Menu

piątek, 16 października 2015

Pytania i Wyzwania + Tematyczne looki

Moi Drodzy, z początku pragnę Was poinformować, że ten post miał pojawić się wczoraj. Niestety rano, kiedy miałam czas (wstałam o godzinie piątej, a lekcje rozpoczynały się o dziewiątej) i chęci nie było internetu. Cała sytuacja była o tyle dziwna, że przed wczoraj byli u mnie pracownicy z serwisu - mogłam go używać. Wieczorem, nie miałam czasu na zredagowanie posta - sprawdzian z angielskiego (Na profilu języcznym jest o wiele trudniej niż sobie wyobrażałam). Myślę, że większość czytelników nie lubi takich wymówek jak "brak internetu" i szczerze jak też, gdy czytam inne blogi, zazwyczaj uważam to za "wykręcenie się do prawdy", ale teraz wiem, że naprawdę może się komuś coś takiego przytrafić. dłuższego zdania się nie dało?
Zakończmy tą bezsensowną gadaninę i przejdźmy do tematu posta. Dzisiaj wykonam zadania i odpowiem na pytania czyli - Pytania i Wyzwania (P&W) oraz zaprezentuje trzy propozycje strojów do nowego motywu.

←——————————————————————————————→
Zacznę od pierwszej części tematu. Niestety pytań i wyzwań było naprawdę bardzo mało.

Na początek postanowiłam wykonać "polecenia" Dagix D.
←—Pytania—→
1. Poza spędzaniem czasu na MovieStarPlanet rysuję i czytam książki. Ostatnio też bardzo polubiłam oglądanie filmów science fiction (The Maze♥). Również jak chyba większość nastolatków spędzam sporo czasu na portalach społecznościowych.
2. Nie często oglądam filmy na MovieStarPlanet, jeśli już to wybieram stare np. z 2014 roku. Lubię oglądać całe serie, nigdy nie czekam na "następną część". Najbardziej w mój gust trafiają kryminały.
3. Do naboru zgłosiłam się pod koniec kwietnia tego roku. Bloga czytałam już od dość dawna i bardzo chciałam spróbować na nim swoich sił. Mogę też stwierdzić - dzięki temu doświadczeniu - iż inaczej postrzega się blog pisząc na nim niż tylko go czytając. 
                                                                    ←—Wyzwania—→
Czuję, że nie będzie łatwo, ale spróbuję coś wykombinować.  

 ———————————————————

  ———————————————————

  ———————————————————

Czy stylizacje wyszły podobnie? To pytanie pozostawiam Wam.

Kolejne zadania dostałam od Malej Tyny. Jako jedyna przysłała mi ona je na pocztę prywatną.
 ←—Pytania—→
1. Ciekawe pytanie. Mam na sobie skarpetki w kolorach pastelowych - lekki niebieski i różowy.
2. Lubię tworzyć nowe looki oraz przeglądać asortyment sklepu z ubraniami. Potrafię w nim spędzić ponad godzinę! Ostatnio skupiam uwagę na biżuterii, której mam naprawdę mało w szafie.
3. Film ten został już usunięty (Może niektórzy z Was pamiętają, że kiedyś pisałam posta o tym, że modzi usunęli mi konto? Jeśli chcecie wiedzieć o co chodzi zapraszam tutaj >>KLIK<<), ale z tego co pamiętam był o dwóch przyjaciółkach. Jedna zachorowała na raka i miała niedługo zejść z tego świata. Kilka dni przed tym, dziewczyny pokłóciły się ze sobą. Ta, która zachorowała zmarła, a druga "nie wiedziała co zrobić ze swoim życiem", zaczęła palić i pić. W końcu się opamiętała, po czym postanowiła skoczyć z dachu budynku, aby już na zawsze być ze swą bratnią duszą.
4. Myślę, że jest to historia. Uwielbiam czytać o prehistorii, a nauka o niej nie sprawia mi trudności - to czysta frajda!
5. 19:31 (pewnie jak skończę posta to będzie już bardzo późno...)
6. Myślę, że będzie to od godziny do dwóch.
 ←—Wyzwania—→
1. Piosenkę? Naprawdę, piosenkę? Ugh, nie mam głowy do takich rzeczy, ale pamiętam, że kiedy byłam mała (miałam może z pięć, sześć lat) wraz z moją koleżanką wymyśliłyśmy taką rymowankę/piosenkę:
Ola i Łukasz to jedna rodzina
Mają córkę, starają się o syna
Mieszkają na wsi i mają poloneza
I mają cztery krowy, które mają zeza 
(Błagam, nie komentujcie tego ;")
2. No dobrze, zaczynajmy! 
Moją ofiarą była bioo:
3. Przy tym wyzwaniu miałam małe wątpliwości - czy mam narysować ją w prawdziwym życiu czy jej postać z gry. Okazało się, że jest to obojętne, postanowiłam narysować postać (będzie mi o wiele łatwiej)
*No to co? Idę po kartkę papieru i ołówek + mój profesjonalny aparat (szajsung es 4)*
Nie będę tego komentować, dobrze?
Teraz pora na pytania od Oli442<3

*numeracja Ci się pomyliła Aga xd*

 ←—Pytania—→
1. Tak, ale zazwyczaj mam "w zapasie" 2 okno, na które się przerzucam xD 
2. W tej chwili 51% (zazwyczaj od koniec dnia mam około dwunastu, ale ładowałam już dzisiaj raz).
3. Uwielbiam rysować! Wydaje mi się, że już nie raz tutaj o tym wspominałam.
4. Raczej nie, nie mam planów na to co będę robić jutro, a co dopiero za np. 2 lata czy 20.
5. Nie i nigdy nie będę.
6. Oczywiście :) (przecież poznałam m.in. Ciebie)
7. Tak sobie myślę, że mało - muszę jeszcze zrobić opisy looków, a tu już 20:47
8. Niestety tak, Maria.
9. Tak, bardzo.
10. Zazwyczaj wstaję o 6:20, a z domu wychodzę na przystanek o 7:25 potem o 7:35 mam autobus spod podstawówki, a w szkole jestem tak gdzieś za pięć ósma.
11. Moja nowa klasa jest całkiem okej, ale wspomnienia z podstawówki zawsze będą tymi najlepszymi.
12. Różnie bywa, czasem do 3 godzin (nie wliczając uczenia się na sprawdziany itp.).
13. Matematyki (mimo, że mamy fajną nauczycielkę) i biologii (dzisiaj prawie zasnęłam na tej godzinie).
14. Historia.
 *tutaj pytania już były, więc przejdę do tych bez odpowiedzi*
15. Głównie o MovieStarPlanet czasem wpadnę na jakiś blog modowy.
16. Właśnie nie xD Miałam kiedyś taką sytuację i moja kanapka spadła na nieposmarowaną stronę.
17. Nie gram w gry. Jeśli już (nie licząc MSP rzecz jasna) to chatuje na IMVU.
18. Coś tak słyszałam, ale nie "ogarniam" tematu.
19. Tak jak wcześniej napisałam, robię looki.
20. Jedna z dziewczyn w mojej klasie ma coś takiego. Wygląda bardzo fajnie, chciałam sobie ją kupić, ale gdy zobaczyłam ceny w empiku rozmyśliłam się.
←——————————————————————————————→
Dobrze pierwszą część posta mamy skończoną. Przejdźmy do następnej. Przygotowałam dla was jak zwykle trzy stylizacje do nowego motywu.
Oto pierwsza z nich:
 Do wykonania stroju użyłam butów, bluzki i short'ów z nowego motywu. Postawiłam na coś letniego, dlaczego? Cały motyw jest letni mimo, że już od dawna czekam na coś związanego z jesienią. Tym króciutkim opisem kończymy i przechodzimy do ceny, która wynosi 3300 sc. Nie powiem, że nie bo jest to dużo, ale za wszystkim stoją ceny ubrań z motywu, które cały czas rosną Modom brakuje pieniędzy na nowe auta i iphony? . Strój mogą kupić wszyscy użytkownicy.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Stay Styled (550sc)
  • Ubranie - Cozy Starlette (450sc) oraz Exclusive Wonder (750sc)
  • Buty - Color Crazy (800sc)
  • Dodatki - Hair Flowers (300sc)


Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja pomarańczowo - kremowa
Wersja wiśniowo-fioletowa

———Kolejny zestaw———→
Nie wiem jak Wam, ale mi ta stylizacja podoba się o wiele bardziej od poprzedniej. Jest taka lekka, a zarazem nadaje się na jakieś wieczorne party. Udało mi się też wykorzystać nowe włosy ciesze się, gdyż wcześniej uważałam, że są zbyt puszyste i do niczego się nie nadają. Cena stroju wynosi 2625sc i 8 diamentów. Oczywiste jest, że mogą już kupić tylko osoby z pakietem VIP.

Look został stworzony z:
  • Włosy - Diva Style (8dm)
  • Ubranie - Lil' White (800sc)
  • Buty - Shiny Steps (675sc)
  • Dodatki - Lotus Beauty (400sc)


Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja bananowo - niebieska
 Wersja wiśniowo - (jasno) zielony
 ———Kolejny zestaw———→
Tworząc ten zestaw kierowałam się zamysłem stworzenia czegoś lekkiego i hipisowskiego. Myślę, że wyszło całkiem nieźle. Dodatki świetnie uzupełniają stylizację. Pytanie ile trzeba będzie za nią zapłacić? Cena to 3150sc (co nie jest wcale rewelacją). Strój mogą kupić wszyscy użytkownicy.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Pretty and Powerfull (625sc)
  • Ubranie - Emerald Satin (650sc)
  • Buty - Color Crazy (800sc)
  • Dodatki - Boho Dreaming (375sc) oraz Lotus Beauty (400sc)


 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja brązowo - czarna
Wersja czarno - biało - pomarańczowa
 ←——————————————————————————————→
I to już wszystko co dla Was dziś przygotowałam. Założyłam sobie zeszyt z rozpiską postów i według niej jutro powinien ukazać się post z serii History of MSP oraz Look Inspirowany.
W takim razie do jutra!
Pozdrawiam   
~ Aga
`'A
/'Callies 
Przesyłam specjalne pozdrowienia dla Dominiki, z którą cały czas pisałam redagując posta ;*
Jeśli w poście są jakieś błędy - bardzo przepraszam. Jest już późno i jestem strasznie zmęczona dzisiejszym dniem, który był dla mnie przygnębiający. Czy wy też ostatnio się tak czujecie?
Myślę, że warto poprawić sobie humorek ;)
  
Dzisiaj oglądacie logo, które dostałam od Lukci - Dziękuję ♥ 

31 komentarzy:

  1. Cudowny post <33 Piekne looki *O* Hsh, to prawda pisałaś ze mną, hyhy. Też pozdrawiam :3 :D
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki i estetyczny pościk. To lubię!
    Bardzo miło czyta się twoje notki, naprawdę są genialne! C':


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c;
      Ogólnie na blogerze, te strzałki wyglądają normalnie, ale czcionka je "zniszczyła"

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. 😄 Nawet nie wiecie jak takie słowa poprawiają humor i motywują do pracy ❤

      Usuń
  4. Cudne logooo <3
    Post świetny, jak zawsze.

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post jak zawsze. Bardzo śliczne outfity. <3 Pozdrawiam cieplutko. c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach,a co to P&W? Yaaay. Później zadam wyzwania i pytania. Okeej. Boshe,włosy z drugiego look'u. Kocham. *-* Śliczne look'i! Wersje kolorystyczne.. Też piękne.
    Wszystko piękne! Atak piękności!!! XDD
    #Hyhy
    #PojedynkujmySieNa#Hyhy
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem wiem kolejność mi się pomyliła >.< XD
    A tak przy okazji super post i logo czekam na więcej postów od ciebie :3
    ~ Sama wiesz kto =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~ sama wiem kto c; jak bym mogła nie wiedzieć? ~
      Hyhy
      Jest już nowy post - Historyczne of Msp zapraszam!

      Usuń
  8. Super post c:
    #alepuźnagodzinapoeinnamjużspaćalejeszczenieśpiębomamtelefoniładowarkę x$

    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zawsze robię xd
      Ładowarkę mam przy nocnym stoliku

      Usuń
  9. Jaka śliczna moja postać, na serioo... Jejku, te looki są takie śliczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejowski postek ^^

    Nie chce mi się pytań więc same wyzwania!
    Wyzwanie: podejdź do kogoś w pokokach i powiedz, że zjadasz ludzi i że on jest następny (tak się przebierz)! Hyhyhy nie musisz, ale śmiesznie by było!,

    ~ta zua Rosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję 2 części Pytań i Wyzwań, ale może kiedyś ;)

      Usuń
  11. Pierszy look - cudooo ~^.^~
    Post jak zawsze świetny, dopracowany i bardzo estetyczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post. *~* Miło się go czyta.
    Ps. Rymowanka, taka zboczona na mój umysł. X'DDD

    Pozdrawiam. ~~Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak xd nie przyznaje się do niej...
      Dzięki c:

      Usuń
  13. Ja też włączam inną stronę w kompier, kiedy rodzice wchodzą do pokoju XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie zawsze mam otwartą stronę startową MSP, Facebooka i YT xddd

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)