Menu

sobota, 3 października 2015

Zwierzęta na MSP!

Siemaneczko!
Tu Lyene.
Chciałam Was na początku przeprosić za brak postów  w ostatnich dniach. Miałam konkurs z polskiego i musiałam się pouczyć. Myślę, że to zrozumiecie :).
Dziś już normalny post związany z MSP.
Zapraszam do czytania!
***
W tym poście zajmiemy się zwierzętami na naszej #fieletowej planecie.
Na MovieStarPlanet "zwierzęta" nazywamy Boonies oraz Boonsters.
Tak wyglądają w sklepie:

-Boonsters
-Boonies
Czym się różnią boonsters od boonies?
Oczywiście tym, że boonsters są bardziej podobne do prawdziwych zwierząt. Na pierwszym screenie możemy zobaczyć kota, psa, lwa itp. Natomiast boonies to takie stworzonka, które są taką kulką (wtf). Mamy ich więcej w sklepie, ponieważ są one "przebierane" na różne okazje.

Jak zdobyć zwierzątka?
Najprościej jest je kupić w sklepie. (Na ekranie głównym Zwierzaki>> Boonsters lub Bonnies)
Lecz można je również przygarnąć gdy mamy takie eventy, czyli wykonywanie zadań na dany temat. Gdy zrobimy wszystkie zadania otrzymujemy w nagrodę jakieś zwierzątko.
Czasami też są dostępne w gazetkach MSP.

Hotel dla zwierzaka
Gdy na przykład wyjeżdżamy lub nie mamy czasu opiekować się wirtualnym zwierzątkiem możemy wysłać go do hotelu.
Nie mam screena, aby pokazać oferty, bo nie mam żadnego boonie, ale pamiętam, że za tydzień płaci się 100SC, a za dwa 200SC. Nie wiem tylko czy jeszcze tak jest, bo dawno nie wchodziłam do hotelu.

Akcesoria dla zwierząt

Jak sama nazwa wskazuje można tam nabyć akcesoria dla zwierząt.
Czyli jakieś legowiska, zabawki, itp.
 
  Mamy tutaj na prawdę bardzo dużo rzeczy dla naszych pikselowych zwierzątek.
Co tydzień dodawane są nowe (chyba co tydzień), są różne kategorie.
Bardzo fajnie to wygląda.

Zoo
Zoo czyli taki sklep z rzeczami do pokoju typu jakiś chodzący w miejscu pies (xdd).  Nie są to jakieś zwierzątka do opiekowania się, tylko coś żeby stało xD.
Co tam mamy?
 
Tak samo jak z akcesoriami, pojawiają się tu nowe "rzeczy" oraz są różne kategorie.
Nie wiem czy ten sklep się do czegoś przydaje, bo chyba mało MS tu coś kupuje.
***

Przyszła pora na zakończenie tego posta. Mam nadzieję, że się podobał.
Jutro będzie Traktor #3, więc pod tym postem też możecie zgłaszać filmy, looki, Artbooki.
Jeśli ktoś chciałby zadać mi jakieś pytanie zapraszam na aska - ask.fm/lyeneee.

Więc już się żegnam i ten tego.
Pa!
~Lyene
*Nju logo*



16 komentarzy:

  1. Pinkne logo pinkny post, a ja mam przed sobą tost xdddd nawet nie czuje kiedy rymuje XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hłe hłe
    Starać się o kom. Mc?
    Nie faszne.
    Fajny post ;)


    PZDR.
    [~`^`~CuKiErKoWa (uhum) CaReyliE-]
    ;Caro;
    #jaija001
    #nie wiem jak się jeszcze podpisać
    `~Zoh/Zosia
    #Ajlofjudemołst
    (Serio nie fjem)
    Pół koma to podpis.
    *CanCanCanCan oł je*
    ~`Ludź
    ~`Czekoladkek
    #!C!#
    *Zosia
    *Zoh
    *Ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh. Moim zdaniem zwierzaczki są fajne,tylko ceny z kosmosu.. 10000 za jednego małego Bonnies'ka? Ech,przesada. ;__; Ale nie ważne. Może kiedyś spadną ceny Boonies'ów Bostersów itd.
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zwierzaki są słodkie *^-^* Uwielbiam je, pamiętam jak kupowałem te najnowsze (po 10 kuleczek słodziutkich) i dawałem na zmianę do pokoju xDDDEŁ Te smok taki mega, ale i tak stare boonie lepsze. Szkoda, że mam tylko jednego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak byłam taką malutką Haneczką ( xD) To ciąglete zwierzaki z zoo kupowałam żeby mieć co dodawać do swoich artów "kohoak zweszaczky (serduszko)" XD I teraz mam mnóstwo takich pierdół :-;
    Zgłaszam looka do traktora jakiego chcesz (Mi siępodoba ten najnowszy)

    ~Hanny <3 HANQU
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zgłosić swój look na koncie Sensity pt : "♥Nic mnie nie zmieni, wybacz♥ " Chciałabym dostać jakąś ocenkę bo mój look jest taki #kreatiw xD Zobacze swoje możliwości ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre zwierzaczki są śliczne, ale ceny jak z kosmosu. ;___; Ale jestem dobrą pseudo mamą i karmię moje 7 Boonies codziennie. XDD Zgłaszam swojego looka ~ Never Give Up ~ Nick: Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my looki zgłaszać możemy? Muszę zrobić nowy.

      Usuń
  8. Niektóre zwierzaczki są śliczne, ale ceny jak z kosmosu. ;___; Ale jestem dobrą pseudo mamą i karmię moje 7 Boonies codziennie. XDD Zgłaszam swojego looka ~ Never Give Up ~ Nick: Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Emi ceny są jak z kosmosu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Emi ceny są jak z kosmosu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam artbook: Bubble Gum!
    Mam nadzieje ze nie bedzie mega not!
    (z #fonidła)


    #Iksdełka

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko post :)
    Szkoda, że na tydzień uni modzi nie dodają zwierzaków, nie? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zgłaszam się! Nick: gabryska59
      Weź co tam chcesz xde

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)