Menu

poniedziałek, 9 listopada 2015

#3 Boonie and Movie Star.

                                                                 Witajcie

Z tej strony Luiza. Tak jak było widoczne w poprzednich dniach, dosyć dawno nie było mojej serii "Boonie and Movie Star", właściwie bardzo dawno, dlatego też postanowiłam zrobić kolejny "odcinek" z tej serii, jest to już trzeci z kolei. Dla przypomnienia - patrząc na poszczególne Boonies'y tworzę Look, aby upodobnić moją MS do wybranego Boonies'a. Zasady są chyba wszystkim znane lub zrozumiałe - w każdej notce po 3 Look'i. Myślę, że możemy już zaczynać - zapraszam do czytania! c:



                                                                      **********


~1~


Wcześniej go nie widziałam, więc sądzę, że dodali go całkiem niedawno albo to ja go kiedyś nie widziałam. Jest on w barwach takich jak fiolet oraz niebieski z odrobiną różowego. Wygląda na pokrytego brokatem, cały się świeci i kojarzy mi się z Sylwestrem. Jego cena wynosi 4500k StarCoins, czyli podsumowując nie jest tak źle. Czas na odwzorowanie!



Na pierwszy rzut oka projekt prezentuje się ładnie oraz elegancko i tak pozostanie. Jego dominujące tutaj kolory to przede wszystkim ciemny fiolet, znajduje się w większości kolorystyki, a także jaskrawy niebieski (w większości dodatki). Użyłam tutaj również dosyć sporo dodatków - kolczyki, naszyjnik oraz "opaska" na głowę i myślę, że to wzbogaca Look we wszystko. Oprócz tego, użyłam nienaturalnego koloru włosów - przez co prezentuje się inaczej, a na dodatek ten kolor jest strasznie jaskrawy i rzuca się w oczy, a to nie zbyt pozytywna cecha. A jaki konkretnie posiada on styl? Wygląda na taki... magiczny? Nie wiem. Póki co, myślę, że odwzorowanie wypadło mi w miarę dobrze. c: A jeszcze coś jeśli chodzi o odwzorowanie - nie, nie chciałam dodawać uszu, jak dla mnie to bezsensowne. Szukałam dosyć długo dodatku na głowę i znalazłam w miarę pasujący. Może teraz spójrzmy na cenę, jest nią dokładnie 3575 StarCoin's i mogą go zakupić jedynie VIP'y.

Outfit został stworzony z:

  ~ kolczyków Fragile Hoops, 350 SC,

  ~ naszyjniku Pearls, pearls, pearls, 350 SC, VIP,

 ~  opaski Hair Dazzle,

 ~  czółenek Sequin Wonders, 850 SC,

  ~ sukienki Fairy Fashion, 900 SC,

   fryzury Homely Braidings, 700 SC.




Paleta barw:





                                                                     **********


~2~



A tak prezentuje się drugi z kolei Boonie! Niedługo zima, w związku z tym pasuje do tego klimatu, bo mi się bardzo kojarzy z zimą, może przez te kolory, hmm. Składa się praktycznie z koloru kremowego, niebieskiego oraz z odrobiną białego. Posiada na sobie śliczny dodatek, bardzo mi się on podoba. Ciekawe, czy również mój Look będzie taki śliczny, wątpię...



Coś takiego mi wyszło. Jest to wersja jeszcze delikatniejsza i słodsza od samego Boonie'sa. Również składa się ze sporej ilości dodatków. Nie potrafiłam dopasować barwy naszyjnika oraz bransoletki (akurat bransoletka jest dosyć mało widoczna, ale to chyba nic), więc mam takie odczucie, że źle robiłam dodając te poszczególne akcesoria, chociaż tak bardzo ich chciałam. A co do samego projektu - myślę, że Waszym zdaniem mi wyszedł, w ogóle nie mam o tym pojęcia, ale moim zdaniem, nawet fajnie komponuje się to wszystko razem. Najbardziej tutaj spodobały mi się włosy, jak dla mnie są one najładniejsze z całego tego "dzieła". Koszt wynosi ok. 3k wirtualnych pieniędzy w walucie StarCoin + 12 Diamentów, a poza tym tylko członkowie VIP mogą go zakupić.

Do jego stworzenia potrzebowałam:

   ~ Naszyjniku wraz z bransoletką Winner's edition, 5 DM,

  ~  kolczyków Princess for a Day, 450 SC, VIP,

  ~  butów Wrap Me Up, 1800 SC,

  ~ sukienki Party Sprinkles, 575 SC, VIP,

 ~  fryzury That Sweet Girl, 7 DM.





 

Paleta kolorów:






                                                                    **********



~3~




Prezentuje się w stylu wakacyjnym, w zupełnie jaskrawych kolorach (najczęściej zielony) oraz wygląda na dosyć dziwnego, tak jak by. Jest on najtańszy z wszystkich tutaj ukazanych postaci. Tworząc Look, starałam się, aby wyszło jak najlepiej, a jaki jest efekt?


O tak. Szczerze? Wyszło mi średnio. :/ Blond włosy nie zbyt są tutaj pasujące do reszty, kolor kolczyków - również bym usunęła. Tak w ogóle, wcześniej fryzura była czarna, ale postanowiłam ją usunąć, bo kolczyki-kółka zlewały się z nimi, wiadomo. A tak poza tym, Outfit wygląda na coś wakacyjnego, w jaskrawych kolorach w przeciwieństwie do drugiego projektu, który był pastelowy i delikatny. Wiadomo, każdy ma inny gust, ale nie jestem do końca zadowolona ze swojej pracy. Nie ma tutaj już dużej ilości akcesoriów, przez co koszt jego to jedynie 2750 StarCoin's. Oczywiście po zmianie włosów (na MSP istnieją takie prawie identyczne jak ukazane powyżej) Look nie będzie już dla VIP'ów, lecz teraz niestety jest.

Znajdowały się w nim następujące rzeczy:

~ kolczyki Vintage Hoops, 425 SC,

~   naszyjnik Exciusive Pendants, 450 SC,

~  czółenka Lovely Pletaus, 600 SC,

~  sukienka Baking Pro, 675 SC, 

  fryzura Icy Tips, 600 SC, VIP.







Paleta kolorów:





                                                                        ************


To już wszystko w dzisiejszym poście. Tak, to już niestety wszystko. Mam nadzieję, że się spodobał! Z góry przepraszam, że jest on po 20, ale wróciłam dzisiaj ze szkoły o ok. 16, a później się uczyłam. Poza tym, zrobiłam sobie tak jak by "grafik", gdzie podzieliłam naukę/czas wolny/komputer, a komputer jest na samym końcu, więc wiadomo, notki będą gdzieś w tych godzinach lub wcześniej, zależy jak mi mój grafik na to pozwoli.
Do zobaczenia.



18 komentarzy:

  1. Fajny post^^ moim zdaniem najlepiej ci wyszedl look nr 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post jak zawsze ;* boshe 2 look jest taki śliczny *-*
    ~ Ania9love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Widać, że się starasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post! Najlepiej odwzorowalas nr 2.
    /M (na tele 😝)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Widzę, że nr 2 cieszy się największą popularnością xd
      Ja też na tel. c;

      Usuń
  5. Zaczepisty posteł!
    Fajne odwzorowanie. ^-^ Najbardziej podoba mi się strój drugi, taki.. Zimowy, delikatny.
    Tak, to jest w tym właśnie piękne.. (XD)
    Szczerze mówiąc, długo czekałam na odwzorowywanie Boonies'ów.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post (:
    Najbardziej spodobal mi sie pierwszy stroj cx
    Bede sledzic bloga.
    Sorry za bledy, ale z (niemiecka) klawiatura mi sie cos stalo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, najlepiej Ci wyszedł look do Booniesa numer dwa. c;

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 najpiękniejszy! ( Tak wiem że wszyscy tak twierdzą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W poście widnieje błąd. 4500K?
    Właśnie napisałaś 4500 TYSIĘCY
    K, to tysiące, z mojej wiedzy. Czyli np. 3 k = 3 tysiące.
    KK to miliony (ale tu pewna nie jestem)
    Radze to sprawdzić i dać posta do edycji.

    A co do komentowania (może nie tu powinnam się żalić)
    "Jesli masz zamiar napisac cos glupiego, to radze sie zastanowic ;)"
    Kiedy się to skopiuje, widać jest, że pomiędzy głupiego, a to jest PRZECINEK. W obecnej czcionce widać to jako kropka, co zostało odebrane dla mnie milion razy jako błąd xD Usuńcie ten napis albo poprawcie. Taka drobnostaka, ale coś.
    Pozdrawiam,
    Kylintre Hermiona.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)