Menu

sobota, 10 października 2015

Wyniki konkursu na logo + Look Mavis

Ziemango! Musze sie w końcu ogarnąć, bo najpierw jak zwykle sram szczęściem a później nic nie piszę.

Tak jak obiecałam, dzisiaj wyniki konkursu na logo. Dostałam ich mało, ale trudno było wybrać, każde jest śliczne.


Jesy <3


Mala Tyna


Flerie


Lanche


Rebecana/Rosence (PS, Rosence lepsze d:)


Toshiko Iseki



Loga ładne, przynajmniej według mnie. Wiem że każda z was włożyła w to swój wysiłek więc stwierdziłam, że osoby które nie zajmą 1, 2 ani 3 miejsca dostaną jakąs nagrodę pocieszenia, to chyba miłe, co?

Więc czas ogłosić wyniki ^^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To jest wnerwiające, już mi sie nie chce ;/



Zaczniemy od miejsca trzeciego c:



Look dobrze dobrany, tło i czcionka też mi się podoba, ale nie robi takiego 'WOW!'. Przydałby się tutaj jeszcze jeden kolorowy akcent oprócz tej czerwonej plamy... krwi? Ja sie nie tnę, a nawet jak tne to mydłem.


Miejsce drugie



Na miejscu drugim ląduje Jesy <3. Logo świetne, masz po prostu do tego talent. Ale nie pasuje mi tu ptak, i czcionka wydaje mi się lekko mało widoczna, ale to i tak świetne miejsce! c:



MIEJSCE PIERWSZE
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A na miejscu pierwszym Toshiko Iseki. Tutaj nie mam do czego się przyczepić, po prostu nie mogę. Logo troche 'skromne' patrząc np. na logo od Jesy <3, ale mnie urzekło w swojej prostocie. Cytat super! 'Bądź księżniczką w swoim świecie. Tylko w swoim świecie'.  Nic dodać nic ująć, nie będę sie kłóciła o to, że komus sie nie podoba, logo ma się podobac mnie d:


Co do nagród pocieszenia, dam Love na wszystkich ArtBookach, myślę ze to wystarczy, ale można się targowac, zobaczymy co sie da zrobić.


Co do nagród ( wszystkich ), nie dam ich, dopóki nie napiszecie mi na MSP,



Wyniki już są, mam nadzieję że osoby które wygrały się cieszą, teraz looki 'od tak sobie', bo taki post jest zdecydowanie za krótki, więc przedłuże go Lookiem Mavis z filmu 'Hotel Transylwania'. Swoją droga byłam dzisiaj z przyjaciółka na dwójce, stąd ten pomysł. 



Mamy zdjęcie Mavis, więc teraz pora na makijaż.


Dla VIP


Noo, musiałam uzyc tych ust, nawet jeśli nie widać zębów jak Mavis nie otworzy gębały.


Dla wszystkich


Twarz ledwo się rózni od poprzedniej, właściwie te bardziej widoczne zmiany to tylko usta, więc nawet nie trzeba biadolic o VIP'ie.


Look


Skład:




Look mam tak jakby tylko jeden, wacham się tylko pomiędzy dwiema sukienkami. Look z ta drugą wygladałby tak:









Myslę że to na dzisiaj tyle, Ałwidazejen



15 komentarzy:

  1. Wygrane logo jest zajebiste ^*-*^ (TAK, ZMIENIAM BUŹKĘ OD SZYMONA XD)

    Ma talent :^

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZUUU DZIĘKI <3!!!
    -Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  3. super pościk ^^ fantastyczne logo toshiko iseki (przepraszam za błędy ;) ) ucieszyłabym się gdybyś się ze mną skontaktowała mam dla cb pewną propozycje :)
    ~Martika ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło,ło,łoo! Wszystkie loga piękne! ^^
    Hyhy,te wygrane jest okej. Podoba mi się!
    Ale bardziej logo od Jesy<3,ale nie ważne,Ty wybierałaś. :p
    Look też jest okej. Ładny. Hyhy,pierwsza sukienka bardziej pasuję. :3
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację wszystkim wygranym! Ja też z początku chciałam wziąć udział, ale zabrałam się do tego w piątek wieczorem i już mi się nie chciało :P (i do tego nie przyjęłaś mojego zaproszenia do znajomych :c), przepraszam >.<!

    OdpowiedzUsuń

  6. Zapraszam na bloga wariateczkimsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, dzięki! ♥
    Logo Jesy jest śliczne *-*

    ~Martyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh... specjalnie zrobiłam bardziej przezroczystą czcionkę...
    Gratuluje zwycięzcy 1 miejsca!

    `.A
    /'Callies
    Czyli ta, której nie było w internetach bo się przeprowadziła i nie miała przeniesionego internetu ;")

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)