Menu

wtorek, 27 października 2015

Przegląd rysunków... w ArtBook'ach + "Urodzinowa Wyprzedaż".

                                                              Witajcie

Z tej strony Luiza. Na wstępie bardzo chciałabym przeprosić za kilkudniową przerwę! Po prostu nie miałam weny. Chyba każdy blogger/bloggerka ma coś takiego, nieprawdaż? No właśnie.
Drugą informacją jest fakt, że założyłam bloga o życiu. Link do niego to *Kliknij tutaj, aby przejść na mojego bloga*. Zapraszam serdecznie! Wiem, w sumie nie powinnam się reklamować, za co przepraszam. Jeśli Nat nie będzie ta reklama pasować - oczywiście ją usunę.

A w tym momencie przechodzimy już do tematu postu! Mianowicie, co mogliście już zauważyć po jego tytule, postanowiłam zrobić mini PRZEGLĄD RYSUNKÓW, OCENA ich oraz MOJE ZDANIE na ich temat, tym razem w ArtBook'ach. W sumie miałam zrobić serię z ocenianiem rysunków w zdjęciach z TOP'ki, ale teraz całe TOP jest za przeproszeniem zawalone zdjęciami o Halloween... Dlatego też nie miałam możliwości jej realizacji. Zauważyłam w ArtBook'ach kilka wspaniałych rysunków tam zrobionych. Zapraszam serdecznie do czytania, zaczynamy!



                                                                     **********


          ~ Rysunek "Stuu (Mój rysunek)", autorstwa jozin722 ~





Opis: Przedstawia on bardzo popularnego na takim portalu jak YouTube YouTuber'a o nazwie Stuu. Dzieło rzecz jasna znajduje się na pierwszej stronie TOP, osiągnęło aż ok. 5 tysięcy Love It oraz ponad 2 tysiące komentarzy, w większości tych pozytywnych. Moim zdaniem, praca zasłużyła na te liczby, ponieważ jest naprawdę starannie i niezwykle ładnie wykonana! Z początku myślałam, że wykonywał go tutaj na MSP z kresek, ale po przeczytaniu opisu dowiedziałam się, że rysował w pewnym programie, a zdjęcie dodał na MSP, po czym tutaj go wkleił. W komentarzach pojawiło się mnóstwo propozycji na następnych YouTube'rów. Nie mam pojęcia, jak obrazek został wykonany, aczkolwiek myślę, że użył on do tego jakiegoś programu typu MyPaint, no zresztą sama nie wiem, może zwykłego Paint'a? 

~

Moja ocena: Tak jak już mówiłam ten rysunek jest naprawdę starannie wykonany. I co najważniejsze mega dopracowany! Nie ma tutaj żadnych "niedoskonałości" czy coś w tym stylu. Wygląda naprawdę realistycznie i wybrał świetne zdjęcie, na którym się wzorował. Bardzo mi przypadł do gustu. Uważam, że jest super niesamowity. Podziwiam takich ludzi, bo musiał on włożyć w to bardzo wiele pracy, do prawdy do takiej pracy trzeba mieć cierpliwość. Ja bym takiego czegoś sama nie zrobiła, dla mnie to byłoby za trudne, hehe. Jest po prostu świetnie! Co sądzicie o tym ArtBook'u? (;




                                                                    ********** 



             ~ Dzio "Buu! :3", stworzony przez gween14 ~





Opis: Rysunek prezentuje dynię. Nie jest to zwykła dynia, ponieważ wygląda ona bardzo słodko! Ma słodkie oczka oraz czerwone rumieńce. Do tego dołożone są życzenia, a po prawej stronie latają duszki, chociaż nie odnosi się to do rysunku, ale mniejsza z tym... Dzieło jest naprawdę pomysłowe i co najważniejsza - kreatywne! Zdobył aż 2218 Love It, a także 264 komentarzy, chociaż moim, skromnym zdaniem zasługuje na o wiele, wiele więcej. Autorka dziękuje za pierwszą stronę w TOP, w związku z tym ten obraz znajduje się oczywiście na pierwszej stronie TOP ArtBook'ów. Naprawdę zasłużył sobie na pierwszą stronę. Widać tutaj pracę, jaką włożyła ta dziewczyna w jego zrobienie.

~

Moje zdanie: Tak jak już wspominałam, wygląda bardzo słodko, tak Kawaii i w ogóle. Jest to dosyć prosty rysunek, aczkolwiek naprawdę pomysłowy i kreatywny. Mi się podoba, chociaż nie jest taki jak poprzedni. Nie to, że gorszy, tylko po prostu trochę mniej pracy autorka w niego włożyła. Mimo wszystko, wygląda naprawdę ładnie. Doceniam tę pracę, a Wy jakie macie zdanie?



                                      ***********

             ~ Artbook "Oreo VS Bubbly", użytkownika jozin722 ~



Opis: Tak, postanowiłam wziąć jego drugi ArtBook. Po prostu naprawdę był tego wart. Tym razem, znajduje się on na drugiej stronie TOP'ki, ale myślę, że trafi na większe podium! Bo naprawdę na to zasługuje. c: Obrazek przedstawia po prostu czekolady firmy Milka, dwa rodzaje - "Oreo", a także Bubbly, dlatego w tytule jest napisane "Oreo VS Bubbly" (zauważyłam, że tworzy on sporo obrazków przedstawiających słodycze). Tak jak on twierdzi - dzieło stworzył w nadzwyczajnym w świecie Paint'cie. Nie wiedziałam, że w zwykłym Paint'cie można coś takiego zrobić, wow! Rysunek zdobył jedynie (tak, jedynie, ponieważ zasługuje na więcej) 936, zaś aż 619 komentarzy. Naprawdę podziwiam go za tę technikę wykonywania!

~

Moje zdanie: Uważam, że ten ArtBook jest naprawdę świetny. Jest bardzo dopracowany. Wszystko tutaj prezentuje się bardzo, ale to bardzo realistycznie! Świetne odwzorowanie. Do prawdy go podziwiam. Uważam, że powinna wygrać czekolada Oreo. Jest po prostu ładniejsza, chociaż Bubbly niczego sobie. Mimo wszystko, obie są naprawdę kreatywne!


                                                                        ************

                          ~ Urodzinowa Wyprzedaż ~



Postanowiłam, że aby nie było za krótko, napiszę drugą część postu. Mianowicie, jest nią Wyprzedaż Urodzinowa, która pojawiła się na MSP. Są to już szóste urodziny MovieStarPlanet! Z tej okazji moderatorzy postanowili zrobić wyprzedaż VIP'a, którą nazwali "Urodzinową Wyprzedażą". Ikonki te możemy spotkać w górnych i dolnych rogach, oczywiście po prawej stronie w "Mieście MSP". Są bardzo ładne, a także bardzo, ale to bardzo dopracowane! Oczywiście oferta jak najbardziej mi się podoba. Widnieją tutaj biało-fioletowe napisy oraz baloniki i inne, urodzinowe motywy. Moderatorzy wpadli na genialny pomysł. Z tym krótkim opisem przechodzimy do kolejnej części:


                                                                    *************





Tak prezentuje się okładka owej Wyprzedaży. W tle widnieją różnorodne balonik w kolorach taki jak ostry niebieski, fioletowy, a także neonowy róż, coś w tym stylu. Jest ich naprawdę dużo. Jeśli chodzi o tło - jest ono jasno-niebieskie, takie jeszcze jaśniejsze niż błękit, naprawdę przypadło mi do gustu. Wygląda nieźle, ładnie. Tak jak już wiadomo, koszty kupna VIP'ów STAR są w cenie tych normalnych. Moim zdaniem, to wspaniała rzecz, ponieważ mimo, że np. VIP na tydzień jest tańszy o jedynie 3 zł., opłaca się skorzystać z tej wyprzedaży. Zawsze to coś. Tym bardziej, że takie okazje zdarzają się do prawdy bardzo rzadko, moderatorzy nie są uczuleni na sprawianie użytkownikom przyjemności, a akurat teraz przytrafiła się taka okazja... Co o tym myślicie?


                                                                   **********


To już wszystko w dzisiejszej notce. Mam ogromną nadzieję, że się spodobała! Dzisiaj żegnam się z Wami genialnym logiem od Domy.
Do zobaczenia,


/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.
                                                                   

28 komentarzy:

  1. Taka wyprzedarz jest dwa razy w roku xDDD Albo trzy, jeżeli się nie mylę, bo chyba na Boże Narodzenie jest xDDD We wakacje jest i te urodziny xDDD Te arty są ok, ale nie wiem, dobry post. Ołemgie lądzę dżaleie s posdami ent ortograwjom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhyhyhyhyyhyhyhhhyyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Sorry powtórzenia
      * hyhyhyhyhy

      Usuń
    5. Wyprzedaż* Durne hyhyhy mi tu psują i nie myślę.

      Usuń
    6. Jest jeszcze na wielkanoc, więc ja VIPy na rok kupuje w wielkanoc *^*

      Usuń
    7. Ile xDDD :O Uzależnienie? xd

      Usuń
  2. Świetny posteł. ^-^
    Heheł,skomentowałam ten ArtBook "Oreo VS Bubbly". I wybrałam Bubbly. Jest dobra. XD Hehe,dziwię się,że tym ludziom w ogóle się to chciało robić! ;o; Ja bym się wkurzyła i zostawiła tą pracę.. Ładne Arty,według mnie zasługują na pierwsze miejsca w TOP! :3
    #OchYeahPaintWymiata
    Jee,Lanche założyła blogaa! XD
    No,wejdę. Z ciekawości. #ACo
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dopracowany i pomysłowy post. :) Ja nie skorzystam z wyprzedaży niestety. :/ ~ EC ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie skorzystam z tej wyprzedaży ;(
      ~<3Olaaaa4

      Usuń
    2. Ja niestety nie skorzystam z tej wyprzedaży ;(
      ~<3Olaaaa4

      Usuń
  4. Świetny post. Taki dopracowany c; Co do loga, to kreacja powala ^3^
    *bardzo dopracowany

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post c;
    Nie byłam dzisiaj na MSP, a mam zamiar kupić vipa, więc info mi się przydało. (Jak się cieszę, że nie kupiłam pakietu wcześniej!)

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  6. Supi post *-* O, moje logo dla Ciebie c: Jupiii dodałaś je do posta *-*
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post (czemu chciałam napisać look?!). Oby tak dalej. Cudne logo. Podoba mi się Twój styl pisania. Taki estetyczny ��.
    Hyh.
    "Misaki (a'ka Miska) ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, mnie się najbardziej podoba ten ArtBook ze Stuu i czekoladą ;33
    A przy okazji zapraszam na konkurs na bloga : moviestarplanet-alice767.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)