Menu

niedziela, 4 października 2015

Rangi na MSP

Cześć tutaj Selenne

W dzisiejszym poście opiszę rangi, które występują na naszej różowej gierce, a między innymi to: jury, celeb i judge.

Celeb



Celeb to najczęstsza ranga. Zdobyć ją można, gdy będziemy mieli minimum 100 znajomych z pakietem VIP. Będąc celeb dostaniemy 10% więcej fame z autografów.


Judge





Judge stajemy się, gdy kupimy pakiet VIP przynajmniej na 180 dni. Tak, jak w przypadku jury nie musimy kupować VIP na 3 miesiące, by mieć tę rangę. Głosy takich osób liczą się jako dwa w konkursie. Tego statusu nigdy nie tracimy.

Jury





Tym statusem może pochwalić się nieco mniej osób, które wykupiły VIP na okres łącznie przynajmniej na 90 dni. Nie trzeba koniecznie kupować VIP na trzy miesiące, by mieć jury. Można np. kupić 3 razy na miesiąc. Jeśli posiadamy tę rangę możemy głosować w konkursach, nasz głos liczony jest jako jeden. Tracimy tę rangę, gdy staniemy się judge.

Mam nadzieję, że post się spodobał. Przepraszam za jakość zdjęć.

Na dziś to tyle.
Bayoo
- Selenne






15 komentarzy:

  1. Pierwsza 😻
    Idę czytać posta xD

    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótkie, mogłaś dodać do innego posta, ale ok ;* Wow, nie jestem jedyny, który publikuje tak rano post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie napisany post, bez błędów. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że był już taki post, aczkolwiek ten nie jest zły. :3
    ~#Kareuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki trochę,ale fajny. :3
    A teraz będę się chwalić. XD
    No,ja mam Jury. ^^
    Hyhy,zbieram na Celeb. Ktoś mi pomoże? XD
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy o tym wie ;-; Poza tym mogłaś zrobić jakiś look do postu, aby był dłuższy.

    ~ >>I<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, że w 2012 jury nie znikało. Miało się jury i judge naraz...
    ~ Precel
    ~ <3 Emma <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też pamiętam. Sama tak miałam. :P

      Usuń
  8. Wystarczy, żebyś jakoś urozmaiciła ten post np. "Jak wyglądają osoby z celeb" albo "jak głosować w konkursach". No nie wiem, cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich postów jest mnóstwo i JESTEM PEWNA, że na tym blogu było ich już conajmniej pięć. Może coś bardziej oryginalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o podpisie :).

      ~Paula
      ~Szczerbatka
      ~Ciamciaramciaaa
      Life-in-many-worlds.blogspot.com

      Usuń
  10. Dosyć krótki no ale w sumie to nie ma co opisywać xde
    I pomożecie mi dobić celeb? Nick: gabryska59

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)