Menu

środa, 14 października 2015

Tworzymy podróbki Zac'a Sky!

~*~Hejkeneł~*~

Z tej strony Luiza, Luizeł, Olchex, Olcha, Lanche - jak kto woli. Tak jak w dniu wczorajszym obiecałam na blogu Alicji, dzisiaj stworzę podobnego posta tak jak tam, tutaj. Ale uwaga! Będzie on z Zac'em Sky, a nie z Pixi Star. Zresztą, pisałam już o tym na filmowym-msp... Dla przypomnienia - tak jak sam tytuł nosi, będę tworzyła podróbki przewodnika Zac'a, robiąc bardzo podobny lub podobny Look do niego, a także dwie wersje kolorystyczne. Na koniec, zrobię małe podsumowanie. Zaczynamy!

                                                                           ~*~



O dziwo, jakimś cudem udało mi się znaleźć IDENTYCZNĄ fryzurę oraz takie same obuwie! Z Pixi było inaczej - jej dosłownie wszystkie ubrania były nie do kupienia normalnie w sklepie (no chyba, że obecnie popularnym teraz trick'iem), a z nim - dwie rzeczy idealnie takie same jak on je posiada. To trochę dziwnie. Najwyraźniej moderatorom nie chciało się tworzyć jakiś oryginalnych rzeczy...
Szczerze mówiąc, jest tak dosyć mało podobnie (ewentualnie pomijając fryzurę oraz obuwie), mimo, że projekt jest w miarę ładny oraz nawet dobry. Ta bluza z koszulką (?) jest zbyt mało dopracowana i zbytnio pospolita, lecz lepszej czy podobnej nie potrafiłam znaleźć. Miałam również problem z cieniowanymi spodniami, w związku z tym postanowiłam wybrać takie, które przynajmniej trochę przypominają świecący motyw. Trampki są naprawdę nieschludne. Nie cierpię ich, a prawdopodobnie są chyba jeszcze dostępne dla płci żeńskiej. Mimo wszystko, tutaj one ze sobą współgrają. Zac nosi na sobie coś w stylu naszyjniku (?), również nie mogłam go znaleźć, a jeśli tak, to nie pasował tutaj. Najlepsza tutaj, moim zdaniem jest fryzura. Całość kupna wynosi ok. 2 tysiące StarCoin's. Połowa rzeczy z niego jest dla VIP'ów, tym samym tylko gracze z VIP'ostwem mogą go zakupić.

                                                                          ~*~

Do jego stworzenia potrzebowałam:
* spodni Rock Star Dazzler, 500 SC, VIP,
~
* krótkiej kurtki wraz z koszulką Thriller Night, 400 SC, VIP
~
* tenisówek Keep It Simple, 450 SC,
~
*  fryzury Hipster, 500 SC.
~









                                                                      ~*~

Paleta kolorów:



                                                                    ~*~

Inne wersje kolorystyczne:


Już jest lepiej. Mamy tutaj szaro-zieloną wersję z odrobiną białości. Tym razem, fryzura określa się mianem blondu. O wiele lepiej mi przypadła do gustu. Dominuje tutaj praktycznie ciemna zieleń.



                                                                          ~*~

Inna wersja kolorystyczna:



Jest to chyba najlepszy Look z tej oto notki! Noo, może jednak nie... Włosy tutaj są trochę dziwne, takie szare. Mimo wszystko, gdybym wprowadziła w nie całkowitą czarność, byłoby nieciekawie i za ponuro. Bardzo mi przypomina oryginał, chociażby ten granat, jednakże dominuje tutaj właściwie czerń.



                                                                         ~*~

Porównanie i podsumowanie...



Tak jak już wspominałam jest dosyć mało podobnie, w sumie tak tylko wydawało mi się na początku... Jak się okazało, wcale tak nie jest i jest nawet podobnie. Nawet twarz jest też taka... klonowata? Moim zdaniem, zdecydowanie lepiej wyszedł mi Zac Sky, niż Pixi Star (z Pixi post na filmowym-msp, zapraszam). Jest w połowie tak samo jak oryginał, wiadomo - fryzura, a także tenisówki. Reszta jest średnio podobna. Oryginał zdecydowanie nie pobije stworzonej przeze mnie podróbki, po prostu oryginał jest o wiele, wiele, wiele lepszy. Bardziej dopracowany, a także bardziej nowocześniejszy. Podróbka jest trochę za prosta jak na odwzorowywanie. Jest OK.

                                                                           ~*~

To już wszystko w dzisiejszym poście. Widzimy się prawdopodobnie jutro. Mam nadzieję, iż przypadł Wam do gustu!
Do zobaczenia,


/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.

4 komentarze:

  1. Śliczne upodobnienie! Najbardziej do gustu przypadła mi 1 wersja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, nie spodziewałam się takiego efektu! :D ~ Emi Caffe/Emka z tableta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt końcowy. Szkoda,że nie można kupić "normalnych" ubrań Pixi Star w sklepie. ^-^ Ale mówi się trudno.
    Boshee,druga wersja kolorystyczna. ❤
    Kocham. ❤ Heheł. Odwzorowanko. ^-^
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)