Menu

niedziela, 1 listopada 2015

#3 World Servers Look.

                                                              Witajcie

Z tej strony Luiza, co mogliście już rozpoznać po moim przywitaniu. Zgodnie z obietnicą, robię trzecią część z serii "World Servers Look", czyli mini podróże po innych serwerach MovieStarPlanet (inaczej ocenianie na nich Look'ów na stronach głównych). W dniu dzisiejszym, czyli trzecim "odcinku", będzie trochę inaczej, ponieważ wystąpi również Polska, a to jest nasz serwer i od niej zaczniemy. Bardzo duża ilość osób komentujących, właściwie prawie wszyscy, głosowali na Amery. Wezmę również Hiszpanię, ktoś podesłał mi ten pomysł w komentarzu i mi osobiście się spodobał. Zapraszam do czytania!



                                                                    ***********









Animacja: Przedstawia ona animację z konkursu o My Little Pony, o ile sięgam pamięcią. Jest to naprawdę słodka i cudowna animacja! Tym bardziej, że pasuje tutaj do reszty - a dokładniej do stroju. Nic innego, tylko 10/10.

~

Fryzura: Przedstawia luźny, nieschludny kok z kokardką w kolorze błękitu, zaś kolor włosów, to blond. Również pasuje tutaj do stroju. Jest naprawdę śliczna! Zasługuje na 9/10, a punkt musiałam odjąć za estetykę, bo wygląda na taką rozczochraną.

~

Dodatki: Oprócz kokardy, nie mamy tutaj żadnych akcesoriów, no może do nich zaliczę również rajstopy, które są dosyć mało widoczne, niech będzie.. I myślę, że są one zupełnie niepotrzebne, bo będzie ich za dużo. A co stawiam? 8/10.

~

Twarz: Jest ona bardzo delikatna tak jak i cała reszta, dlatego też współgra z animacją, a także z Look'iem. Jest ona bardzo śliczna! Jedyne, co bym zmieniła, to kolor skóry. Dlatego też zasługuje ona na 9/10.

~

Sukienka: Cśśś, nie wiedziałam, czy to koszula ze spódniczką oraz fartuchem czy raczej sukienka, ale mniejsza z tym. Pasuje ona kolorystycznie jak i ogólnie do reszty. Naprawdę mi się podoba. Nie jest najlepsza, ale z pewnością zasługuje na 20/20, jest ładna i dopracowana.

~

Obuwie: Buty również są z tego samego konkursu, widać, że Outfit wzorowany był na motywie "MSP Bake Off", który był całkiem niedawno na różowej planecie zwanej MSP. Mi one przypadły do gustu, nie wiem jak Wam, lecz stawiam im 10/10.

~

Całość: Łączny wynik to 66 na 70 możliwej punktacji. Jest to bardzo dobry wynik! Ogólnie cały Look cechuje się estetyką, wszystko jest dopracowane, a wszystkie ubrania do siebie pasują, chociaż napotykałam się na drobne minusy.



                                                                       **********







Animacja: Prezentuje ona najzwyklejszą animację z kategorii "Miłość & Emocje". Jest ona bardzo prosta, nie ma w sobie "tego czegoś", ale jest fajna. Niech będzie 7/10.

~

Fryzura: Jest bardzo ładna, a wygląda to na dwa, długie warkocze w kolorze czarnym. Mi już przypadła do gustu, dlatego też stawiam jej 10/10.

~

Dodatki: Dzieło jest bardzo bogate w różne akcesoria, a dokładniej mamy tutaj: tatuaże na ręce i nodze (2), okulary, opaskę na włosy, a także "kwadratowe" okulary. Zauważyłam również kolczyk na nosie, ale nie jestem pewna czy to naprawdę jest kolczyk. Jedyne co mi się tutaj nie podoba w dodatkach, to okulary. Mają nietypowy kształt. Reszta jest dobra, 8/10.

~

Twarz: Jest śliczna, chociaż przez okulary dosyć słabo widać oczy, ale jakoś je mogę ocenić. Współgra z resztą i jest po prostu bardzo dobra. Po prostu 10/10, nic dodać, nic ująć. c:

~

Koszulka: Nie jest ona dobra, aczkolwiek pasuje kolorystycznie do reszty stroju. Szczerze mówiąc, nie kupiłabym jej, a co najważniejsze moim zdaniem, jest taka sobie, lecz do tego Look'u pasuje, nawet. Myślę, że odpowiednią oceną będzie 7/10.

~

Spódniczka: Jest naprawdę bardzo ładna! Idealnie współgra z resztą. Jest ona dopracowana - estetycznie wykonana, chociaż w sumie kolor jest trochę za przeproszeniem "oczojebny", co chyba nie jest minusem, dlatego też stawiam jej 10/10.

~

Obuwie: Mamy tutaj coś w stylu sportowego obuwia. Szczerze? Średnio tutaj pasuje, po pierwsze - do spódnicy zazwyczaj nie nakłada się sportowych butów, a fryzura jest na nie za ładna i za elegancka. No, ale OK, ogółem te buty mi się spodobały, 8/10.

~

Całość: Całość zdobywa 60/70 punktów. Jest to również ocena bardzo dobra. Outfit wypadł naprawdę nieźle!


                                                                     **********










Animacja: Jest to najzwyklejsza animacja z (o ile się nie mylę) kategorii "Pozy", a poza tym nie pasuje tutaj, tak po prostu moim zdaniem... Ogółem, to nie przepadam za nią. Co tutaj mogę jeszcze dodać? 4/10.

~

Fryzura: Nie podoba mi się i to strasznie! Oprócz tego koloru, jest po prostu nieładna, brzydka... Zasługuje po prostu na 1/10, punkt za kolor, który i tak nie jest do końca dobry.

~


Dodatki: Nie ma tutaj prawie wcale dodatków, oprócz "tego czegoś" na głowę (nie mam zielonego pojęcia, co to może być). Słabe 2/10...

~

Twarz: O dziwo, bardzo przypadła mi do gustu i jest naprawdę śliczna. Pasuje do reszty. Hmm, jest to chyba jedna z tych pozytywnych rzeczy, którą tutaj wyszukałam. Z pewnością zasługuje na 10/10.

~

Sukienka: Również jest śliczna. Jest ona jedną z moich ulubionych! Poza tym, pasuje tutaj (nawet) kolorystycznie. Ma świetny krój, jest po prostu genialna, 20/20.

~

Obuwie: Szczerze mówiąc, jest takie sobie, po pierwsze - posiada jakiś dziwny, niezrozumiały dla mnie kształt (?), a po drugie nie zbyt pasuje tutaj kolorystycznie - reszta jest szara, a one są w najjaśniejszym odcieniu bieli. Waham się, co by tu jej postawić, ale myślę, że odpowiednim stopniem będzie 6/10.

~

Całość: Okazuje się, że ten oto projekt zasłużył sobie (oczywiście moim zdaniem) na jedynie 43 punkty na ich 70. Nie jest to najgorszy wynik, ale również nienajlepszy i powiedziałabym, że jak i po zobaczeniu na Look jak i na ocenę, jest on taki sobie. Hiszpania musi jeszcze trochę popracować, a będzie OK. ;))


                                                                       **********


                                            ✖ PODSUMOWANIE 

 I miejsce - osiągnęła Polska, czyli nasz serwer. Zdobyła aż 66 na 70 możliwych punktów.

II miejsce - postanowiłam, że drugie miejsce zajmie Ameryka, na co wskazuje liczba punktów.

III miejsce - i na szarym końcu została Hiszpania. Ocena ich Look'u zdobyła 46/70. 


Wygrała Polska!

                                                                       **********


To już wszystko w dzisiejszym poście. Bardzo przepraszam, że pojawił się tak późno (obecnie jest po godzinie 20), ale byłam u babci, a później byłam na cmentarzu, wiadomo dlaczego, w związku z tym nie miałam możliwości jej napisania. Tym bardziej, że u babci nie miałam dostępu do Internetu - brak telefonu, komputer był, ale nie było tam chyba w nim Internetu, raczej nie. Mimo wszystko, mam wielką nadzieję, że post się spodobał! Żegnam się dzisiaj z Wami logiem, które sama sobie zrobiłam, co nie zmienia faktu, że będę też żegnała się logiem od Marty czy Domy. A no tak - wprowadziłam nowe zmiany, zmieniłam nazwę konta blogowego oraz avatar na nim, a żegnać będę się jedynie logiem bez podpisu (bo po co, skoro mam do dyspozycji logo z nick'iem, a na początku witam się z Wami "z tej strony Luiza", to taki bezsens).
Do zobaczenia!


9 komentarzy:

  1. Yeah, Polska wygrała! :D Super post, Lanczuś. ♥ Polski look jest moim zdaniem najlepszy, taki delikatny i ogólnie w moim stylu. Na ostatnim miejscu dałabym Hiszpanię, zgodnie z Twoją oceną.
    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Look z Polski też powinnaś wziąć z cyber punk'a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie... Skóra tej 1 MS jest taka.. Chińska xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny posteł, zajebista seria. :3
    Yay, Polska wygrała! Wiedziałam, Polska silna! XD
    Buty które ma MS z Hiszpanii to są chyba pewnego rodzaju "koturny", aczkolwiek nie wiem.. Chyba ogółem Polska miała najlepszy look. ^-^
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Wtrącam się. Hiszpania jest śliczna dla fanów cyberpunka.
    All heil cyberpunk

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)