Menu

poniedziałek, 23 listopada 2015

For the animal. #3

Omfly, pomfly, szomf!
Przyszedł czas na kolejną notkę z serii "For the animal". A kto ów serię publikuje? Panna Marcia, rzecz jasna. Dzisiaj zajmiemy się niezwykłym stworzątkiem, a mianowicie - kolczatką.

Kolczatka to ssak, którego można spotkać w Australii, Tasmanii i Nowej Gwinei. Nazwa zwierzęcia wzięła się od tego, że jego ciało pokrywają długie kolce. Poza dziobakiem to jedyny ssak, który składa jaja zamiast rodzić młode. Zwierzęta te należą do najstarszych ssaków na Ziemi - najdawniejsza znana skamienielina kolczatki ma około 17 milionów lat.

Po strasznie krótkim opisie kolczatki możemy przejść do looków. 

Stylizacja dla użytkowników bez pakietu vip:




Ogromnie mi się podoba. Sześć rzeczy na 2900 starcoins to według mnie wcale nie jest tak drogo. Cudowna wręcz fryzura, do której mam słabość idealnie pasuje do rogów, charakteryzujących kolczatkę (acz tu przypominają te u jednorożca). Luźna bluzka, szorty, trampki - zdecydowanie mój styl. A wszystko akcentują doprawdy urocze ściągacze na rękach, oczywiście w kolorze brązowym!

Teraz outift dla vipów. Podziwiajcie:


Dopsz, powiem prawdę: nie podoba mi się. Słuchawki, koszulka (Marcia confident #tagbardzo), szorty, rajstopy i trampki do tego to po prostu doskonały zestaw, jednakże czar prysł, kiedy dorzuciłam być może bajecznie wycieniowaną, lecz zbyt... napuszoną (?) burzę loków, a także kolczyki. Gdybym miała oceniać, strój wylądowałby w notce z oceną 6.5/10.

Cóż, to by niestety było na tyle, jednak obiecuję Wam, iż następny wpis z tej serii będzie o wiele dłuższy. Powiedzcie mi tylko, jakiego tym razem zwierzaka mam odtworzyć!
Bajos Amigos!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


4 komentarze:

  1. Ciekawy post!
    Ach, te informacje o kolczatce.. Przyda mi się, dzięki Marcia! *O co mi chodzi??*
    Look dla osób bez pakietu VIP jest piękny, zaś ten dla osób z pakietem.. Cóż - zgadzam się z Tobą, czar prysł po tym, jak dodałaś te napuszone włosy i kolczyki. Bardziej ten look przypomina mi #Hipstera po wizycie u fryzjera! XD Tak, nie śmieszne.
    Lubię te Twoje logo. Ech, "CHLEB." :")
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa notka! :3 Kolczatki są fajne, ale według mnie lepsze są dziobaki. xD W sumie - i to i to stekowiec. Looki mi się nie podobają, lecz jak na kolczatkę, to jest dobrze. Ten drugi jakoś bardziej mi przypadł do gustu, ale włosy w nim już nie. Jem CHLEB, o nie! D:

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)