Menu

niedziela, 18 października 2015

Wyniki konkursu na logo!

Cześć tutaj Selenne

Dzisiaj niedziela, czyli wyniki konkursu na logo! Dostałam 8 prac z czego jestem bardzo zadowolona. Może przypomnę jakie nagrody były do zdobycia.

Nagrody:

I miejsce - Jeden prezent z listy życzeń, obejrzenie 5 filmów, love it na 5 artach, love it na 5 look'ach.
II miejsce - obejrzenie 5 filmów, love it na 5 artach, love it na 5 look'ach.
III miejsce - obejrzenie 3 filmów, love it na 3 artach, love it na 3 look,ach
Wyróżnienie - graf, obejrzenie 1 filmu, love it na 1 arcie, love it na 1 look'u
Nagroda pocieszenia - obejrzenie 1 filmu.

Okey, teraz pokażę wszystkie loga.

Od Haruhi Suzumiyi 



Od safira987






Od poniedzielek999 





Od Domcia2589






Od Ciamciaramciaaa


Od  Lidqa<3





Od lolme






Od Shimeruko 



Od Lanche


Wszystkie loga były śliczne, ale mam teraz wielki problem, bo nie wiem, które ma jakie zająć miejsce, bo wszystkie takie piękne. Po paru minutach zastanowienia już wiem.


Wyróżnienie dostaje:
























































Lanche, gratuluję! 

3 miejsce zajęły:






































































Ciamciaramciaaa i























































































































Domcia2589, gratuluję Wam dziewczyny!!!

2 miejsce zajął/zajęła:




















































Lidqa<3, brawo!


I pierwsze miejsce zajęła, lub zajął:


























Jedź w dół





































Jeszcze dalej

























































No na co czekasz chcesz się dowiedzieć kto zajął pierwsze miejsce? No właśnie to jedź w dół!




























































































No dobra jeszcze chwilka. Jedź w dół, a za chwilę zobaczysz!

































































































































































Okyy, bez zbędnego przedłużania już mówię!

Pierwsze miejsce zajęła lub zajął Shimeruko gratuluję twoje logo było świetne. Jeszcze dziś rozdam prezenty. No okey. Dla wszystkich pozostałych którzy nie zajęli żadnego miejsca obejrzę im film. Oczywiście będę używać loga Shimereuko.

Okay, ja będę się już żegnać!

Bayoo
- Selenne

21 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim! :* Ładne te loga, jestem pod wrażeniem. :D ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula i Lanche piękne zrobiły *^-^*
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, wygrałam obejrzenie trzech filmów, a nie mam filmów. Jestem geniuszem, muszę seki zrobić. 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuu jak ty zrobiłaś te napisy? >|<
      Są boskie ^3^

      Usuń
    2. W picmonkeyu, kiedy ustawiasz tekst, tam jest napisane "normal" czy coś takiego, i otwiera ci się taka tabelka ;)
      > Marta / kornelia123lol <

      Usuń
  4. Brawo Julek! XD Cudne loga i moim zdaniem powinny być lepsze nagrody. Żeby zrobić takie loga, to naprawdę potrzeba trochę czasu. Według mnie za każde miejsce powinien być jakiś prezent..


    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  5. *^-^* Shimeruko zrobił świetne logo, należy mu się pierwsze miejsce. :3 To pierwsze logo również mi się bardzo spodobało, szkoda, że nie zajęło żadnego miejsca lub wyróżnienia.
    ~Marcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsze logo zrobiła Haruhi Suzumiyi, było takie magiczne, cudowne <3 No cóż, to Twoja decyzja... Ale każde logo powinno otrzymać jakiś prezent. Nagrody powinny być trochę wyższe, po każde logo (oprócz jednego) mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie najlepsze prace należą do Pauli i poniedziałek999. Nagrody trochę marne.

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaję. Paula i Poniedzialek999 zrobili najlepsze prace. Shimeruko (nie wiem czy dobrze napisalam) zrobił też ładne logo, ale za dużo tego różu, fioletu itd.


      Eee.. który raz już się z tobą zgadzam, a ty ze mną? XDD

      Usuń
    2. Przepraszam za błędy w nazwach, ale autokorekta..

      Usuń
  8. Mi się spodobały loga Lidqi, Pauliny i Harumi c; Śliczne <3
    • Marta •

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za wyroznienie, nie wiedzialam, ze cokolwiek zajme. :D
    Mi sie najbardziej spodobalo logo Julka i Lidqi, ale reszta log i tak byla cudowna. ^__^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie loga piękne. *-*
    Nawet nie mogę się zdecydować,które mi się najbardziej podoba..
    I oczywiście gratuluję Shimureuko. (Dobrze napisałam,nie??) Hehe,serio,wszystkie piękne! ❤
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie zgadzam się z miejscami oraz nagrodami. Najlepsze logo zrobiła Ciamciaramciaaa *Paula* i Lidqa. Nie wiem dlaczego wybrałaś Julka, ale mniejsza. Hmm, nagrody są... małe (?). Wiesz, jednak takie ładne logo robi się z 1-1.5h, więc ten. Mogłaś się trochę pofatygować i nazbierać te SC.

    A ogólnie to wiesz, że stawia się kropkę na końcu zdania. Więc dlaczego w twoim przywitaniu jej brak?

    'C

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)