Menu

poniedziałek, 23 listopada 2015

|8| HoM - 3 unikaty + bonus

EDIT: Udało mi się znaleźć motyw za jakiego pochodzi kilka unikatów. Dlatego przepraszam, że czasem będą krótsze opisy, musiałam je zmienić.

Z tej strony Angelika z dawno już zapowiedzianym postem z serii History of MSP. Na dziś przypada już trzecia (bądź czwarta, błagam nie zabijcie mnie za numerację) część prezentowania unikatów, które udało mi się znaleźć. Dzisiejszy post będzie troszeczkę inny niż zwykle, bo większości zdjęć nie wykonałam ja - znalazłam je błądząc po zagranicznych blogach, aż udało mi się trafić na pewną stronę. Umówmy się też, że do wszystkich "eksponatów" nie będę dodawać opisów. Dobrze nie będę już Was zanudzać, pora pokazać te małe "cudeńka"!
Zapomniałabym o jednej ważnej informacji! Mam dla Was bonus pod koniec posta, także miłego czytania/oglądania.

     
Pierwszym ubraniem, jak widzicie jest różowy top z oddzielonymi od niego rękawami w tym samym kolorze. Ową część garderoby można było zakupić podczas tygodnia unikatów, który miał miejsce w 2014 roku.  Bluzkę (jeśli można nie można tak to nazwać) oceniła bym na 4 w skali od 1 do 10. Nie prezentuje się jakoś "super" i nie pasuje do wielu stylizacji - posiadam ją praktyka jest, hehe.
Tutaj widzimy już "bardziej ulepszoną/nowocześniejszą" wersję powyższej bluzki. Świadczy o tym większa ilość, zastosowanych do modernizacji tej części garderoby, cieni.
Pamiętacie jak możecie pamiętać? To było tak dawno... jak kiedyś mówiłam Wam, że dawniej moderatorom nie zależało tak na cenie ubrań? Podałam też kilka przykładów starych ubrań/dowodów co do mojej hipotezy. Tutaj mamy kolejne jej potwierdzenie, zamiast kupować oddzielnie top (przypuśćmy 400 sc) oraz naszyjnik (dzisiaj ich cena to nawet 500sc) mieliśmy wszystko razem! Za przypuszczam około 450sc. Różnica jest.

Tutaj widzimy bluzkę, która bardzo mnie zaskoczyła. Jest to coś w rodzaju ubrania na Halloween. Udało mi się ją również znaleźć ją u moviestar na niemieckim serwerze, co za tym idzie miałam okazję ją przymierzyć. EDIT: Teraz już wiem, że pochodzi w 100% z motywu Halloween'owego.

Tutaj zaciekawiła mnie grafika ubrania. Wszytko byłoby normalne i przeciętne jak na stare msp, ale jest jeden szczegół - naszyjnik. Nie ma na nim choćby najmniejszych cieni. To prościej mówiąc bluzka, na której ktoś namalował kółka w celu stworzenia czegoś na wzór naszyjnika.




Motyw, z którego pochodzi ta bluzka:











Tutaj mamy bluzkę, z tego co zauważyłam, w jednym z podstawowych i często używanych przez modów modeli tych części ubioru. Bardzo podoba mi się nadruk. SUMO!


Tym razem coś znalezionego przeze mnie, a mianowicie bluzka z nadrukiem, na którym widnieje podobizna Michaela Jacksona. Bardzo podobają mi się takie motywy, a niestety teraz jest ich na msp mało. Z tego co pamiętam widziałam tylko bluzkę z Justinem Bieberem i Lady Gagą.
    






    
Tutaj postanowiłam oddzielić wszystko co udało mi się znaleźć i co dotyczy Sagi Zmierzch. 
Dwie pierwsze bluzki od góry - już kiedyś je pokazywałam, są na nich napisy związane z serią. Zostały one jakby podzielone: dla fanów wampirów (Edwarda i Belli) oraz wilków (Jacoba).
Kolejne dwie bluzki - są to raczej topy, widnieją na nich napisy dotyczące - jak wyżej - tej niegdyś bardzo popularnej sagi.
Trzy ostatnie bluzki - możemy zauważyć na nich podobizny 3 głównych bohaterów: Belli, Edwarda, Jacoba.
Wszystkie (a na pewno większa część) ubrań pochodzi z tego motywu:

     







      

Motyw, z którego pochodzi ta sukienka;


Tym razem widzimy różową sukienkę o prostym kroju. Na środku graficy dodali gruby, (tutaj) czerwony pasek. Na górze, obok ramiączka można zauważyć mały guziczek w kształcie serca. Sukienka ma trochę cieni, ale nie wygląda na jakoś specjalnie zmodernizowaną graficznie.

Motyw, z którego pochodzi ta sukienka:


Poplamiona krwią sukienka zaprezentowana wyżej z pewnością przydałaby się do nie jednego horroru. Byłaby też świetnym przebraniem na Halloween. Jej grafika nie wygląda na bardzo przestarzałą. Pochodzi z motywu na Halloween (przepraszam za powtórzenia).


     

Na powyższym scr. widnieje Poplamiona krwią siekiera. Wydawało mi się, że gdzieś wcześniej ją widziałam i faktycznie, popatrzcie tylko:
    




    

    




    
Tą małą "kolekcję kolczyków" tak jak okulary postanowiłam oddzielić.
Na samej górze wydzimy dodatek w kształcie pierniczków. Są one zaczepione za dość gruby, (?) pojedynczy, złoty łańcuszek. Całość utrzymują białe perełki.

Drugie od góry są kolczyki w kształcie świątecznych lasek, cukierków do jedzenia. Są one w kolorze białym i czerwonym. Zostały zaczepione na dwóch szarych łańcuszkach, a później na czerwonych perełkach.

Następne są kolczyki w kształcie choinek. One podobają mi się najbardziej. Zielone iglaki zostały przyozdobione po kilka kolorowych elementów w kształtach takich jak: kropki (przypuszczam, że mają to być bombki) oraz serduszka. Na choinkach został też namalowany śnieg, a na samej górze oczywiście znajduje się gwiazda. Kolczyki zaczepione są za cienki, podwójny, szary łańcuszek i za czerwone perełki.

Kolejne są kolczyki w kształcie dyni. Zostały one bardzo starannie wykończone - dodano nawet cienie na małych listkach, na górze. Nie mają one takiego zaczepienia jak te opisywane przeze mnie wyżej.

Ostatnie kolczyki mają kształty duchów. Tym razem można powiedzieć, że graficy naszej gry wybrali inną formę kolczyków. Dodatek został wykończony całkiem dobrze.
    

Na tym zdjęciu widnieje opaska (tak mi się przynajmniej zdaje). Można zauważyć dużą ilość ceni, pod względem graficznym jest naprawdę okej. Szczególnie podobają mi się te piórka - są starannie wykończone i fajnie się prezentują.
      

*Świetnie przycięte zdjęcie. Brawo ty! Brawo ja.*

      


    ☆ B O N U S   
Ostatni post z serii HoM dotyczył Zwierzaków i Boonies. Kilka dni po jego publikacji znalazłam świetne materiały, które uzupełniłyby go. Oczywiście pojawiły się notki od innych redaktorów, więc i tak nikt nie zobaczyłby ich. Mogłam zrobić kolejny post dotyczący zwierzaków, ale nie mam ochoty, ani chęci na niego czasu, bo pomysły na tą serię ciągle mi przybywają. Dobrze już bez tej gadaniny przechodzimy dalej. 

DLA OSÓB, KTÓRE NIE CZYTAŁY POPRZEDNIEJ NOTKI - - - - - > L I N K

Od czego zacznę? Dobre pytanie...
Znalazłam takie zdjęcia: 


Wydaje mi się, że jest to informacja dla moviestars odnośnie wprowadzenia przed moderatorów do naszej gry pierwszych pupili - boonies. 
Obrazek pierwszy - Są na nim dwa teksty informacyjne, jeśli je połączymy otrzymamy całość: (Wiem, że pewnie większość z Was potrafi odczytać ten tekst, pomimo, że jest w innym języku, ale są tutaj też młodsi czytelnicy, którzy mogą sobie z tym nie poradzić).
MovieStarPlanet odwiedziły stworzenia zwane Boonies, które przybyły z odległej galaktyki. Ich ziemia została podzielona przez wojnę. Weź jeden z jasnej strony lub ciemnej strony. Znajdź je teraz w sklepach!
Napisy zarysowują nam kawałek wymyślonej przez twórców historii jaka ma wiązać się z pojawieniem się boonie,

*Wow, śnieg zaczął padać *o**
Obrazek drugi - Wydaje mi się, że jest to wnętrze sklepu, najstarszego sklepu z boonies w historii MSP. Tekst po lewej stronie to instrukcja jak zaopiekować się jajkiem/pupilem. Napisy z prawej strony mówią nam o rodzajach boonies.
Istnieją dwa rzadkie kolory! Jasna strona: Rainbow i Electro Shock
Ciemna strona: Stripez i Pygmy

Obrazek trzeci - Tak jak wyżej myślę, że jest to wnętrze sklepu tylko po małej modernizacji - dodano boonie dla moviestars z vipem. Został zmieniony też wygląd poszczególnych jajek. 

      
Dobrze, to już wszystko co dla Was przygotowałam.
Mam nadzieję, że miło się czytało.
W następnym poście mam zamiar przedstawić stare motywy/konkursy, co Wy na to?

Pozdrawiam,
Angelika/Aga

*Tak niekreatywnie bez loga z dupnym zestawem robionym na szybko (z ciuchów z szafy... Nie pytajcie)*

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wierzę, że komuś się podoba xd

      Usuń
  2. Ciekawy posteł!
    Jakiż on długi..
    Większość bluzek i spodni jest bardzo stara.
    Może i niektóre mi się podobają, ale są bardzo przestarzałe. Dodatki są wyjątkowo ładne. Te kolczyki laseczki na Święta. *-*
    Ach, te rzeczy na Halloween! Ta siekiera z krwią wbita w głowę.. Cóż, teraz w MSP grają nawet 8-latki, więc oczywiście moderatorzy zrobili coś mniej strasznego.
    Poza tym, zazdroszczę, że u Ciebie pada śnieg, bo go kocham. <3 Ale nie, oczywiście u mnie jest tylko szron, chociaż -4.
    #PoznańPozdrawia;-;
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Padał 10 minut i przestał, więc nie było się czym cieszyć :/

      Usuń
    2. A u mnie jest duu [...]żo śniegu, miasto niedaleko Zakopanego pozdrawia B))

      ~K

      Usuń
    3. U mnie wczoraj był śnieg, ale dzisiaj stopniał. ;c Miasto pół godziny od Katowic pozdrawia. B)

      Usuń
  3. Świetny post! :) Bluzka z Michaelem Jacksonem najlepsza. xD

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xd
      Heh, też mi się ona podoba.

      Usuń
  4. Mega dopracowany post! ♥ Jeju, twoje post są świetne! Ta bluzka z tym naszyjnikiem, eh. Wygląda jakby modzi dorysowali go w Paincie...
    *Boże, tak mi się podobają takie posty.*
    'Cind
    ~Win.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Też uważam, że to wygląda jak dorysowanie w Paincie. Eh ta logika... Dopracowana bluzka z cieniami, a co tam walniemy kółka - to będzie dodatkowo naszyjnik! XD

      Usuń
  5. Zajebisty post moja Ago <3 :P
    ~Aga
    ~RYBA

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej ciuchy na halloween to bylo coś. A teraz? Teraz mamy czerwone włosy z Monster High za 800sc. i fioletową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)