Menu

wtorek, 24 listopada 2015

#1 Momio Star.

                                                                      HELLO!

Z tej strony Luiza i witam Was dzisiaj wraz z nowym przywitaniem. Obecnie leżę chora w łóżku z laptopem (kaszel, katar oraz bolące gardło pozdrawia), więc mam trochę więcej czasu na napisanie notki, bo nie poszłam przez to do szkoły.
Dosyć dawno nie grałam w Momio, właściwie bardzo dawno. Przypomniało mi się o tej grze i pomyślałam, aby stworzyć kolejną serię na bazie tej gry - "Momio Star".

Na czym będzie polegać?

Po prostu na odwzorowywaniu moich różnych postaci z Momio. Oprócz Looka, postaram się również odwzorować twarz. W każdym poście będą po dwie twarze, a także po dwa Looki. Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba i zapraszam do czytania! c:


                                                              ~*~*~*~*~*~*~*~

[1] Twarz.





                                                               ~*~*~*~*~*~*~*~

                                                       



Spodziewałam się lepszego efektu, jednak wyszło jak wyszło. W skład twarzy wchodzą oczy w kolorze brązowym (mogą wydawać się lekko czerwone, bordowe czy coś), zgrabny nos oraz lekko różowe usta i ciemne cienie do powiek w kolorze czarnym. Mam wątpliwości co do skóry, lecz jej ciemniejszy odcień tutaj nie pasował, więc postawiłam na dosyć jasną. A koszt? Jest nim 700 StarCoin's, niestety nie wliczając nosa + skóry, tak byłoby jakieś 1300SC. Mniej więcej tyle. Dzięki
ustom projekt jest dla VIP.


                                                           
                                                            ~*~*~*~*~*~*~*~


~ Usta,







 ~*~*~*~*~*~*~*~
  
                                                            

~ Oczy,






                                                ~*~*~*~*~*~*~*~                        
                                             

~ Nos,




 ~*~*~*~*~*~*~*~
                                              
                                                        
~ Karnacja (3 strona).





 ~*~*~*~*~*~*~*~

[1] Look                                                     
                                                      




                                                             ~*~*~*~*~*~*~*~




Szczerze? Gdybym miała oceniać, powiedziałabym, że nie za bardzo mi to wyszło. Kolory nie łączą się w ogóle, a te ubrania... Są strasznie oklepane, szczególnie te spodnie. Dobrze, Look ogólnie składa się z dosyć sporej ilości dodatków, a jego styl jest taki luźny, nieelegancki. A kolorystyka? Przede wszystkim jest to czarny oraz biały z dodatkiem fioletu. Nie jestem pewna co do TOP'u, jak dla mnie wyszedł nieco za ciemny. Najbardziej chyba spodobały mi się włosy oraz kapelusz, nie wyszły tak fatalnie. Cena to 3250 StarCoin's, a projekt mogą kupić jedynie członkowie VIP.

W jego skład wchodzą:

Naszyjnik safety pins, 350 SC,

✪ tatuaże Rocker Tattoo, 400 SC, VIP,

✪ TOP Spotted Puppy, 400 SC, 

✪ buty Iconic Hight, 650 SC,

✪ legginsy Checkered, 500 SC,

✪ kapelusz School Bowler, 400 SC,

✪ fryzura Casual 'n Sweet, 550 SC.







                                                           ~*~*~*~*~*~*~*~

Paleta kolorów:






                                                              ~*~*~*~*~*~*~*~


[2] Twarz







Moim zdaniem, wyszło mi nawet podobnie. Mamy tutaj coś w stylu delikatnej twarzy - bez cieni do powiek, a kolor ust jest naturalny. Oprócz tego, MS posiada małe, zielono-piwne oczy. Skóra jasna - tak jak u mojej postaci z Momio. Tym razem mi się akurat spodobała. Kosztuje 550 StarCoins + kolor skóry oraz jest dla VIP.

                                                               ~*~*~*~*~*~*~*~

~ Usta,






                                                               ~*~*~*~*~*~*~*~


~ Oczy (ostatnie, druga strona),









                                                               ~*~*~*~*~*~*~*~


~ Nos,



                                                             ~*~*~*~*~*~*~*~

~ Karnacja.





                                                           ~*~*~*~*~*~*~*~

[2] Look






Mamy tutaj typowo delikatny, dziewczęcy, a nawet coś w stylu eleganckiego projektu. Powiedziałabym, że podoba mi się bardziej od poprzedniego Looka, choć tamten był fatalny, ten jest naprawdę lepszy, a właściwie tylko ja mam takie wrażenie. Ale ok, nie o poprzednim mowa.
A jaka jest kolorystyka? Jest nią przede wszystkim ciemny róż + trochę miętowego oraz bieli i czerni, ewentualnie trochę kremowego (buty). Tak, nie dodałam szalika... Ponieważ MSP niestety usuwało mi go z powodu torebki. "Dzieło" kosztuje ok. 2k SC, a dokładniej - 1925SC + 9 Diamond's i jest dla użytkowników VIP.


                                                                ~*~*~*~*~*~*~*~


Do jego stworzenia użyłam:



✪ spódniczki Flower Skirt, 475 SC,

✪ czółenek Lovely Plateaus, 600 SC,

✪ fryzury Love Bun, 500 SC,

✪ kolczyków Stylish Hangers, 4 DM,

✪  torebki Rad Bag, 5 DM,

✪ TOP'u Cute Crop Top, 350 SC.









                                                              ~*~*~*~*~*~*~*~


Paleta barw:





                                                          ~*~*~*~*~*~*~*~


UWAGA!

Na koniec chciałabym jeszcze wytłumaczyć pewną sprawę, aby nie było, że niby ściągam - Marta na blogu Kathey napisała post też o odwzorowywaniu postaci z Momio. Rzecz w tym, że ja wpadłam na ten pomysł wczoraj i nawet wczoraj zaczęłam ten post pisać, a dopiero dzisiaj Marta opublikowała swój i nie miałam pojęcia, że w ogóle napisała go o podobnej tematyce. Także zdarzył się jakiś zbieg okoliczności i nie miałam na to wpływu. A, że się trochę napracowałam nad tym postem, nie chciałam go usuwać i szukać pomysłu na drugi...


Tym akcentem kończymy dzisiejszy post. c: Żegnam się z Wami z nowym logiem, z poradnika Zosi.
Do zobaczenia,




/L.

Lanch| Luiza.

EDIT: Na moim blogu o życiu *KLIKNIJ TUTAJ* pojawił się nowy post, zapraszam!

20 komentarzy:

  1. LUIZA NIE UMIE ODWZOROWYWAĆ PIERWSZEJ TWARZY, HEHE. Stop. Świetny post. Osobiście nie wchodzę na bloga Kathey (nigdy na nim nie byłam, ale ćśś).

    `Jul.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oguraseg <33333333333333333
      Thx c:
      Nigdy nie byłaś, serio? :O

      Usuń
    2. Serio. XDD Jakoś mnie do niego nie ciągnie...

      Usuń
  2. Fajny post, dla mnie oryginalny pomysł.
    Podoba mi się. Twarze wyszły ładne, ta druga z Momio.. Dziwna. Dziwna, tak.
    Stroje ładne, chociaż pierwsze nie jest zbyt ładne, o wiele bardziej podoba mi się wersja Miomio i jak dla mnie, kolory do siebie nie pasują. ;/ Ale drugi look już ładniejszy.
    Jest bardziej elegancki, trzyma się kupy.
    I masz śliczne logo. Fajne to tło. *-*
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zobaczyłam że są dwa takie same posty. Moim zdaniem ładbe ci te looki wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to moim zdaniem najlepiej wypadł Ci look numer jeden. :D Zmieniłabym tylko czapkę, bo widziałam podobną z ćwiekami do tej na Momio, ale to taki drobny szczegół, melonik też jest dobry.^^

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    'Stefan

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :3 Chcecie darmowego VIPA? Tutaj można go dostać:
    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA, nie wiem czemu ale to mnie tak rozśmieszyło.
      #nopszecieszfiemszeniesmieszne
      ~TaGłupia

      Usuń
  6. Super post, wszystko jest dobrze. Odzworowanie w sumie też xDDD Zero błędów.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniasty pościk :D (są takie słowa? Nie ważne.) czekam na kolejny seria ciekawa i (yyy...) taka super jak lawina śnieżna (nie ważne.) dobra chyba tyle :D nie mam weny ide na kolejne blogi :D bayoo :*
    ~Martika ;3
    Ps. tylko mi sie zdaje że dziwnie sie żegnam? ;o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)