Menu

niedziela, 1 listopada 2015

50 przypadkowych pytań o mnie!

Cześć

Zrobię dla Was 50 pytań o mnie. Tak, wiem zrobiłam Q&A, ale wolę zrobić takie 50 przypadkowych pytań o mnie. Okey, zaczynajmy.

1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
- Telefon, muszę go mieć zawsze przy sobie.
2. Ulubiony sklep z ciuchami?
- Sinsay i Pepco.
3. Czy lubisz pływać?
- Nie bardzo, bo nie umiem.
4. Masz jakieś fobie?
- Nie, nie mam fobii.
5. Pijesz kawę?
- Nie nie lubię kawy.
6. Co robiłeś o 24:00?
- Zaczynałam pisać tego posta.
7. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
- Tak, poduszka.
8. Często piszesz SMS'Y?
- Różnie to bywa, wczoraj np. napisałam 7 SMS'ÓW.
9. Czytasz książki?
- Tylko lektury.
10. Masz duży pokój?
- Raczej jest taki średni.
11. Kiedy masz urodziny?
- 30 lipca.
12. Jakich piosenek słuchasz?
- To co wpadnie mi w ucho. teraz spodobała mi się piosenka Adele.
13. O której chodzisz spać?
- 22 lub 23.
14. Malujesz paznokcie?
- Tak, zawsze na weekend.
15. Twoje największe marzenie?
- Dostać kociaka.
16. Co lubisz robić?
- Jeść, pisać na blogu i dużo więcej rzeczy.
17. Jesteś leniem?
- Trochę jestem.
18. Czego się boisz?
- Tak trochę to wszystkich robaków.
19. Umiesz śpiewać?
- Nie, ale lubię.
 20. Zjadłabyś cytrynę?
- Tak, a czemu nie?
21. Facebook vs Twitter?
- Zdecydowanie Facebook.
22. Trzy ulubione strony internetowe?
- YouTube, blogger, facebook.
23. Ulubiona piosenka?
 - Na chwilę obecną nie mam takiej.
24. Dużo śpisz?
- Mało, po 7-8 godzin.
  25. Oglądasz mecze? Jakie?
- Nie lubię takich rzeczy.
26. Ulubiony sportowiec?
- Nie mam.
27. Masz jakieś hobby?
- Pisanie na blogu, rysowanie.
28. Jesteś lubiany w swojej klasie?
- Nikt mi jeszcze nie powiedział, że mnie nie lubi, więc tak jestem lubiana.
29. Masz skype?
- Mam, ale nie używam.
30. Co lubisz pić?
- Szczerze? Wszystko.
31. Ulubiony owoc?
- Mandarynka.
32. Czego nie lubisz w ludziach?
- Chamstwa i wywyższania się.
33. Zbierasz coś?
- Nie, kiedyś zbierałam kapselki od tymbarka.
34. Ilu masz znajomych na facebook`u?
- Czekaj sprawdzę, mam 88 znay, wiem mało.
35. Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
- Jeśli dobrze na nich wychodzę, to tak.
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę?
- Nie, nie mam.
37. Masz rodzeństwo?
- Mam, brata i siostrę.
38. Lubisz chodzić do szkoły?
- Z jednej strony tak, a z drugiej nie.
39. Malujesz się?
- Nie, czasami usta.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy?
- Rozpuszczone.
41. Kolor ścian w pokoju?
- Fioletowe.
42. Co najczęściej oglądasz na YT?
- Vlogi.
 43. Jesteś wolna?
- Emm... Nie będę odpowiadać na to pytanie.
44. Jakie masz teraz włączone strony?
- Blogger i MSP.
45. Jaki jest ostatni SMS wysłany przez Ciebie?
- Mogę laptopa?
46. Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
- Do mamy.
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie?
- Różową.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie?
- Wczoraj oglądałam filmiki na YT.
49. Najgorszy przedmiot w szkole?
- Matematyka.
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie?
- 30 minut mi wystarczy.


Okey, mam nadzieję, że trochę o mnie się dowiedzieliście.

Bayoo
- Selenne


11 komentarzy:

  1. Fajny post. :) Ja mam urodziny 30 sierpnia, miesiąc później! :D ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 26 stycznia
    Najstarsza w klasie jestę
    #SmótekBólRzal

    OdpowiedzUsuń
  3. Pjona! Ja też mam urodziny w lipcu! Jestem tylko sześć dni starsza xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post c;
    Wcale nie śpisz tak mało, widziałam w jakiejś tam gazetce, że 8-9 godzin to "odpowiednia dawka snu" dla nastolatków xd

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny posteł. :3
    Heheł, też nienawidzę Matematyki. I też kiedyś zbierałam kapselki od Tymbarka, ale znudziło mi się. Udało mi się uzbierać.. Chyba 14. ^-^ Ha! Dotrwałam do końca! I co? Brawo ja! XDD
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :3 wrodzy matematyki łączmy się :D

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje 200 pytań na nic ;c





































































    Ale postbardzo fajny :) Ciekawe były te losowepytania C:





    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)