Menu

sobota, 3 października 2015

Szanata neko? Kolejny hacker?

Dzieńdobrywieczór! 

Z tej strony Shannon. :)
Przepraszam, że wczoraj nie było ode mnie posta.
Wynagrodzę Wam to postem dziś i jutro.

Dziś przeglądałam forum i natknęłam się na little test!
Tak, dawno tego nie było... A co to jest little test?
Jest to temat na forum, który tworzyła najprawdopodobniej anonymous.
Kiedy ktoś go skomentował, to chyba hackowała tą osobę.
Weszłam w niego i o to, co zobaczyłam:


Heyy
I love children.
You play around me?
I invite...

Czyli po polsku to brzmi tak:
Hej
Kocham dzieci.
Pobawicie się ze mną?
Zapraszam..

No tak. Dość dziwne, trochę takie pedofilskie, nie sądzicie?
Podejrzewam, że jest to kolejne, zwykłe dziecko.
No ale dobrze. Zdziwiły mnie trochę komentarze, a raczej jeden komentarz.


Od kogo? Od Lolinkassi!
No proszę, nie spodziewałabym się.
Reszta komentarzy to nic ciekawego. Jedna dziewczyna napisała tylko: 'Wejdźcie do jej pokoju. o.O'
Weszłam, no bo czemu nie?


Nic ciekawego w sumie nie było. Sporo osób, ale nic ciekawego się nie działo.
Zobaczmy może naszą koleżankę w końcu hmm?


To ''coś'' miało vip'a.
Czemu? Ta bluzka, a raczej te bandaże, są dla vip'ów.
No ciekawe... Ma 8 lvl, więc trochę już gra.
Status to: I love children... dead.
Czyli? Kocham dzieci...martwy.
Hmm, no tak... Ciekawe.
Zobaczmy profil:


Wow! Na msp jest już od listopada 2014. Więc prawie rok.
Napisałam coś pod jej tematem na forum, a po chwili zobaczyłam to:


A po chwili to!



Po boku kolorem czerwonym

napisałam Wam tłumaczenie! :)



Zapytała się mnie czy lubię grać.
Mogłam zapytać w co, eh..
Lecz napisałam, że nie.
Ona odparła na to, że polubię...
Zapytałam, czy jest z Polski, napisała, że nie.
Podejrzewam, że kłamie.
Na końcu napisała mi jeszcze: dead dead dead, czyli: martwy martwy martwy.
Po tym już mi nie odpisała...

Jeszcze niedawno weszłam, żeby zobaczyć co się dzieję na forum.
Jakaś dziewczyna z lvl'em 0 napisała:
''Jestem (tu podała login, ale nie zapamiętałam, coś na T), ona usunęła mi konto przed chwilą, proszę zgłaszajcie ją, pomóżcie mi odzyskać konto miałam już 15 lvl!'' Tylko tyle udało mi się zapamiętać.
Zapamiętałam też, że wcześniej dużo spamowała pod tym tematem z jakimś chłopakiem. Chciałam więc przejechać do góry, żeby zobaczyć tamtą rozmowę i zobaczyć czy rzeczywiście jej konto zostało usunięte. A tutaj co? Po odświeżeniu temat zniknął z forum. Nie miałam nawet okazji zrobić dla Was screena. Został usunięty...
Tak bardzo żałuję, że już wtedy nie zrobiłam screena, eh...
I wiecie co? Teraz to już sama nie wiem.
Może ona jednak nie jest zwykłym dzieckiem?
Czy wierzę w hackowanie? Wierzę, sama zostałam zhackowana, od tamtej pory bardzo uważam.
Trochę dziwna sprawa, a Wy co uważacie?
Nie zwracać uwagi, czy może dmuchać na zimne?
Ja już zgłosiłam tą koleżankę.

To na tyle w tym poście.
Jeśli się dowiem czegoś nowego o niej, to napiszę Wam.:)
Do zobaczenia.
~Shannon






39 komentarzy:

  1. Jejku, a ja kiedyś głupia bałam się Deleted User'a, czy jakoś tak.. Zaprosił mnie do znajomych i później się tak bałam, że na MSP nie wchodziłam tydzień. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umiem takich ludzi tworzyć xDDDEŁ

      Usuń
    2. Ja też umiem, po tym jak się wystraszyłam czytałam wszystkie posty z różnych blogów o deleted user i przeczytałam jak go zrobić, tak przestraszyłam swoją koleżankę ze szkoły xDD

      Usuń
    3. Powiecie ?? Ją umiałam dopuki MSP mi tego sposobu nie usunęło ją robiłam tak
      1.zakładami konto
      2.usuwam go ( jeszcze nie klikam usuń użytkownika
      3.daje nową stronę wpisuje nazwę i hasło
      4.usuwam konto
      5 na nowej stronie loguje się
      Niestety ten sposób już nie działa

      Usuń
  2. Do ostatnio napisała "The Dolly", od razu ją zgłosiłem i została zbanowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lolinkassi przecież często pisze na forum xDDDEŁ A co do tego czegoś, to na pewno ktoś bekę sobie robi. Hackerów na MSP nie ma. Pisało do mnie ich już setki i co się stało? No nic. Jestem, mam konto xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bez przesady... Trochę szacunku do siebie, nie jesteśmy już durnymi dzieciakami... xd

      Usuń
    3. Szacunek dla niej?! Serio? To ja już wolę szanować uchodźców.

      Usuń
    4. Ten twój XDDDEŁ mnie rozwala ;D

      Usuń
  4. Na MSP nie ma hakerów. Chociaż haker zniszczył Brazylijskie MSP... pfe, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! :) Sama padłam ofiarą hackera. A co z unikatami w design studio? Jestem zdania, że jeśli ktoś może wejść w msp-owy system i dodać tam unikaty, to co to za problem wejść na czyjeś konto? To, że modzi nam napisali, że nie ma hackerów, to nie oznacza, że tak jest. Myślicie, że by nam powiedzieli? Wybuchła by afera. Ale jak kto uważa, to jest tylko moje zdanie. :)

      Usuń
    2. Unikaty w DS. to zupełnie inna sprawa! Ms tworzą je przy pomocy zwykłego, prostego programu.

      Usuń
    3. Przecież ja o tym dobrze wiem. Tworzą je za pomocą charlesa, ale też w jakiś sposób dostają się do systemu, że my możemy je wszyscy widzieć w design studio, tak? Jestem wręcz pewna, że jest tylko potrzebny ktoś doświadczony, dobry program i można zabrać komuś konto.

      Usuń
  5. Dziecko sobie chyba jaja robi XD Ja siedzę na forum często i ile jest takich tematów, to chyba nie policzę, bo za dużo. :) Pozdrawiam! ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lolinkassi się udziela z resztą zapytań ją cz coś jej się stało z kontem

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak coś to ją postrasze tego sznata coś tam....

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś nie powinno się nazywać szanata neko tylko szmata neo
    #MojaOpinia XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahah. Znowu jakieś dziecko bawi się w hackera? A może prawdziwy hacker?? Nie sądzę. XDD Hyhyh. Szatana neko? Co to w ogóle ma być?! ;___;

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze widzę pod postami na tym blogu jakieś reklamy.
    W końcu ich nie ma, ale właśnie teraz to źle..
    Szukam jakiegoś bloga, na którym trwa nabór.. Oczywiście o MSP.
    Może ktoś mi użyczy jakiejś odpowiedzi, bo szukam prawie cały dzień i nic nie mogę znaleźć.

    ~`Jullie
    //Karo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno był nabur tutaj, na ta-z-msp (dzisiaj były wyniki), filmowe-msp (wyniki 25 wrze.). Niestety nie załapałaś się na żadne.
      Nie znam innych blogów na których trwa nabór, lecz na moim i Kingi blogu szukami ciągle redaktorek.
      Adres bloga: razem-w-msp.blogsot.com
      Jak chcesz to się zgłoś.

      (Tego nie czytaj, to mój mega długi podpis) PS: CARO JEST MOJE >.<
      PZDR.
      [~`^`~CuKiErKoWa (uhum) CaReyliE-]
      ;Caro;
      #jaija001
      #nie wiem jak się jeszcze podpisać
      `~Zoh/Zosia
      #Ajlofjudemołst
      (Serio nie fjem)
      Pół koma to podpis.
      *CanCanCanCan oł je*
      ~`Ludź
      ~`Czekoladkek
      #!C!#
      *Zosia
      *Zoh
      *Ja

      Usuń
    2. Napisałaś to niedawno, więc może jeszcze zobaczysz..
      Wiem, że był nabór na filmowym msp, tutaj i jeszcze tam gdzie był.. Ale pomyślałam, że będę za słaba, na takie blogi. Jednak teraz bardzo chcę.
      I wiedz jeszcze, że widziałam Wasz blog, i napisałam pod postem komentarz o tym.
      Blog nie jest sławny, nie będę czuć się na nim dobrze, wręcz dziwnie :/
      Ale nie dlatego, że nie jest sławny! Nie. Chodzi o to, że nikt tam nie wchodzi, nikt nie pisze..
      Ja nie chcę pisać sama.. Ale zaproście mnie, to przyjmę. Jeśli nikt nie będzie pisał, oprócz mnie odejdę, bo nie lubię, gdy nie ma współpracy.. :/
      Gmail: julliekaromsp@gmail.com

      Usuń
    3. Będę tam pisać ja, kafelek, Patka, Kinga.
      Jest współpraca?
      Jest XD

      Usuń
    4. Ja szukam! Blog: Niezwykłe MSP, Konto na MSP: Fajna Aurelia

      Usuń
  11. O nie Neko hackuje xd
    ~NUTELLA
    P.S. Neko to moja znay xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Znaczy Neko ma ksywke Neko bo to po japonsku kot xd

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest szmata neo, szmata neo i koniec! Udaje, że hackuje. Dziecko nie ma co w domu robić

    OdpowiedzUsuń
  14. Shanon.. Hakerow nie ma, jeny. Te wszystkie "haki" czy "hacki" biora sie z tego:

    -Czesc przyjaciolko!
    -Hej przyjacuolko!
    -Podasz mi haslo do twojego konga na msp? Przeciez sie przyjaznimy, bedziemy razem grac.
    - Ok! Moje haslo to dupa12345
    - Dzieki!


    Po tem sie pokluca i jedna przesyla wszystko na inne konto, czy tez przetwqrza l. I WOOOW TAKI HAKER ZE AZ WCALE! Lub z rzekomego darnowego vipa, ale watpie ze ktos w tych czasachjeszcze w to wierzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma tego "hackera" bo sie usunęła xdd
    ~Jam :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)