Menu

wtorek, 13 października 2015

Zapowiedź Q&A + Życzenia dla Pauli + Look na... walentynki?

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Mam takiego pecha, że po prostu padam na kolana by skończyli mi wreszcie wyłączać Internet bez przyczyny. TAK! Ci ludzie od Internetu wyłączają go kiedy chcą. Mieliście kiedyś tak, że zapłaciliście i wyłączyli Wam go mimo wpłaty? Ten post miał pojawić się w niedzielę, ale w pewnym momencie pisania nie miałam dostępu do Naszej sieci. Miałam na telefonie trochę MB, ale musiałam je zostawić na aplikacje typu: Messenger, Facebook. Gdyby to nie było takie istotne to bym napisała posta z telefonu. Później w szkole za pomocą darmowego Wi-Fi mogłam zobaczyć jak tam u Was, ale Nasze przerwy trwają 10 minut, więc raczej nie mogłam na bieżąco komentować lub napisać posta. Gdybym mogła to bym zabiła tych ludzi od neta. Ok, ok.
Tak w ogóle to czy Wy też macie fazę na różne filmy? Ja tak! Wiecie na co? Maze runner, czyli po Naszemu- Więzień labiryntu. Film jest genialny! Zdążyłam go obejrzeć na CDA, ale teraz wyskakuje mi ramka z napisem: Materiał został usunięty. Szkoda.


♣ Zapowiedź Q&A ♣

Chciałabym, abyście zadawali mi teraz po pięć pytań, na które mam odpowiedzieć. Mogą być one dziwaczne, śmieszne, whatever! Ja wybiorę 10 osób i odpowiem na ich pytania.

♣ Look ♣ 

Dziś zaprezentuję Wam look'a, który kojarzy mi się z walentynkami. (kolejna elegancka i romantyczna stylizacja, eh)

MS Sylwii
Look posiada tylko cztery rzeczy, a jego cena wynosi 3150 sc. No cóż! Look jest drogi, ale jednak jak dla mnie warty swej ceny.
Głowę MS zdobi piękna tiara w kolorze białym i bordowym. Jej włosy są w odcieniu naturalnego brązu, który dodaje zmysłowości i wdzięku całej kompozycji. Sukienka jest w kolorze bordowym i białym. Ma ona na sobie piękne zdobienia i zawijasy, a także koronkową wstawkę na rękawach i w okolicach dekoltu. Buty mają ten sam odcień co sukienka, więc pasują do siebie jak ulał! Całą stylizację oceniam na 9/10. Czegoś tutaj brakuje, ale niestety miała to być stylizacja elegancka, więc nie dodałabym masy tatuaży. Mówi się trudno.

Skład:

UWAGA: Przypadkiem usunęłam paletę kolorów, więc śmiało- pozwalam Wam mnie zabić.

♣ Życzenia dla Pauli ♣

Zapewne kojarzycie Paulę. Prawda? Posiada pięknego bloga z opowiadaniami, jest także komentatorką na tym blogu. Twierdziłaś, że nikt Ci życzeń nie złoży. Proszę bardzo!

Dziś powinnaś być królową,
wypoczywać cały dzień.
Komplementów słuchać dużo,
wszystko na skinienie mieć.
Nawet, kiedy spojrzysz w niebo
i wypowiesz tę chce mieć
dzisiaj będziesz miała wszystko,
bo to jest Twój dzień. 

Mam nadzieję, że wszystkie twoje marzenia się spełnią! 

♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 

♣ Pożegnanie ♣ 

Niestety, ale muszę kończyć już tego posta. Przepraszam, że jego długość nie powala, ale chyba nie chcielibyście czytać samego posta informacyjnego.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już jutro z dawką języka Japońskiego!


Baiyo!

♣Patka♣ 


27 komentarzy:

  1. Otaku.. x3
    Look nawet spoko, ale te nogi .. Są takie puste.. Nagie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheł,śliczny look. Taki.. Delikatny,elegancki. ^^ A Q&A to dobry pomysł. Lubię zadawać pytania! No do lecę z pytaniami! Gotowa? XD
    1. W poście powitalnym pisałaś,że usunęłaś wszystkie swoje konta na MSP. Więc czy pamiętasz może ich nazwy?
    2. Twoje ulubione smaki lodów? *-*
    3. Czego się boisz? XD (Ja pająków..)
    4. Lubisz truskawki??
    5. Na MSP jesteś #Flerie ,tak? (Ahaa,no,musiałam zapytać. ;__;)
    6. Masz zwierzątko domowe?
    7. Od ilu lat/miesięcy bloggujesz..? ;3
    8. Nie wiem,co dalej napisać.. :<
    9. Oł noł,potnę się łyżką!!!
    10. Haha. KONIEC.
    No,mam nadzieję,że odpowiesz. Papatki XD
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, thanks ❤❤❤❤❤.
    Nie spodziewałam się życzeń od osób z internetu :o :***.
    Look cudny :*. Może kupię, a pytania do Q&A zadam później ❤o❤.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok, napiszę jeszcze raz.

      STO LAT I WIĘCEJ I WIĘCEJ DLA PAULI! SZCZĘŚCIA DUŻO DUŻO DUŻOOOOO DLA CIEBIE CHĘCI DO PISANIA KOMÓW I POSTÓW ♥♥♥

      ~Trzecie życzenia urodzionowe dla Ciebie ode mnie. Dwa inne są na Twoim blogu i na Tyny.

      Usuń
    2. What? To on mi życzeń nie może napisać? XDDD
      Karola, wyjdź.

      Usuń
  4. Wszystkiego NaJ NaJ NaJJJJ, Paulino.

    Teraz czaseł na pytania, do KjuEndEja.
    1. Uważasz, że jesteś osobą szaloną? (Ja tak, ale w mojej klasie są więksi wariaci, rzucający w ludzi butelkami. Nawet dostałam w plecy.)
    2. Lubisz ptaki?
    3. A kaczki? (Ja taak.) (zapewne wspomniałaś coś o tym w którymś tam poście.)
    4.Lubisz maliny, albo jagody, truskawki, jeżyny?
    5. Jakie byś wybrała imię dla kaczki? (Mojej, bo ja dałam jej dziwne imię xD Tecna XD)
    Dziękuję za uwagę, pozdrawiam.
    /Ksiądz Artur

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, Paulina.
    Zdrowia, szczęścia, pomarańczy niech ci Szymon nago tańczy. XDD
    Zdrowia, szczęścia i słodyczy Martyna tobie życzy.
    (ten pierwszy wymyślał mój kolega, nie czepiać się)

    Pytania do Q&A:
    1. Jaki masz kolor skarpetek?
    2. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
    3. Nosisz okulary?
    4. Jesteś niska czy wysoka, w której ławce siedzisz?
    5. Wolisz ciastko z owocami leśnymi czy jabłkiem?
    A przy okazji...
    (6). Masz zwierzaka, jak się nazywa?

    ~`Martyna

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPEREG POSTELEK!
    Look cudny, ale hajsu brak.
    Dostalam 5 i 5+ z Japonskiego. B)))
    Pytania:
    1. Maliny czy truskawki?
    2. Blog czy chlopak?
    3. Pomarancze czy mandarynki? (Pomaranczonators forever •﹏•)
    4. Grasz w tfm?
    5. Twoje najlepsze cechy?
    6. Twoje najgorsze cechy?
    8. Frugo czy Roko?
    9. Grasz jeszcze w msp tak normalnie?
    10. Za duzo tych pytan?
    11. Twoje 7 wpadek, heheszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Look sweet. Lubię romantyzm taki WOW i wlg.
    A teraz Q&A

    1. Czy chłopaki z Twojej szkoły/klasy to bezmózgowe organizmy?

    2. W tym momencie chxiałabyś mieć kotka, pieska czy kanarka?

    3. Co wolisz tymbarka czy roko? ( oryginalne pytanie)

    4. Kupiłabyś lampę lawa ?

    5. Czy kiedykolwiek wpisałaś coś głupiego w google grafika? ( moje koleżanki wyszukiwały słowo " kupa " xD gorzej się nie da )

    Zadałabym więcej, ale można tylko 5 ptań ^,^


    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz więcej ;) .W sumie to fajnie jest odpowiadać na większą liczbę pytań. Nie sugeruj się moimi 5, które wypisałam. Jest to bez limitu. A piszta ile chceta :*

      //Pati

      Usuń
  8. Masz szczęście, że lewą dłoń mam w gipsie. (Wtedy piszę szybciej itp.)
    /Ksiądz A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bo jest brzydka, a na MS Sylwii przynajmniej mogę zrobić ładnie prezentującego się look'a.Zresztą zazwyczaj jestem na koncie Sylwii. Mamy na nim wspólnych znajomych, a na Flerce jeszcze nie. °^°
      (Konta Sylwiaka nie podam, bo ta moja starsza siostrzyczka by mnie zabiła... pewnie to czyta, więc ten teges- Jak to czytasz Sylwiaczku ty mój to wiedz, że jesteś za stara.- rodzinne przekazy <3)


      //Pati

      Usuń
    2. 1. Wypisz swoich 10 najgirszych wpadek, i najsmieszniejszych :D

      Usuń
  10. Hej C: Mam pytanka :)

    1. Co wolisz C: vs :)
    2. Lubisz marsów? (pewnie nie wiesz kto to)
    3. Oglądasz jutuby xD
    4. WYPIŁAM HERBATĘ W KUBKU NA KAWĘ CZY COŚ MI SIĘ STANIE? Boję się :O
    5. Co się stanie jeżeli spalę moją siostrę? Trafię do więzienia czy raczej do poprawczaka? xD

    ~Wisienka NTT^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe! 5 the best! Xd
      Zależy od wieku. Chyba poprawczak.
      Chociaż do 18 roku życia są jeszcze jakieś luzy dla młodych, ale wiesz... zawsze można powiedzieć, że to był przypadek.

      //Pati

      Usuń
  11. Śliczny look ♥ >.<

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. A look śliczny. Wczoraj wysłałam Ci dopiero zadanie domowe do japońskiego.

    Pisałaś, że robisz Q&A, więc już piszę Ci pytania. *^-^*

    1. Masz BFF?
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    3. Jakiego gatunku muzyki słuchasz? (Jak możesz to wklej pare piosenek)
    4. Ile lat grasz w MSP?
    5. Zrobisz mi logo?

    Nie mam pomysłu na pytania. +-+

    'Niunitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę ci zrobić logo! Podaj nazwę na MSP. Mogę je Ci przesłać na gmail, lub zrobię posta na moim blogu.

      Usuń
  13. Ładny look (≧∇≦)/

    Teraz pytanka ^^

    Co zrobiłabyś widząc śmierdzącego potwora spaghetti który leci na odkurzaczu i wącha brudne skarpetki przy czym krzyczy ,, Dżesi aj lofju ju, przyjmij na mysypy'' a na dodatek miałby karteczkę z napisem report rasizm ( nwm jak to się pisze ;_;)? A! I tańczył by ,, opa ganga stail'' xD?

    Jaki smak ma woda?

    Masz w znaj na MSP jakąś wiechę?

    Czy to normalne, że niezbyt lubię placki?

    O口O!

    Mam nadzieję, że odpowiesz na te pytania ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh
      ...
      Zapomniałam Dżesi i Patka aj lofju! XD

      Usuń
  14. Oh, ja jeszcze nie oddałam zadania domowego >o<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)