Menu

niedziela, 1 listopada 2015

Callies powraca!

Z tej strony Aga. Dzisiaj po kolejnej sporej przerwie przychodzę do Was z postem o mieszanej tematyce. Nie mam kompletnie pomysłu na to co zaraz napiszę, jest 21:13 zobaczymy co wymyślę.
Może najpierw zaprezentuje Wam logo, które przed chwilką zrobiłam? Oto i ono:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  OPIS  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tło: Wykonałam je sama przy pomocy programu/strony pixlr.com. Powiem szczerze, że bardzo mi się ono podoba, pasuje do całego zamysłu stworzenia czegoś lekkiego, dziewczęcego, kwiatowego.
Napisy: Już od dawna chciałam użyć tej czcionki, bardzo mi przypadła do gustu. Postanowiłam dodać tylko swój nick, nic więcej. Uważam, że cytatów tutaj nie potrzeba.
Postacie: Na logo widnieje moviestar z mojego nowego konta - Callies. Ubrałam ją w zestaw, który stworzyłam dzisiaj. 
Całość: Myślę, że prezentuje się całkiem ładnie. Jedyne co mogłabym teraz zmienić (ale nie zrobię tego, bo nie mam czasu) to kolor mocno fioletowych kwiatków pod napisami na jaśniejszy.

A Wy jak oceniacie logo? Może ktoś z Was chciał by dostać podobne? Jeśli tak zapraszam do zgłaszania się.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  WZÓR ZGŁOSZENIA  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
NICK: Callies 
KOLORY TŁA: Fioletowy, żółty
NAPISY: Tylko mój nick + "Live in dream"
DODATKOWE UWAGI: Logo ma być w stylu mrocznym itp.
+ możecie dodać coś od siebie

Każdy kto chce dostać logo musi (jeśli nie ma) zaprosić do znajomych moje konto: Callies

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Po małych przemyśleniach stwierdziłam, że mam kilka spraw do ogłoszenia. No więc tak,
serię z logami (wiem, że ten wyraz się nie odmienia :/) wznowię, gdy pod tym postem zgłosi się minimum 5 osób. Jeśli chodzi o termin następnego posta z mojej strony to muszę powiedzieć, że naprawdę nie mam pojęcia - może to być nawet jutro, ale nawet i za tydzień, miesiąc lub dwa. Bardzo chciałabym pisać dla Was ciekawe posty, ale nie potrafię. Nie mam weny - nie mam pomysłów. Może Wy jakieś macie? Chętnie poczytałabym Wasze komentarze. Na prośbę jednego z czytelników około dwa tygodnie temu przygotowałam, zebrałam materiały do notki z serii History of MSP. Niestety jak widzicie do tego czasu jej nie napisałam. Jednak postaram się zrobić to jak najszybciej, bo z tego co pamiętam lubicie gdy pokazuje Wam różnorodne unikaty jakie znalazłam. Jednakże będzie to chyba już 3 lub 4 część "pokazywania", a moje pomysły już się kończą, więc nie liczcie na więcej prezentacji. O czym to ja jeszcze chciałam napisać? Właśnie przypomniałam sobie, że niedawno yhym  żeby to jeszcze było niedawno... prosiłam Was o wysyłanie looków do serii Look inspirowany - spokojnie pamiętam o nich. Jeśli chodzi o Wasze loga dla mnie, które mi wysyłacie możecie to robić dalej! 
Dla przypomnienia g-mail: jesymsp@gmail.com
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Wpadłam na kolejny "świetny" pomysł, pokaże Wam ile łącznie i jakie prace dostałam:

Logo od Luiza MSP/Lanche
Logo od Lukcia MSP/Lukcia
Logo od Czekoladowa :3/Mala Tyna
*Źle wycięłam zdjęcie, nie mówiąc już o tym, że powinnam je pobrać*
Tego loga jeszcze nie prezentowałam Wam, i jak podoba się? Mi bardzo! Dziękuję.
Logo od Anonimek C:/Domy
Logo od Jesse Games/Shakira51001
To już wszystkie prace jakie dostałam. Dziewczyny, bardzo Wam za nie dziękuję! Doceniam czas jakie na nie poświęciłyście, a przecież mogłyście robić zupełnie coś innego niż logo dla mnie.
  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ KILKA SŁÓW O NOWYM KONCIE  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
No właśnie, ciągle piszę o tym nowym koncie, a jeszcze nic konkretnego o nim nie powiedziałam. No więc tak, postanowiłam stworzyć nowe konto z kilku powodów jednym z nich jest to, że na starym mam okropne lagi. Uwierzcie, aby obejrzeć film musiałabym czekać może z 10 minut na jego załadowanie. To też zapewne wina mojego sprzętu, ale nie o tym teraz. Tworzenie nowego konta to też dla mnie było takie "oderwanie się od rutyny", mogłam zacząć wszystko od nowa. Nie mam zamiaru usuwać konta Jesy <3 bo za dużo czasu na nie poświęciłam. Od kilku dni wchodzę na nie tylko by zakręcić kołem i odpowiedzieć na wiadomości - nic więcej i tak właśnie ma zostać. Korzystając z promocji zakupiłam też pakiet vip na miesiąc z czego bardzo się cieszę, aczkolwiek tutaj muszę być szczera, że fakt iż wydałam już sporo pieniędzy na tą grę trochę mnie zasmuca.
Jeśli chcecie coś jeszcze wiedzieć śmiało pytajcie (nie gryzę).
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  LOOK - FOCUS  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Powoli zbliżamy się do końca tego jakże "ciekawego" posta. Pozostało mi tylko zaprezentowanie Wam mojego looka do piosenki "Focus" autorstwa Ariany Grande.
Sama piosenka wprost mnie urzekła. Uwielbiam głos Ariany.

 Tworząc zestaw kierowałam się tym zdjęciem:

Odwzorowanie chyba nie poszło mi najgorzej. Jedyne co mi się nie zgadza to kolczyki, nigdzie nie mogłam znaleźć takich futrzanych okrągłych kolczyków. Ogółem cała piosenka zainspirowała mnie tak bardzo iż postanowiłam też odwzorować twarz Ariany Grande na mojej moviestar. Spodobała mi się ona, więc zostawiam ją na jakiś czas. Jeśli chcecie zakupić look - proszę bardzo. Tutaj nie mam nic przeciwko.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ja się już z Wami żegnam, do następnego posta!
~ Angelika/Angela (tak, tak kończymy z "Aga")
`Callies

37 komentarzy:

  1. Pierwsza? *--* Fajny post :^

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście, piosenka jakoś specjalnie mnie nie urzekła. Ten "głos" w refrenie wydaje mi się trochę dziwny... Jeśli chodzi o sam Look, jest okej, ale kolor włosów zmieniłabym zdecydowanie na bardziej fioletowy, i dodadałabym jakieś kolczyki. Na Twoim miejscu, zmieniłabym też górę na coś bardziej "nowoczesnego".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z włosami miałam problem bo na msp nie ma takiego koloru jaki chciałam dać do tej fryzury. Na jakimś tam portalu przeczytałam, że Ariana zmieniła kolor na "platynowa blond" (w grafice pokazany jako biały). Kolczyki są, za 250sc - mało widoczne.

      Usuń
    2. No, są. Jak się przyjrzeć to są. Takie "piórkowe".
      ~#Kareu

      Usuń
  3. Kelcia mnie wyprzedzila +o+
    Czemu nie spisz?
    Popiszesz na czyms?
    Super duper post
    Xd
    Trzecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny posteł. :3
    Aaa, loga atakują! I do tego jakie.. Piękne są! *U* Ariana Grande ma nową piosenkę?! Czemu nikt mi nie powiedziaał?! x-o
    Heheł, ładnie Ci wyszło, ale mi się wydaję, że Ariana ma w tym teledysku fioletowe włosy. (A może nie.. Ach, ten daltonizm. ;_;)
    Nie ważne. Tak propo to masz na imię Angelika czy Agnieszka..? XD
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Tak jak wyżej napisałam na portalu przeczytałam, że Ariana zmieniła kolor włosów na platynowy blond - w grafice biały lub prawie biały. W pewnych momentach w teledysku kolor wygląda na fioletowy, raz jest nawet lekko różowy, ale znajdzie się też moment gdzie widać go jako biały.

      Mam na imię Angelika, ale moja koleżanka zaczęłam mówić na mnie Aga już około 5 lat temu. Tutaj też się tak podpisywałam, ale postanowiłam to zmienić. Za dużo osób myśli, że jestem Agnieszką.

      Usuń
    2. *zaczęła (tą świetna autokorekta)

      Usuń
    3. A myślałam, że ty ti Agata XD.
      Zrobię logo dla Ciebie zgodnie z zaleceniami lekarza XD
      .

      Usuń
  5. Można jeszcze wysyłać loga? Dawno zrobiłam, a nie wysłałam..
    Tak wgl. Zgłaszam się!
    Nick : SWEETyolo04
    Styl, kolory, dodatki, cytat : chciałabym coś wymyślonego przez Ciebie...
    Ma Cię w znaj na Jesy <3... ale na Callies.

    Post świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wysyłać c;
      Można zawsze wysyłać xd
      Ok na Jesy <3 wystarczy.

      Usuń
  6. Zgłoszenie piszę idąc do szkoły. XD
    NICK: Wintelle *masz w znaj na Callies*
    STYLK ETC.: Jakieś jesienne, proszę. Cytat obojęty, na logu poproszę mój nick.
    Świetny post Aga. ♥
    'Cind

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam tylko nie Aga xd ja naprawdę muszę z tym skończyć.
      Dzięki ;)

      Usuń
    2. Nie chcę pisać Jesy <3 XDD

      Usuń
    3. Heh, do następnego posta wymyślę jakiś nowy podpis c;

      Usuń
  7. Poprosze logo '-'
    Nick: Aneiil
    Kolory: podobne do twoich 👑
    Napisy: moj nick
    Dodatkowe uwagi: logo ma byc zwyczajne, czyli nie na zime itd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    Look jest cudny *°*
    Kocham tą piosenkę :3
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
  9. No, hehe.. Ja wole słuchać op i ed. Xd
    Look jest taki... Nie chcę nikog o urazić..
    Jest brzydki. :///
    A Ariany nie lubię.
    Pozdrawiam.
    Cześć.
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk, przecież o gustach się nie dyskutuje c;

      Usuń
  10. Aga napisała *^-^*
    Post jest bardzo ok i bardziej wow. Wszystko poukladane. A to ja teraz poproszę o logo, bo przecież chciałaś dużo osób.
    Nick: 1szymon102 (tsa, normalnie sekret)
    Napisy: mój nick + "Dreams Autumn in Paris" + "Letnie słońce już dawno zaszło".
    Look: "Dreams Autumn. Love Paris" (trochę dalej jest, ale szybko znajdziesz).
    Coś jeszcze? No tak, jesienne logo, jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Angelika napisała xd (y)
      Naprawdę muszę zmienić ten podpis.
      Jeśli to jest poukładane to ja jestem *ktoś tam kim bym nie mogła nigdy być*.

      Usuń
  11. Poproszę logo
    NICK : jowitka_1000
    KOLORY: Fioletowo niebieskie
    NAPISY : tylko moja nazwa
    LOOK : możesz sama dopasować
    I już zapraszam na MSP
    Jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, logo już się robi (no, nie dosłownie xd)

      Usuń
  12. Zrobisz mi logo....
    Nick: Danska
    Styl: Mrok, kreew!
    Animki: PATELNIAA! I druga osoba ma być duchem xd.
    Twarz: Ta "ja" z patelnią ma być zła. A ta "ja" duch ma smutajeć.
    Napisy: Danska i Life is Brutal.
    Ubiór: Z patelnią ma być cała na czarno. A duch to ubierz sama.
    O.o tych wymagań się uzbierało.
    Zrobię ci logo z zaleceniami lekarza XD
    ~Danska z Afrika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyh już na nie czekam xd

      Usuń
    2. A a e -mail to....
      danskusiatfm@gmail.com
      ~Danska
      Czy wolicie ?
      ~Danska z Afrika

      Usuń
  13. Z tymi włosami Ariany w teledysku jest tak, że ich kolor zależy po prostu od światła. W normalnym świetle był to platynowy blond, a z kolei w pewnych momentach było takie lekko fioletowe światło, co było właśnie po nich widać. Tak w ogóle to ona ma cały czas ciemnobrązowe włosy. Kolor włosów był zmieniony chwilowo, na potrzeby teledysku.

    I ten... Te drugie logo naj C;

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to cały czas mi chodzi - to zależy od światła. Jeśli chodzi o kolor włosów Ari, to racja teraz sobie przypominam jak przeczytałam o tym kiedyś na fejsie (nieważne).

      Usuń
  14. Jest 6 zgłoszeń na loga - starczy.
    Do następnego posta proszę - nie zgłaszajcie się.
    Mam pomysł na kolejną notkę, będzie w niej mamy bonus dla tych osób, które już się zgłosiły.
    Okazję na dostanie loga jeszcze będziecie mieć.

    ~ tak to wszystko ~

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Uwielbiam piosenkę ''Focus'', jest fantastyczna! *-*
    ~ Emi Caffe
    'Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. JEJ! Aga powraca *-* Czekałam na Twoje posty <3 Hyhy, a ja loga od Ciebie mam <3
    `Doma B)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)