Menu

poniedziałek, 30 listopada 2015

#4 World Servers Look.

                                                                       Hello!


Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przygotowałam posta z serii "World Servers Look". Bardzo dawno jej nie było, więc czemu nie? Naszła mnie jakaś chęć zrobienia posta o tym. Tak jak w każdej notce z tej serii, będą trzy kraje (serwery). Na dzień dzisiejszy są nimi:

  ● Holandia (Nederland),

   Australia,

  ● Dania (Danmark).


Zgodnie z kolejnością jaką tutaj przedstawiłam, pozwólcie, że zacznę od Holandii, następnie przejdę do Australii, a na sam koniec ocenię Look Danii. Zatem zapraszam do czytania! (:



                                                       ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~






Kolorystyka: Wyrazisty czerwony oraz pomarańczowy łączą się świetnie! Mamy tutaj różne odcienie czerwieni, które są po prostu śliczne, a pomarańczowy to również śliczny kolor. Tym bardziej, że pasuje do tego Look'a, 10/10.

Fryzura: Szczerze mówiąc, są to jedne z moich ulubionych włosów w tej grze - ich kształt jest przecudowny, po prostu mi bardzo one przypadły do gustu. W tym Look'u ich barw pasuje, ale czerwony nie za dobrze wygląda... Dlatego też postanowiłam, że odpowiednią oceną będzie 8/10.

Akcesoria: Nie jest ich za dużo, ponieważ tylko kolczyki, a także naszyjnik, chociaż myślę, że ich większa ilość jest tutaj kompletnie nie potrzebna. Sama biżuteria jest świetna, z pewnością zasługuje na 10/10.

Sukienka: Nie jest moją ulubioną, lecz tutaj dobrze łączy się z resztą ubrań. Krój jest naprawdę zadowalający, a kolory odpowiednio połączone. Oceną będzie 20/20.

Obuwie: Złoto-czerwone szpilki - tutaj idealne, chociaż nie zbyt za nimi przepadam. Pasują do eleganckiego Outfit'u, w związku z tym tutaj są dobrym rozwiązaniem, 9/10. Są ładne, ale nienajlepsze.

Twarz: Usta, nos, skóra - śliczne! Jest taka elegancka. Jezu, przecież pominęłam oczy... Co do nich - nie lubię ich, nie łączą się tutaj z resztą, a do tego przydałyby się jakieś cienie do powiek, np. czarne. Mogło być lepiej - niech będzie 8/10.

Całość: Uzyskała 65/70 punktów. Jest naprawdę bardzo dobrze, chociaż zauważyłam drobne minusy.



                                                        ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~








Kolorystyka: Czarny oraz biały świetnie ze sobą współgrają. Niestety, raczej jest tu więcej czarnego i przez ten Look jest jakiś... smutny? Raczej tak. Myślę, że w tym przypadku odpowiednią oceną będzie 8/10. Te barwy nie należą do moich ulubionych, chociaż tutaj nawet pasują do reszty.

Fryzura: Włosy - naprawdę śliczne, są nimi luźny kok w kolorze czarnym. Outfit posiada luźny styl, a kok jest taki nieelegancki, w związku z tym myślę, że tutaj jest dobrym rozwiązaniem - 10/10.

Akcesoria: Mamy tutaj ich sporą ilość, właściwie większość z nich to unikaty bądź rzeczy ze "Starego MSP" - tatuaże kolorystycznie tutaj nie pasują jak i szalik, jedynie kwiatki są dobre... 6/10 - na taką ocenę zasługują.

Koszulka: Zwyczajny TOP w kropki, a prezentuje się naprawdę bardzo ładnie, szczególnie w tym projekcie. Kolorystyka, krój - wszystko bardzo dobrze pasuje, 10/10.

Spodenki: Przez szalik mało je widać, lecz mogę stwierdzić jedynie, że są one białe (kurde, a może to spódniczka? XD Niech będzie, że spodenki, dobra). Swoim krojem, chociaż całkowicie ich nie widać, pasują do reszty. Niestety, mi do gustu jakoś nie przypadły, posiadam co do nich mieszane uczucia... Niech będzie 7/10.

Obuwie: Co to ma być? TRZY RAZY NIE, DZIĘKUJEMY. A tak na serio - strasznie mi się nie podobają, w ogóle nie przypominają mi normalnych butów... Mogły je zastąpić zwyczajne, czarno-białe creepersy etc., ale nie to coś, 2/10.

Twarz: Śliczna! Naprawdę śliczna. Niebieskie oczy, kremowe usta oraz zgrabny nos, jedynie mam mieszane uczucia co do skóry... Jej odcień mógł być troszeczkę jaśniejszy, 9/10.

Całość: Otrzymała 52 na 70 możliwej punktacji. Moim zdaniem, jest OK.



                                                            ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~







Kolorystyka: I znowu mamy tutaj czarny kolor. Super łączy się ze złotym (noo, żółtym) - 10/10. Nieźle to wygląda.

Fryzura: Naprawdę mnie urzekła! Długie, proste włosy. Kolor - piękny, a krój tutaj dobrze pasuje. Zatem jaka będzie ocena? Myślę, że odpowiednią oceną będzie 10/10.

Akcesoria: Praktycznie nie ma tutaj żadnej biżuterii oprócz nauszników, chociaż myślę, że nie są tutaj kompletnie potrzebne, a może jednak przydałby się jakiś naszyjnik? Dobra, kolejne 10/10.

Sukienka: Widziałam ją już kiedyś na MovieStarPlanet, więc szczerze przyznam - od razu mi się spodobała, w tym przypadku również. Zwykła, złoto-czarna sukienka, ale ma w sobie jednak "to coś" - 10/10. 

Obuwie: Mi ono już przypadło do gustu, pasują do eleganckiego projektu jakim jest ten, więc myślę, że wcale nie jest źle - 10/10 będzie w tym przypadku najlepszą oceną.

Twarz: Gdzieś już taką widziałam... Mniejsza - jest naprawdę mega śliczna! Nie mam do niej właściwie żadnych zastrzeżeń czy pretensji, wszystko w niej jest dobre - niebieskie oczy czy blado-różowe usta świetnie się ze sobą łączą, nawet do skóry nie mam zastrzeżeń. 10/10.

Całość: O dziwo, otrzymała ona aż maksymalną ilość punktów, czyli po prostu 70/70. Nie zauważyłam żadnych negatywnych cech Look'u. ((:


                                                            ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Wyniki:

I miejsce - Dania, 70/70.

II miejsce - Holandia, 65/70,

III miejsce - Australia, 52/70.


                                                        ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Niestety, musimy już kończyć ten oto post. Mam nadzieję, że się spodobał. Oczywiście przepraszam za jego "długość" (jak dla mnie, trochę za mało screenów oraz tekstu...





/L.

Lanch| Luiza.

17 komentarzy:

  1. Świetny post! Podoba mi się, jak opisujesz looki. Te buty w australijskim looku wyglądają jak zimowe skarpety mojego dziadka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post.
    Lubię tą serię, także cieszę się, że napisałaś. Hmm, co do Look'ów..
    Look Holandii jest jak najbardziej "okej", lecz nie lubię kolorowych włosów. Natomiast spodobał mi się strój użytkowniczki z Australii. Jest ładny, ale nie pasuje tutaj moim zdaniem ten TOP do szalika.. Wzięłabym jakąś koszulę. Te "spodenki" to dżinsowa spódniczka - tak mi się wydaje.
    Ogółem moja koleżanka ma te buty, ale..
    Cóż, brzydkie, takie skarpetowe. Nie wyglądają jak buty, tylko jakby MS miała pomalowane nogi, jeśli się dobrze przyjrzysz. Nawet podoba mi się ten look, lubię luźny styl! C: Uhuhuu! U Danii wszystko PERFECT. Nawet nic nie napiszę, jest zajebiście. Te kolory takie magiczne..
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :3
      Przed chwilą zauważyłam to samo, te buty rzeczywiście wyglądają jakby MS miała pomalowane nogi. xd

      Usuń
  3. Podoba mi się twój styl opisywania poszzególnych rzeczy. Oby tak dalej! Świetny post C:
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa ,,z" w komie rozwalają system ;x

      Usuń
    2. Dzięki. c:
      Cieszę się, że Wam się podoba mój styl opisywania. ^^

      Usuń
  4. Fajny post! :-) Piszę ten komentarz już trzeci raz, ale blog mi się nie załadowywał. ;_; Najlepszy moim zdaniem look Danii, zgadzam się z Twoją oceną.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, wszystko mi się podoba. Jest ok *^-^* Lanczi Lanczi Lanci Przecinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Porshia, proszę czy mogłabym być adminką na tym blogu? proszę (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest głupia xDDD To nie *inna adminka z innego bloga* adminka, która daje byle komu.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)