Menu

wtorek, 10 listopada 2015

ChibiStars + Pytanie + Look

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Nie byłam dzisiaj w szkole, więc postanowiłam napisać posta. Przez dwie godziny zbierałam materiały na dzisiejszą notkę, która może Wam się spodoba. Zapewne zaciekawił Was tytuł, a dokładniej: "ChibiStars". Jest to seria, w której moim zadaniem będzie narysowanie jednej MovieStar, ale w wydaniu chibi. Seria niby banalna, a jednak jest bardzo fajna. Dziś postanowiłam zaprezentować Wam MovieStar, którą niestety musiałam wziąć bez pytania. Jest nią Lanche! Mam nadzieję, że nie masz pretensji o to, że "pożyczyłam" twoją lalkę. Prawda?
Próbowałam Cię odwzorować najlepiej jak potrafiłam. Myślę, że nie zapomniałam o żadnym akcencie.

♣ ChibiStar ♣

Lanche:
Kawaii! Twoja MS miała niewiele elementów, więc myślę, że wyszła dość ładnie i estetycznie. Tak, jeżeli chodzi o buty. Zrozumcie na komputerze nie potrafię rysować bucików. Sądzę, że najlepiej wyszły włosy, bluzka i rajstopki. Całość zajęła mi ok. 1 godziny. Myślę, że moja praca się opłaciła i efekty są widoczne. Strasznie spodobał mi się twój gust! Posiadasz niebywały talent łączenia kolorów. Strasznie Ci tego zazdroszczę! Sama bym chciała posiadać takie wyczucie.

Jest ktoś chętny do następnej części z tej serii? Kto chce zostać "przerobionym"- pisze w komentarzu, że się zgłasza, podaje nick i ewentualnie nazwę look'a!


♣ Pytanie ♣

Pewnie większość z Was wie, że na Abiesce jest konkurs na redaktora. Jak myślicie- czy gdybym się zgłosiła miałabym choć 1% szans? Mam spróbować czy sobie darować? Myślałam nad tym od samego rozpoczęcia konkursu, ale osobiście sama nie wiem czy dam radę. Cóż... decyzję pozostawiam Wam. Liczę na Wasze szczere opinie, gdyż zależy mi bardzo na tym by poznać Wasze zdanie na ten temat.

♣ Look ♣

 Dzisiaj zaprezentuję Wam look, który został stworzony z myślą o starszym MSP.


Jak widzicie look posiada 4 rzeczy, a jego koszt wynosi 1775 sc. 
Włosy Naszej MS są koloru jasnego brązu i są zawinięte w kok. Na nich spoczywają cudowne kocie uszka w kolorze biało-fioletowym. Nasza postać ma na sobie delikatny kombinezon w kolorze fioletowym, który dominuje w stylizacji, a także posiada drobiny białego "brokatu". Buty są w kolorze dominującym (fiolet) i posiadają dwie malusieńkie kokardki z tyłu. Ubiór zasługuje na mocne 8/10, ponieważ dalej czegoś tutaj brakuje! Look dziewczęcy i delikatny, więc nadaje się na każde wyjście jak i romantyczne spotkanie z ukochanym. (o ile zdejmiecie uszka, bo Wasza miłość uzna Was za psychopatyczne kobiety zakochane w kotach)

Skład:


Paleta kolorów:



♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:
GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 
♣ Pożegnanie ♣ 
Z góry przepraszam, że notka był nieco krótka. 
Niestety, ale muszę kończyć już tego posta.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już jutro z kolejnym postem!

Baiyo!


♣Patka♣ 



  

38 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Nick: Annabella TBV
    Look: wybierz obojętnie jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Nick: Rosence
    ~Ta z najek c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do tej serii!
    Nick: Emi Caffe
    Fajny post, to zdanie z psychopatycznymi kobietami xDD

    ~ EC ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cś XD
      Widzę, że seryjka przypadła do gustu :*

      //Pati

      Usuń
  4. Zglaszam sie do serii!
    Nick: kornelia123lol
    Look: Aktualny ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Nick: Mala Tyna
    Look: Obojętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę! Nick: Sweecia 2014.
    Wysłałam Ci moje logo ze mną do serii loga na topie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że nie mam pretensji! C: Moja MS wyszła Ci ślicznie, sama bym tak nie umiała, dzięki wielkie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, to dobrze!
      Ogromnie się cieszę, że Ci się podoba :)
      :**

      //Pati

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W PaintToolSAI, a czasem w paint'cie XD

      Usuń
  9. Zglaszam sie!
    Nick - Raven187
    Look wybierz obojętnie jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    NICK : jowitka_1000
    LOOK: Sama wybierz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zglaszam się. Nick Oliwenieczka
    ~N/F

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    nick: hitka15

    ~mar
    ~hitka15
    ~haall

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Nick: Paular123123
    ~ Flex#

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na notke od Ciebie <3 Cudowna C`;

    ~>>I<<
    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty posteł!
    Fajnie Ci wyszło to odwzorowanie na Chibi.
    Look piękny! ❤ Taki fiolet jest.. Magiczny.
    I tak w ogóle to myślę, że jakbyś się na Abiesce zgłosiła i napisała podobny post do tego, to na pewno byś wygrała! Z takim postem 100% szans! ^^
    I jeszcze jedno.. Mogłabyś mnie narysować jako Chibi, tyle, że nie wiem, czy się doczekam. No, nie ważne. Zgłaszam się!
    Nick : #Truskaffkowa
    Look : "Pastelee *U*"
    Myślę, że look'a szybko znajdziesz.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapisałam już na pulpicie twój look! (Od innych też, mam wszystkie) Doczekasz się! Specjalnie dodałam Cię obok folderu z PaintToolSAIem :**
      I dziękuję!! :**
      Zgłosiłam się na Abi! :33 Ale nie wygram- widziałaś zgłoszenia innych? SĄ cudowne, a mój nijaki X'D
      Cóż- przynajmniej jestem z siebie dumna, iż podjęłam taką decyzję! :-)

      //Pati

      Usuń
    2. Ahahah, Twoje nijakie znajdź sobie moje zgłoszenie I przeczytaj X'D

      ~K

      Usuń
  16. Super post! Nie mogłam się doczekać, aż napiszesz :3 Co do naboru, musisz wygrać! Będę trzymała kciuki.

    ~ siirii, siw

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobisz mi takie cos? C: Look jaki jest najłatwiejszy dla Cb do narysowania ;^

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do tego 'przerabiania'. Widać że masz talent do takich cuśków ;D
    Notka mimo iż krótka, to ciekawa.

    Nick-lolme
    Lev-16
    Look- dowolny (choć możesz zrobić looka Kawaii Goth, o ile Nir sprawi co kłopotu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Nick : Sensity
    Look : Obojętnie
    Post świetny !

    OdpowiedzUsuń
  20. le cudowny pomysł! Zgłaszam się!
    Nick: Maja997733
    Look: wybierz sobie najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabyś? nick Karola71830 look byle jaki poproszę

    OdpowiedzUsuń
  22. Postacie na MovieStarPlanet to MovieStar, nie lalki. Jak chcesz lalki to wracaj na Stardoll.

    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeciu, taki szczególik, którego uczepiłaś się akurat Ty! :'*
      Teoretycznie jest to lalka, bo idzie ją ubierać. AHA! I nie zapominaj o tym, że szykuję posta o Tobie, celebrytko! Jak staniesz się sławna to nie zapomnij powiedzieć dzięki komu!
      Dziękuję i do widzenia :3
      Amen!

      Usuń
  23. Post rewelacyjny! :D Możesz pożyczyć moją postać xD
    Login: M a j u $ k a
    Look: Hmm...czekaj losuję. A niech będzie 180

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym chciała, żebyś odwzorowała ten look "Uroczy i elegancki". Pauli2k.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)