Menu

wtorek, 6 października 2015

Zero pomysłów...

Ziemango.

Nie pisałam trochę i dosłownie mnie to boli. Ale nie mam pomysłów, a nie chce żeby ktokolwiek czytał na tym blogu post totalnie z dupy. (Ale pewnie Szymon twierdzi że każdy mój taki jest)
Chciałabym żebyście mi powiedzieli, o czym posty chcecie czytać, bo widzicie, z jednej strony, jak będę pisała posty rzadko, to będzie źle, a nawet jak będę pisać posty codziennie ale krótkie, bez ładu i składu, to też będzie źle.


Więc jaki to ma być post? Co zrobić? Na razie mam w planie tylko Q&A i wyniki konkursu, ale nie zrobie pytań które zadały tylko dwie lub trzy osoby, i nie ogłoszę wyników mając pięć lóg. Albo będę zmuszona, może nikt więcej loga nie zrobi.



Mam taki pie*dolnik w folderach że nie mam pojęcia gdzie jest moje 'normalne' logo

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze wysłałabym logo, ale... my mamy skorzystać z tego screena postaci, który podałaś w poście? Bo czytam ten post, któryś już raz i nadal nie rozumiem xD No a jak nie, to nie mam jak zrobić, bo nie przyjęłaś mojego zaproszenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło i screen postaci już bez tła masz w poście xd

      Usuń
    2. Jak chcesz, albo z posta albo sama wybierz animacje w ArtBooku.

      Usuń
  2. Czekam na wyniki ^^ A i co do sukienki za 1 miejsce, to jak się nie mylę jest ona dla vip xd

    ~ >>I<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłoszę jeszcze na konkurs na logo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaa,o czym chcę czytać?
    Dla mnie to obojętne,tyle,żeby nie było przynudzania. :p Wymyśl coś! Cokolwiek! ^^
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)