nie za późno :P )

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)