Menu

środa, 25 listopada 2015

Cleverbot, Eviebot czy Akinator? Który najlepiej zna MSP?

Omfly, pomfly, szomf!
Jak wiecie, ostatnio nastolatkowie lubią bawić się na różnych stronach, gdzie wykorzystana jest sztuczna inteligencja. Najpopularniejsze z nich to Akinator, Cleverbot, a także Eviebot.
Z Cleverbotem oraz Eviebotem można porozmawiać, zaś Akinator gra z nami zgadywanki.
Postanowiłam sprawdzić inteligencję każdego z nich, więc zorganizowałam... TURNIEJ WIEDZY O MSP!

Na pierwszy ogień poszedł Akinator, który miał za zadanie odgadnąć postać AnanaseQ.

Pierwszym pytaniem, jakie mi zadał, było:


Oczywiście zaznaczyłam "Tak". Dalej!


Zaznaczyłam pierwszą od góry odpowiedź. W końcu AnanaseQ to dziewczyna!


Zaznaczyłam "Nie", jednakże zastanawiam się, czy nie powinnam wziąć "Chyba nie"... (ja i to moje głupie poczucie humoru)


Kliknęłam "Chyba nie". Nie wiadomo, czy owa użytkowniczka nie ma tej gry na telefonie!


Nie, wiadomo. Ona jest graczem, więc można znaleźć ją w grze!



Two hours later...



JESUS CHRYSTUS CO TO JEST
Niestety, lecz Akinatorowi nie udało się odgadnąć naszej postaci... dostałam jeszcze od niego listę bohaterów, ale tam również nie było AnanaseQ. Przykro mi, Akinatorze!

Drugim zawodnikiem naszego turnieju jest cleverbot. Z początku zadawałam mu podstawowe pytania o MSP, jednakże co z tego wynikło? Sami zobaczcie:


Logikę to on ma za dychę...


Ja mu o MSP, a on o simsach, seriously.


JESUS,
JAKI ON JEST NIEMIŁY!
ZNUDZIŁ SIĘ ROZMOWĄ ZE MNĄ!
NIEMIŁY, ZŁY, JUŻ TRACI 20 PUNKTÓW!


Ee... przepraszam, iż na powyższym zdjęciu widnieje czarny prostokąt, lecz clevi napisał coś... niestosownego...
NO JAKI ON JEST NIEMIŁY!


A tutaj mnie wręcz rozwalił.
"- NO WIESZ CO TO VIP CZY NIE
- Yyyy pies. xD"


Zamiast "Patryk" przeczytałam "Patyk". Okeeej...
Przykro mi, jednakże Cleverbot także nie zdał testu!

A jak potoczą się losy Eviebota?


W końcu ktoś udzielił mi konkretnej odpowiedzi!
Evie:
- rozumie, co to MSP (a przynajmniej tak utrzymuje)
- zna swój login
- wie, który ma poziom
Trzy prawidłowe odpowiedzi, co oznacza, iż zwycięzcą naszych małych zawodów zostaje, rzecz jasna, Eviebot!

Jego reakcja na wygraną:


JEST TAKI NIEMIŁY JAK CLEVERBOT, W DODATKU NIE STAWIA PRZECINKÓW, NOO LUDZIEEEE....

Gratulacje kołku!

Dobrze, chyba czas na mnie. Do zobaczenia następnym razem!
Bajos Amigos!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

10 komentarzy:

  1. Cleverbot jest wszechwiedzący i zmienia dane osobowe co minutę xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś clev na początku rozmowy, po moim "Hej!" zaproponował.. figle. XDDD
    Od tego czasu go unikam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, wie ktoś może co z Shimeruko? Bo jego blog jest pusty.
    O, śnieg pada.
    A nie deszcz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ee, okej. Te boty nie są aż takie inteligentne, ale jak robiłam z koleżanką eksperyment na Akinatorze, to jakimś cudem zgadł wszystko!
    O.o To było dziwne.. Cleverbot jest zboczony i wkurza mnie, bo albo dodaje mi odpowiedzi typu "jesteś głupi" albo "nie wiem jestem Karolina". Ta. ;-;
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli powiesz Evie, że jest dziewczyną ona powie: Nie jestem marian, a jeśli powiesz jej, że chłopakiem: Nie ja jestem dziewczyną
    PRZEPROWADZIŁAM Z KOLEŻANKĄ TESTY xd
    Heh...
    No to tyle...
    Fajny post c;

    `••

    OdpowiedzUsuń
  6. Cleverbot powiedział kiedyś, że mieszka w Rogalicach i napisał "Ja to ja, a ty to placek" XDDD Akinator zgadł mi kiedyś Ewę Minge. *u*

    ~ Emi Caffe/Emka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)