Menu

środa, 18 listopada 2015

Hejt za hejtem, czyli o problemach dzisiejszego MSP.

Omfly, pomfly, szomf!
Z tej strony Marcia!
Przygotowałam dla Was krótką notkę na temat problemów dzisiejszego MSP, także zapraszam do czytania!

Użytkownicy na dzisiejszym MSP zmagają się z wieloma problemami. Są to zazwyczaj:
- Hejty
- Kopiowanie
- Kradzieże
- Dzieci Neo.

Hejty.

Hejty - najczęstszy problem dzisiejszego MSP. Chyba każdy wie, czym jest hejt, jednak często jest on mylony z krytyką. Otóż krytyka, moi drodzy, powinna być przede wszystkim UZASADNIONA. Krytykując powinniśmy robić to w sposób kulturalny, czyli bez wulgaryzmów. Hejterzy zaś czepiają się danej osoby, bo albo zazdroszczą, albo po prostu muszą się na kimś wyżyć, a przynajmniej takie jest moje zdanie. Jak pozbyć się hejterów? Wystarczy najzwyczajniej w świecie się tym nie przejmować, sami w końcu spasują, gdy zobaczą, że macie ich gdzieś.

Kopiowanie.  

Kopiowaniem nazywamy ściąganie czegoś od innej osoby. Na MSP kopiowane jest dosłownie wszystko - looki, filmy, artbooki, projekty, zdjęcia, kluby, playlisty, biografie, loginy, blogi... WSZYSTKO. Ja rozumiem, odkupić jeden ciuch czy dwa, ale całą stylizację... Czasami z takiego "zgapiania" może powstać doprawdy cudowny trend, lecz hej, hej, hej... Coś takiego może być serio denerwujące. Co należy robić w takiej sytuacji? Cóż, pozostaje nam tylko zablokowanie, a nawet zgłoszenie tego niewykazującego się kreatywnością użytkownika.

Kradzieże.  

Oho, tutaj to będzie pisania... Po pierwsze: wyróżniamy dwa typy kradzieży - oszustwo oraz uzyskanie dostępu do konta (nie wiedziałam jak to inaczej nazwać). Do oszustwa zdecydowanie zaliczymy wymiany typu "Hej, dasz spec. pozdrowienie za unikat?", kiedy to wcale obiecanej nam rzeczy nie dostaniemy, zaś na otrzymanie dostępu do konta są dwa sposoby: shackowanie hasła oraz tzw. metoda "na vipa". Shackowanie hasła było modne w pierwszych latach MSP, gdyż gra miała wtedy słabe zabezpieczenia. Metodę "na vipa" zna chyba każdy. Gdy ktoś chce Wam ukraść konto i posługuje się ów sposobem. Następuje krótki dialog, w którym to oszust pyta, czy chcemy vip za darmo, po czym prosi nas o hasło. Nigdy, przenigdy nie dajcie się na to nabrać. Osobę, proszącą o hasło należy jak najprędzej zgłosić, pamiętajcie o tym!

Dzieciaki neo.  

Roi się od nich na forum. W 2014 roku było ich o wiele więcej, znane były ze swych mrocznych filmów, wyliczanek śmierci, dziwacznych nocy, składania ofert (wiadomo, jakich) innym graczom bądź chociaż utworzenia tematu, gdzie chwaliłyby się swoim okresem. Mowa tu oczywiście o dzieciach neo. Niektóre z nich bywają denerwujące, jednakże na pewien sposób zabawne, reszta podaje się za pseudo - hackerów. I jak tu żyć z takimi ludźmi?

Cóż, to by było na tyle. Do zobaczenia w następnym poście!
Bajos Amigos!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


^ GIF nie jest mojego wykonania, lecz postanowiłam Wam go wstawić, ponieważ jest doprawdy uroczy!

7 komentarzy:

  1. Super post Marta c:
    Do mnie pisze ostatnio jakaś dziwna dziewczyna. .. Taka typowa rozmowa:
    Ona: Hej
    Ja: Hej
    Ona: Hej
    Ona: Halo
    Ona: Hej
    Ona: LOL

    ;") No to na tyle nwm co mam jeszcze napisać...

    `'A/C

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, Marciaa! Zajefajny post.
    Ech.. Hejty. Też się z tym spotkałam..
    Lecz to tylko był tylko jeden mały hejt od dziecka NEO. Cóż, było - minęło. :")
    Kopiowanie - Również. Jedna dziewczyna skopiowała mój Art ponieważ (jak ona mi później napisała, gdy ją o to spytałam) "Podobał jej się". Aha. ;-;
    Łoł, przypomniała mi się sytuacja, kiedy zaczynałam grę na MSP (2012 rok) jedna dziewczyna prawie ukradła mi konto sposobem "na vipa". Noo, spiszę nawet rozmowę, a co? Byłam wtedy żałosna i uwierzyłam. ŻAL MI SIEBIE. LOL. XD
    - hej chcesz vipa za darmo??
    - no chce
    - to podaj gaslo (XDDD)
    - dobra *tutaj było moje PRAWDZIWE hasło*
    - ok za godzine bedziesz miala vipa wyloguj sie teraz juz!!!!!!
    I się wylogowałam, zalogowałam za godzinę. I co? I kupa, ukradła mi WSZYSTKIE najlepszego rzeczy. :C
    Głupia byłam.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, bardzo ładny GIF.
      Może nie Twojego autorstwa, ale taki słodki. ^3^

      Usuń
    2. Ja też! Miała mi kupić vipa na rok we wakacje. Miałam czekać miesiąc.. Miesiąc później.. Zero vipa ale konto jest dobrzr nic zniszczone. Ale też miałam przypadek. Miała mi kupić vipa na rok inna dziewczyna i mi przetworzyła jedyne buty!!!!! (Wtedy miałam 9 lat czyli rok temu.. Konta Danska jeszcze nie miałam)

      Usuń
  3. Super post! :) Ja mam ostatnio dużo przypadków, że ludzie kopiują moje looki w całości, w tych samych kolorach. ;_; Jedna nawet, jak to odkryłam, to napisała mi na pocztę, że ''Ciuch, jak ciuch, dostępny w sklepie'' - miałam ochotę jej powiedzieć coś niemiłego, ale dostałabym bana. :'')

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam przypadek oszustwa. Wtedy grałam z kuzynką na swoich kompach. Jedna dziewczyna chciała ode mnie pozdro za 3 rzeczy z lż. Dałam jej te pozdro a ona mi dała.... 3 rzeczy z szafy!! I to te brzydactwa! Ja pisze do niej
    -Ej miały być 3 rzeczy z lż!
    Ona: Ale dałam 3
    Porypana nie czai co to lż xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy post i to wszystko prawda... niestety...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)