Menu

środa, 21 października 2015

┽ ✖ ☯ Przegląd nowych zadań + Halloween'owy Look ┽ ✖ ☯

                                  ✼✻ Witajci✼✻

Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przygotowałam cały post o Halloween, czyli bardzo dobrze Wam znanym święcie. Mianowicie, na MSP pojawiły się nowe zadania jak co roku z nim związane, a także aby post nie był zbyt krótki, na koniec postu stworzyć halloween'owy Look. Najpierw zaczniemy od zadań. Zapraszam do czytania!


                                                                       **********


                               ✖ ☯ Okładka ✖ ☯



Tak prezentuje się okładka misji do wykonania. W jej skład wchodzą trzy rundy zadań, a w każdej rundzie, po cztery zadania. Za wykonanie wszystkich zadań w jednej rundzie, otrzymujemy podarunek w postaci prezentu. Zaś za wykonanie wszystkich - podobno zwierzaka. Do zrobienia wszystkich zadań i odebrania nagród za nie, mamy jeszcze 20 dni. 
Jeśli chodzi o wygląd okładki, dominujący tutaj kolor to neonowy zieleń, a także fiolet. Czyli nie ma tutaj określonej kolorystyki. Widnieje również dużo szarości. Strasznie podoba mi się pomarańczowo-różowy napis, ponieważ jest naprawdę śliczny. Moim zdaniem, jest za mało motywów halloween'owych, jedynie dynie są takie charakterystyczne, no może również kolory, lecz nie ma ikonek typu koty, nietoperze, duchy etc., co mi się kompletnie nie podoba. Po bokach możemy ujrzeć za przeproszeniem oczojebne kolory, co również mi zbytnio nie przypadło do gustu... Moim zdaniem, ta okładka powinna zdobyć co najwyżej średnią ocenę, a moderatorzy powinni o wiele bardziej się postarać.


                                                                        **********


                            ✖ ☯ 1 zadanie ✖ ☯



Pierwsze zadania noszą tytuł "Witamy na Dyniowej Grzędzie!". Jest to tak jak by wstęp do wykonywania misji. Chciałabym jeszcze odnieść się do okładki - jest już lepiej niż z poprzednią. Dominuje tutaj sporo motywów związanych z tym świętem, a mianowicie nietoperze oraz ikonka dyni. O wiele bardziej mi się podoba. Jest po prostu ładniejsza, estetyczniejsza i mniej rzuca się w oczy, a także bardziej dopracowana. Jednym minusem jest to, że kolorystyka mniej nawiązuje do Halloween, ponieważ kolory tego święta to właściwie pomarańczowy oraz czarny...
Wracając do tematu, mamy tutaj trzy podpunkty. Najpierw znaleźć musimy 5 ukrytych, zielonych dyni. Następnie należy przebrać się w "upiorny strój", a później zapisać swój Look. Mała wskazówka - wystarczy stworzyć byle jaki projekt i ubrać cokolwiek, a zaliczy Ci wszystko. MSP tego dosłownie nie sprawdza.


Specjalnie dla Was zrobiłam i zaznaczyłam na tym zdjęciu w pewne kółeczka zielone dynie. Wiele osób ma problem z ich znalezieniem. Na Forum są o tę sprawę pytania, a gdy od razu weszłam na MSP, ktoś mnie o to pytał. Dynie znajdują się zazwyczaj na głównej Miasta MSP, a także grach. Zapewne wszyscy mają tak jak ja albo bardzo podobnie do mnie. Zaznaczyłam również Miasto Filmów, bo w moim przypadku tak było i u niektórych również tak może być.



                                                                      **********

                               ✖ ☯ 2 zadani✖ ☯



Runda nosi tytuł "Miłe Przysługi", co możemy zauważyć po treści misji, a są nimi przede wszystkim podarowanie czterech autografów znajomym. Widnieje również tutaj dobrze znane nam zadanie z "codziennych zadań", a jest nim podarowanie pięciu Love It na projektach z DS. Ostatnią misją będzie po prostu danie również pięciu Love It pod zdjęciami. Mimo, że treść jest następująca "Zainspiruj się 5 zdjęciami o Halloween i daj im "Love"", wystarczy nie szukać specjalnie zdjęć o tym święcie, a dać like's byle jakim fotografiom. Uważam, że to fajny sposób na pomoc komuś, szczególnie, iż w dzisiejszych czasach na MSP nie wszyscy są pomocni.



                                                                       **********

                              ✖ ☯ 3 zadanie ✖ ☯


Jest to już trzecia runda, czyli małymi kroczkami zbliżamy się do końca! Był wstęp, pomoc w Level'u, teraz czas na wyrażenie swojej kreatywności w sposób stworzenia ArtBook'a. Na dodatek, wraz z tym zadaniem mamy również polecenia, aby iść do pokoju rozmów (po prostu Chat'u), a także dać Love It na czyimś Art'cie. Tak jak co każdą rundę, zdobywamy jedynie 50 Fame, ale za to aż 100SC.


                                                                       **********


                             ✖ ☯ 4 zadani✖ ☯



Jak można byłoby określić temat ostatnich misji? Najprościej "Dekorowanie pokoju + pomoc w Levelu", czyli trochę wszystko na raz jest zmieszane. Polecam kupić coś bardzo taniego w sklepie, a wydamy o wiele mniej pieniędzy, a więcej zarobimy, W TOP znajduje się dużo tanich rzeczy, także polecam, np. dajmy na to mucha za 37SC, a po edycji pomieszczenia możemy ją przetworzyć i będzie zupełnie po kłopocie. Nie wiem jak Wam, ale mi się ta runda bardzo podoba, bo wydajemy mało StarCoins' i możemy pomóc komuś w Level'u (chociaż zawsze można pominąć diamentem...).




                                                                  ***********



                                                   ஐ Loo



Po opisach Eventu, tak jak obiecywałam zademonstruję Wam stworzony przeze mnie halloween'owy Look, aby doprecyzować post. Składa się on ze sporej ilości dodatków - kolczyków, naszyjniku, a także dodatku na głowę (welonu), które są tutaj najbardziej halloween'owe, tak sądzę. Poza tym, "dzieło" składa się z zielonych włosów upiętych w luźny kok, butów martensów (nie wiem dokładnie, czy są to martensy) oraz sukienki. Aby znaleźć sukienkę, musiałam obszukać cały dział z sukienkami, lecz jakoś się udało. Moim zdaniem, wyszło nawet ładnie. Na tę okazję raczej zakupiłabym go. Hmm, uważam również, że najładniejsze są tutaj włosy. Ich kolor jest śliczny jak i luźny kok mi się podoba. Sukienka również jest dobra. Nie jestem pewna co do butów, ale mam wielką nadzieję, że Waszym zdaniem tutaj pasują. Akcesoria też znalazłam na ostatnich stronach. Jest po prostu dobrze. Kosztuje on ponad dwa tysiące StarCoin's oraz jest on dla użytkowników z VIP'em spowodowane obuwiem. Opisem tym przechodzimy do kolejnego etapu:

Do jego stworzenia potrzebowałam:

welonu Blackest Widow, 350 SC,

 naszyjniku Spooky Entity, 350 SC,

kolczyków Maniac Skulls, 350 SC,

butów Goth Platforms, 500 SC, VIP,

sukienki Ballroom Dancer, 450 SC,

fryzury Pretty And Powerfull, 625 SC.










Paleta kolorów:





                                                                       **********


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam wielką nadzieję, że się spodobał! Prosiłabym również o przynajmniej małą motywację w postaci komentarza.
Do zobaczenia,


/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.

11 komentarzy:

  1. Pierwsza 2 minuty Po opublikowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak wogule to fajny post a ja tych dyń nigdzie nie miałam więc pominęłam za diamenta XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Nawet te zadania są spoko. A outfit jest bardzo ładny. ;)

    'Maliena

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Yeah. Super posteł!
    Niestety za późno.. Już znalazłam dynie,ale najpierw głowiłam się dlaczego nie ma ani jednej w "Mieście Filmów". Aż tutaj przypadkiem kliknęłam w "Klinikę Piękna",i co? Są dynie. ;___; No tego to ja się nie spodziewałam. XD
    Fajna stylizacja. Ładne te kolory,ale w butach - czerwień na podeszwach jest (jak Ty to ujęłaś) "oczojebna". XD Ale i tak ładny.
    *Teraz się pochwale,serio.. ;__;*
    Ech,mam takie Martensy w realu. Ale w zeberkę. Taa. XD
    Dobra,nie ważne. It's a Halloween! ^^
    ~Jednorożec. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Look jest przepiękny! *-* Jedno zadanie z grafami pominęłam Diamentem. xD ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)