Menu

sobota, 28 listopada 2015

˟ 3 Look inspirowany ˟

Z tej strony Angelika. Postanowiłam napisać post z serii Look inspirowany, gdyż bardzo dawno jej nie było. Dzisiaj zaprezentuję Wam looki tematyczne oraz ogłoszę wyniki mojego małego konkursu (właściwie z początku miały to być tylko materiały do notki, ale zmieniłam zdanie - nagrodzę najlepszą pracę). Zaczniemy od stylizacji, dziś będą one inspirowane piosenkami!

˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
~ Inspiracja ~

Zara Larsson - Lush Life

~ Look ~
 Piosenka zainspirowała mnie do stworzenia luźnego looka. Gdy pomyślałam, że zrobię look do tego utworu wiedziałam, że wykorzystam te spodnie, na których zawiązana jest bluza oraz krótki top. Do tego kilka dodatków, trampki i gotowe! Jestem zadowolona z efektu końcowego. Stylizację mogą zakupić wszyscy użytkownicy - nie ma w niej elementów dla graczy posiadających pakiet vip.
*Idealne kwadraty*

Look został stworzony z:
  • Włosy - Count me in! 575sc
  • Ubranie - Go MSP! 400sc oraz ShirtWrap  525sc
  • Buty - Keep It Simple 450sc
  • Dodatki - Square Metal 300sc, Spice It Up 375sc oraz Cowgirl Headband 350sc


~ Inne warianty kolorystyczne ~

 Wersja fioletowo-miętowa

Wersja zielono-różowa 
˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
Inspiracja ~
*Na blogerze nie było oryginalnego teledysku*

R. City - Locked Away ft. Adam Levine


Look ~
 Piosenka kojarzy mi się z czymś romantycznym, w końcu tekst (moim zdaniem) mówi o miłości. Wybrałam krótką, dziewczęcą sukienkę z koronką do tego baleriny, uroczą opaskę oraz biżuterię. Całość bardzo mi się podoba, moviestar wygląda elegancko, a zarazem słodko i niewinnie. Stylizację mogą kupić użytkownicy posiadający pakiet vip.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Taking It Slow 700sc
  • Ubranie - Red Diamond 1500sc
  • Buty - Ballerinas 375sc
  • Dodatki - Big Goldie 350sc, Ruffled Neklace 350sc oraz Casual Headband 350sc



~ Inne warianty kolorystyczne ~
Wersja żółto-fioletowa 

 Wersja niebieska 
˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
Inspiracja ~

Major Lazer - Too Original (feat. Elliphant & Jovi Rockwell)

Look ~
Tworząc ten zestaw bardziej kierowałam się teledyskiem lyric niż oryginałem czy tekstem. Wyszło kolorowo wręcz neonowo czyli tak jak miało być. Jestem zadowolona z efektu końcowego. Połączenie kolorów wygląda zaskakująco dobrze, nie byłam do końca pewna czy będzie to dobry pomysł, bo zazwyczaj robię spokojne, stonowane stylizacje w lekkich kolorach. Całość mogą kupić użytkownicy z pakietem vip.
Look został stworzony z:  


  • Włosy - Bun Hon' 500sc
  • Ubranie - Foam Fab 475sc oraz Edgy Crop 450sc
  • Buty - Two Colored 750sc
  • Dodatki - Neon Bangles Right/Left 350sc oraz Purple Shades 350sc

~ Inne warianty kolorystyczne ~
 Wersja żółto-niebieska

 Wersja pomarańczowo-niebieska
˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
Looki mamy z głowy, pora na Wasze prace!

Stylizacje od Caramellia

Stylizacja od Mala Tyna
Stylizacja od Lukcia
Stylizacje od 3kicia30



˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
Najbardziej spodobał mi się pierwszy zestaw, co oznacza, że wygrywa Caramellia. Gratuluję! Twój look jest świetny. Nagrodą będzie wybrana przez Ciebie rzecz z twojej listy życzeń do 500sc. Skontaktuję się z Tobą na MovieStarPlanet.

˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
To chyba wszytko w tym poście.
Pozdrawiam
Angelika/Aga
`Callies/Jesy <3/Hisae Izumi 
*Logo od Julka/Shimeruko - Dziękuję*

29 komentarzy:

  1. MAŁY EDIT: Widzę, że w pewnych miejscach tekst sam się wyśrodkował, a czasem też zmienił kolor. Nie wiem od czego to zależy, nie mniej przepraszam za mało estetyczny wygląd posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, Jesy!
    Co prawda, nie wygrałam, lecz gratuluję Caramellii (dobrze napisałam?)! Świetny look!

    ~Czekoladowa <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Szczerze mówiąc wahałam się między Tobą, a nią. Dostaniesz logo w ramach "2 miejsca" (poza tym Ty dałaś logo mi, więc jakby Ci je wiszę).

      Usuń
  3. Hyhy, lubię te pierwsze dwie piosenki B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za uzycie logo, ale moim zdaniem jest ochydne, robilem je z nudow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest ohydne XD (Może trochę rozpikselowane... Jest takie słowo?)
      Używam wszystkich c; dzisiaj była kolej na twoje (bo)

      Usuń
  5. Fajny post.
    Nie wierzę! Pierwszy look jest takim jakby "odwzorowaniem" mojej ulubionej piosenki! O.o Łoo, ale podjara..
    Ładne look'i. Lubię takie look'i z.. Żywymi kolorami. A mi się podoba najbardziej stylizacja od Mala Tyna! C:
    Kocham te włosy!
    ~Jednorożec ♥
    PS. Piękne logo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Tak jak napisałam Malej Tynie - wahałam się pomiędzy nią, a osobą, która wygrała.

      Usuń
  6. Super te looki. Świetnie opisane. Logo od Julka mi się podoba. Nie widziałem jeszcze, żeby ktoś robił stroje inspirowane piosenkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Liczy się oryginalność.
      W następnej części będą (na 70%) looki inspirowane grą na telefony. Mam część materiałów już od połowy wakacji! Muszę je wykorzystać. XD

      Usuń
  7. Zajebisty post Aga ! ♥ c:
    Wejdź na GG xD ; p
    ~Aga
    ~RYBA *^-^**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki rybo XD
      Nie chce mi się już dzisiaj :/

      Usuń
  8. Ten pierwszy co zrobiłaś jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój look taki wieśniacki ;-; Nie dziwię się że nie wygrał ;-;
    Super looki, ostatni najlepszy. Ogólnie świetny post!
    -Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Byłby lepszy po zmianie kolorów, bo same ubrania fajnie wyglądały razem.

      Usuń
  10. Super post! Muszę posłuchać sobie tej pierwszej piosenki. Looki numer jeden i dwa - prześliczne. :)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prędkość światła, miesiąc po czasie :]
    Żarcik :P Fajny post. Super piosenki. Lubie ta serię ;-;

    *Caramellia*

    PS. nawala mi poczta na msp. Na liście mam słuchawki za 500.
    Dzięki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem "miesiąc" (nawet wiecej)...
      Wyślę Ci je zaraz c;

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)