Menu

środa, 21 października 2015

Pójdźmy na zakupy! - Co warto kupić w sklepie na MSP? (dziewczyny) #1

Cześć kochani!
Z tej strony Lyene.
Na początku chcę powiedzieć, że nadal czekam na prace konkursowe! Prawie nikt nic nie wysłał.
Daję Wam czas do 27 października, a wyniki tak jak pisałam będą dzień przed halloween.

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić rzeczy, które moim zdaniem warto kupić w sklepie odzieżowym na MSP.
Pamiętajcie, że to tylko moja wersja i nie musicie tego kupować.
Notka będzie skierowana głównie do dziewczyn.
Zaczynamy!

1. DODATKI
 Moja propozycja z dodatków to na pewno to:
Są to piegi. Wyglądają bardzo ładnie na MovieStar.
Jeśli w stylizacji jest za pusto na twarzy można dodać te piegi :).
Kosztują 450SC, czyli nie są drogie, choć dla niektórych może być to dużo.
Kupić może je każdy, nie trzeba posiadać pakietu VIP.

Drugi przykład:
Są to rzęsy, które ma większość graczy na naszej gierce. Często widziałam je na listach życzeń i oczywiście w lookach.
Według mnie wyglądają ładnie. Kosztują 500 SC - jak na dodatek na oczy to trochę dużo.
Tutaj znowu każdy może zakupić tą rzecz.

Trzeci dodatek:
Jest to popularna czapka z napisem CA$H. Posiada ją dużo MS. W sumie ja tez ją mam xd.
Nadaję się do stylizacji takiej "chłopczycy".
Kosztuje 300 SC - niedrogo. Myślę,że warto ją zakupić.
Tym razem również posiadać ją może każdy.

Czwarta rzecz:
*Ucięłam cenę :c*
Tu mamy kolczyki "pod usta". Przepraszam, ale nie wiem jak to się nazywa.
Wyglądają dość ładnie i pasują do większości looków.
Kosztują 350 SC - dla mnie zbyt drogo. Obniżyłabym cenę do 200SC lub 150.
Nie są dla VIPów.

2. WŁOSY
Tutaj można by było bardzo dużo wymieniać, więc podam Wam 3 przykłady, aby nie wydłużać.

1:
 


Mamy tu włosy upięte w niski kok. Pasują do stylu "nauczycielka" "coś" xd. W innych stylizacjach równie dobrze wyglądają, jednak kojarzą mi się one z nauczycielką.
Kosztują dość dużo - 700SC. Jak widać są dla VIP.

2:

Są to czarne włosy. Po bokach są zawiązane warkoczyki i podejrzewam,że z tyłu są złączone razem xd. Niżej są rozpuszczone. Bardzo ładna fryzura. Kosztuje 600 SC - opuściłabym cenę do 500SC.
Jest jeszcze wersja dla VIP tych włosów, która kosztuje 500SC.

3:
Kolejne cudowne według mnie włosy. Tu są spięte w niski kucyk. Strasznie mi się podobają.
Chętnie bym je kupiła, ale mój wirtualny portfel na to nie pozwala xD.
Cena to 600SC - moim zdaniem włosy są wartę tej ceny.
Aby kupić tą fryzurę nie trzeba posiadać VIPa.

3. BUTY
 Teraz mam tą samą sytuację, co z włosami - za dużo by tu wymieniać. Podam 3 najlepsze wg mnie pary butów.

1:
Pierwsze i najlepsze dla mnie buty to te. Są to trampki na koturnie (chyba). Wyglądają bardzo ładnie i pasują prawie do każdej stylizacji.
Kosztują 350SC, czyli tanio. Za to, trzeba mieć VIP.

2:

 Druga para obuwia to zebrowe balerinki. Posiadam je i bardzo się z nich cieszę.
Również pasują do każdej stylizacji. Czarny i biały pasują do wszystkiego xD.
Balerinki kosztują 550SC. Nie trzeba mieć VIPa, aby je zakupić.

3:
 
 Zapomniałam jak się nazywały :').
Ehh, dobra bez nazwy się obejdziemy  :).
Są bardzo ładne, pasują zarówno do spódniczek, jak i spodni.
Kosztują 400 SC, czyli niedrogo.
Nie wymagają statusu VIP.

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

Jak w tytule mogliście zauważyć będą dwie części tego posta. Tak się złożyło i o. (xd)
Ja już kończę posta. Jeśli się podobało to przeczytaj jeszcze raz, a jeśli nie to... SIO. (lel)
Papapap!
Pozdrawiam,
~Lyene

 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tych piegów to ja mam już za dużo xDDD CREEPERSY (DOBRZE NAPISAŁEM?!) SĄ NAJLEPSZE I DO WSZYSTKIEGO (PRAWIE) PASUJĄ!

      Usuń
    2. Z piosenki ktora ma slowa HOW I FEEL. Zawsze do uslug, Panie Szymonie. •﹏•

      Usuń
  2. Ostatnie buty to creepersy. Jestem ich fanką! :) Większość rzeczy z tych wymienionych mam. Ja wysłałam mój look na Twojego gmaila. Co do rysunku to, czy może od być z dedykacją dla kogoś? Rysuję tak, a chciałabym dać rysunek, ale jest napisana dedykacja dla jakiejś osoby. ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsza rzecz od modów xDDD Jest wersja dla VIP i bez VIP, to jeszcze za diamonds muszą dodać.

      Usuń
    2. Tak, możesz wysłać rysunek z dedykacją :3 xd

      Usuń
  3. Według mnie włosy - totalny niewypał...
    Nigdy nie posiądę żadnych...
    Gdzie nieśmiertelna kitka?
    Balerinki też dla mnie nietrafione...
    Pomijając moje czepialstwo - pomysł i wykonanie świetne...
    ~Szatan Precel

    OdpowiedzUsuń
  4. Yayyayaya. Poleciłaś ukochane moje buty w zeberkę! XD Mam wszystkie te buty co poleciłaś. I połowę włosów. :3
    Heheł,fajny posteł,według mnie możesz robić następna część.
    ~Jednorożec. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! ^-^
    P.S. Mam wrażenie że na zdjęciu twojego loga jest Ariana Grande? XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)